Skocz do zawartości

Historia edycji

Aerografit

Aerografit

Mam na imię Adam.

 

 
Obecnie moim zarówno pierwszym jak i aktualnym sprzętem na którym jeżdżę (tudzież uczę się jeździć) jest Junak 901 z silnikiem 125ccm. Co prawda szukałem 
 
Hondy CBR 125, ale udało mi się go dorwać jako uszkodzonego i naprawić go małym kosztem. Jestem zadowolony (wręcz dumny) choć czasami chodzi mi po głowie pomysł zrobienia A (mam 24 lata) i kupna jakiejś CBRki 600. Dodam, że na razie mogę się cieszyć jedynie możliwościami jakie daje mi 125ccm na kat. B.
 
 

 

 

Przygodę z motocyklami zacząłem stosunkowo niedawno. Bakcyla załapałem, bo poniekąd stwierdziłem, że szewc jednak nie powinien chodzić bez butów - a jako że pracuję z kaskami i motocyklami to sam powinienem co nieco mieć w tym temacie do czynienia.

 

Od dobrych kilku lat zajmuję się malowaniem aerografem i z sukcesem mam już na swoim koncie  mnóstwo artystycznie pomalowanych kasków oraz kilka pomalowanych motocykli - https://www.aerografit.pl .

 

 

Tyle w skrócie ode mnie. LWG!

 

 

 

 

 

 

 

Aerografit

Aerografit

Mam na imię Adam.


Obecnie moim zarówno pierwszym jak i aktualnym sprzętem na którym jeżdżę (tudzież uczę się jeździć) jest Junak 901 z silnikiem 125ccm. Co prawda szukałem 

Hondy CBR 125, ale udało mi się go dorwać jako uszkodzonego i naprawić go małym kosztem. Jestem zadowolony (wręcz dumny) choć czasami chodzi mi po głowie pomysł zrobienia A (mam 24 lata) i kupna jakiejś CBRki 600. Dodam, że na razie mogę się cieszyć jedynie możliwościami jakie daje mi 125ccm na kat. B.

 


Przygodę z motocyklami zacząłem stosunkowo niedawno. Bakcyla załapałem, bo poniekąd stwierdziłem, że szewc jednak nie powinien chodzić bez butów - a jako że pracuję z kaskami i motocyklami to sam powinienem co nieco mieć w tym temacie do czynienia.

Do rzeczy: od dobrych kilku lat maluję aerografem i prowadzę w tym kierunku działalność - www.aerografit.pl .

Tyle w skrócie ode mnie. LWG!

 

 

×
  • Dodaj nową pozycję...