Skocz do zawartości

Pysio


Pysio

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wam.Jestem Dawid, ale dużo osób mówi do mnie Pysiek, w sumie nie wiem czemu.Na motocyklu jeżdżę od 2005 roku kiedy to tata zakupił mi nową Gilere RCR 50. Fajny motocykl ale na offroad się śrendio nadaje, chociaż na nim postawiłem pierwsze kroki. Żałuję jak cholera, że go sprzedałem.Gdy mój tata, wtedy właściciel Yamahy Virago dosiadł tego pierdzipęda na torze motocrossowym od razu się zakochał. Miesiąc później Virago miała nowego właściciela a w garażu poajwił się KTM 450 EXC. Cóż to było na przeżycie! Teraz można było wkurzać sąsiadów i ryć drogę pod oknem. Niestety, ale taką wtedy miałem filozofię myślenia. Nie jestem z tego absolutnie dumny i teraz wszystkich przestrzegam przed takim zachowaniem. Na szczęście nie wpadłem nigdy na pomysł by niszczyć komuś pola uprawne czy inne mienie.Z czasem poznałem kolejnych maniaków offroadu, zacząłem startować w zawodach. Kilka razy udało się stanąć na podium a największym osiągnieciem było zdobycie 3 miejsca w Pucharze Polski w Enduro (chyba 2008 rok). Po zajęciu 3 miejsca musiałem przejść do Mistrzostw Polski. I wtedy też pojawiła się moja perełka- Kasia - KTM 250 EXC-F wersja SIX DAYS. Pewnie nie wiele Wam to mówi, ale jest to po prostu rozszerzona wersja i ma więcej przydatnych rzeczy niż standard. Tak czy owak motocykl mam do dziś.Uwielbiam na nim jeździć, skakać przez dziury, rowy, przeskakiwać powalone drzewa, pokonywać piaszczyste zakręty, przejeżdżać przez błoto. Po prostu uwielbiam być upitoolony. Im bardziej mokry i brudny jestem na torze tym szczęśliwszy wracam do domu.Po prostu offroad sprawia mi większą frajdę niż jazda po asfalcie. Jest to też dużo bardziej wymagające bo trzeba przez całą podróż stać na nogach a siada się tylko w ciasnych zakrętach. I w tym meisjcu powtórzę swoje 3 zasady dlaczego offroad jest lepszy od szosy :smile:- Brak korków (czerwonych świateł)- Brak ograniczeń prędkości - jedziesz na tyle na ile pozwala Ci wyobraźnia- Br