inflames88 Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 (edited) Witajcie, chciałem się pochwalić moim pierwszym moto jakim jest suzuki DR 650 RSE z 95 r. Na razie najechałem ledwie 100 km ale mam go od 3 dni ;-) jeździ rewalacyjnie, pali od strzała i wszystko działa ;-) do ogarnięcia jedynie czysta eksploatacja jak olej w lagach, zbliżający się koniec łańcuszka wałków wyrównujących i napęd. Generalnie uważam moto jak na swój wiek uszanowane :-) Edited July 29, 2015 by inflames88 (see edit history) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viayo Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Pozdro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancet Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Gratulacje - szerokości i stosownych wybojów 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal_lc4 Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Pilnuj naciągu/żywotności łańcuszka rozrządu, jak przejdzie poza swój zakres przetrze słynną rurke olejową, spada ciśnienie oleju i szlag trafia głowice z wałkiem. A na dobrą głowicę do DR'ek jest wielki deficyt. Ogólnie bardzo miło wspominam DR. Miałem DR 600, 650 Dakar i DR 800 Miłego użytkowania, zapraszam na specyficzne forum "SuzukiDR" wszystkiego się tam dowiesz w razie jakiś niepewności odnośnie moto, a i podyskutować na inne tematy można. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DR 650 DAKAR Posted December 9, 2015 Report Share Posted December 9, 2015 Pilnuj naciągu/żywotności łańcuszka rozrządu, jak przejdzie poza swój zakres przetrze słynną rurke olejową, spada ciśnienie oleju i szlag trafia głowice z wałkiem. A na dobrą głowicę do DR'ek jest wielki deficyt. Ogólnie bardzo miło wspominam DR. Miałem DR 600, 650 Dakar i DR 800 Miłego użytkowania, zapraszam na specyficzne forum "SuzukiDR" wszystkiego się tam dowiesz w razie jakiś niepewności odnośnie moto, a i podyskutować na inne tematy można. Witam zakupiłem DR 650 R Dakar z 90r i robię remont tłok, szlif , napawane dźwigienki i wałek (bo wyglądało to jak by nie było smarowane) // po złożeniu ciśnienie oleju mierząc na rurce przed chłodnicą jest 0,2 a po dosyć mocnym przygazowaniu 0,4 a książka mówi od 0,3 do 0,7 dodam że jeden ślizg łańcucha rozrządu miałem uszkodzony i krzywo wisiał a łańcuch nierówno mógł iść i narodziło się pytanie do Michała lcd4 gdzie znajduje ,, SŁYNNA RURKA OLEJOWA '' która podobno się przeciera ? przy którym to łańcuchu rozrządu czy łańcuszek wałków balansowych ? i czy da się tą rurkę jakoś nareperować ? Bardzo proszę o odpowiedź 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovalchuck Posted December 9, 2015 Report Share Posted December 9, 2015 Fajna maszyna 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal_lc4 Posted December 15, 2015 Report Share Posted December 15, 2015 a łańcuch nierówno mógł iść i narodziło się pytanie do Michała lcd4 gdzie znajduje ,, SŁYNNA RURKA OLEJOWA '' która podobno się przeciera ? przy którym to łańcuchu rozrządu czy łańcuszek wałków balansowych ? i czy da się tą rurkę jakoś nareperować ? Rurka wchodzi od strony pokrywy sprzęgła i przechodzi przez karter tak żeby podac olej na denko tłoka od spodu. Przechodzi w najwęższym miejscu mijania się łańcucha rozrządu. Jak łańcuch jest wyciągnięty zaczyna trzeć o rurkę. Można ją naprawić ale to temat dla cierpliwych dłubków (jak ja, na przykład) Ale można ją tez kupić w serwisie, nie kosztuje majątku. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.