Sulik Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Witam wszystkich.Mieszkam w Łodzi, wychowany na Bałutach, mieszkam na Górnej.Wczoraj rozpocząłem swój pierwszy sezon na GSF400 '94. Fotki w mojej Galerii.Doświadczenie z motocyklami mam zerowe. W listopadzie zdałem prawko, tydzień później kupiłem motocykl, skórę Hein Gericke i kask AVG Stealth... na liście zakupów mam jeszcze spodnie i buty.Przez zimę wykułem na blachę serwisówkę, od tygodnia grzebałem w Suzi, czyszcząc świece, gaźniki i smarując cały napęd.Wiedza się pewnie przyda.Z zawodu jestem grafikiem, w karierze miałem sporo zawirowań i po kilku latach w agencjach kreatywnych gdzie wyssano mi duszę osiadłem na ciepłym etacie w wydawnictwie.30tka stuknęła, licealne marzenie o motocyklu się spełniło.Co tu dużo gadać.Żyć, nie umierać 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwutek Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 witka szerokiej dróżki 0 Cytuj Powyższy post jedynie wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.W dniu jutrzejszym ani w każdym innym następującym po tym terminie dniu - nie może on służyć przeciwko autorowi. Ponadto autor zastrzega sobie prawo i możliwość zmiany poglądów bez podawania przyczyny. Przed przeczytaniem należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą. Po przeczytaniu jedynie z PSYCHIATRĄ Zawsze gdy zapier***am, boję się, się że z przeciwka spotkam takiego samego poje**a jak ja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrubY Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Witamy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofor Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Powitać 0 Cytuj LwG!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...