Skocz do zawartości

Rękawice

benusso

Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie o tym modelu, nada sięhttp://moto.allegro.pl/rekawice-motocyklowe-skorzane-skora-black-rider-i2156701051.html

Może powiesz coś więcej? - Jaki styl jazdy preferujesz, jak często jeździsz, jakimi pieniędzmi dysponujesz itp.

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Ciężko coś więcej powiedzieć bo jestem początkujący.Styl jazdy turystyczny.W wiosenno letnie dni zamierzam dojeżdzać moto do pracy a w weekendy wypady za miasto lub wycieczki jakieś.Niechciałbym wydać całej pensji na rękawice. 150zł max raczej.

Kolego jak jesteś początkujący i masz do wydania 150zł to gorąco polecam Ci odwiedzić jakiś sklep i przemierzyć rękawice różnych typów. Za 150zł możesz kupić już coś dość porządnegoCienkie, grubsze, z membrana i bez jak i turystyczne czy sportowe.Nie polecam kupowania w ciemno. Każde z nich czymś się różnią i w ogóle. Poza tym nawet jak zdecydujesz się na określony typ rękawic to i tak przed zakupem polecam przemierzyć :smile:

Również polecam odwiedzenie sklepów i przymierzenie, a najważniejsze zobaczyć jakość wykonania.Tutaj możesz spotkać się z najtańszym wykonaniem, zastosowaniem słabej jakości skóry, a nawet uwierającymi w place szwami.

Przy 150zł, można dorwać jakieś fajne rękawice, więc jak @Sailor - polecam Ci odwiedzić kilka sklepów w okolicy i przymierzyć różne typy :smile: Na pewno znajdziesz coś fajnego w ofercie firmy MODEKA.

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Posiadam rekawice firmy tschul ..3 sezony i naprawdę jestem zadowolony..cena około 100pln...zerknij na nie może ci przypasują...oto one http://allegro.pl/rekawice-skorzane-tschul-moto-akces-233-carbon-i2164333455.html

Nie mam siły, by wstać,