Skocz do zawartości

Którą 600Tkę ?


///MacArthur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam która 600 nadaje się najbardziej dla dryblasa ?

 

cbr ,cbr rr, yamaha r6 moze jakas kawa gsx  ?? mowa o rocznikach 2001 -2005

 

Co polacacie na pierwszą 600 ??

 

Mam 191cm 86kg.

 

Chodzi o to żeby wytrzymać dłużej niż 15min :biggrin: a tak serio żeby w dalszą trasę też można było pojechać koło 300km. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda CBR F4i chyba będzie dla ciebie dość rozsądnym wyjściem (jeśli chodzi o gabaryty) szczególnie, że chcesz czasem polecieć w dłuższą traskę. Możesz pomyśleć (jeśli to pierwsza 600) nad Suzuki GSX 600F lub GSX 750F bardzo dobre, żywotne, wygodne moto, które na 100% Cię nie zawiedzie. Osobiście radzę Ci podjąć się "GSXF" bo z tego co zrozumiałem to zaczynasz prawdziwą przygodę z moto, a warto byś dobrze nauczył się jeździć. R6 to raczej motocykl, który tak nie wybacza błędów i tak samo ja seria GSXR to maszyny typowo sportowe.   B)

Edytowane przez Matik (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawa 636 jest stosunkowo "mała" musiał byś się przysiąść sprawdzić jak się siedzi. "GixY" to spore moto ale odradzam na początek, R6 torpeda ale zmieścisz się. Tak naprawdę jak myślisz nad motocyklem to musisz się do niego przysiąść jak będzie Ci wygodnie (a to już indywidualne odczucie) to jest szansa, że po 100 kilometrach przejazdu nie rzucisz kaskiem o beton i nie uciekniesz z krzykiem  :blink: . Wysoki jesteś i raczej nie liczyłbym na zapewnienia z naszej strony, że będzie ci wygodnie na takim a nie innym sprzęcie. Sam mogę Ci zaoferować przymiarkę na GSX 750F  B)

Edytowane przez Matik (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Matik jak bedzie okazja skorzystam :smile:

Ktoś o podobnych wymiarach do moich bedzie miał podobne odczucia :smile: Tak mysle moze sie myle. 

Myślę o f4i i gsx-f.

 

Druga sprawa trafia mi się r6stka naprawde ładna i niedrogo (z pewną przeszłością bez najmniejszej rysy servisowana u Yamahy) stąd moje pytanie ale jak mam sie zabić to lepiej nie.

 

Stąd moje pytanie o R6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Matik jak bedzie okazja skorzystam :smile:

Ktoś o podobnych wymiarach do moich bedzie miał podobne odczucia :smile: Tak mysle moze sie myle. 

Myślę o f4i i gsx-f.

 

Druga sprawa trafia mi się r6stka naprawde ładna i niedrogo (z pewną przeszłością bez najmniejszej rysy servisowana u Yamahy) stąd moje pytanie ale jak mam sie zabić to lepiej nie.

 

Stąd moje pytanie o R6.

 

 

Masz racje osobie o podobnych gabarytach będzie się siedziało podobnie ale nie tak samo jednemu bardziej lub mniej wygodnie kwestia gustu. Drugą sprawą jak masz olej w głowie i wygodnie ci na R^ to nic nie stoi na przeszkodzie. Tylko musisz pamiętać, że R6 to rakieta. Nie jestem za bardzo zwyczajny mówić komuś co ma kupować, wszystko zależy od tego czy też nie będzie cię ponosiła fantazja za bardzo. :smile: Jak będziesz jeździł z głową to powinno być all ok :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez szleńst. Chce jeździć a nie pojechać i nie wrócić :smile:

 

Wiem że niby tak sie mówi ale wsiadłem też szybko w mocne auto i nie dostawałem nigdy  małpiego rozumu. (mimo wieku 19lat) 

 

Jak już coś zakupie odezwe się .

 

Była przymiarka do Cbr rr 2003r.  ale wydaje mi się że ona jest jakoś wyjątkowo mała wiec odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To R6 będziesz miał podobne odczucia. One są podobne  :smile: .

 

cbr rr przednia czesc jest nieco inna ma sie wrazenia ze zaraz  przeleci sie przez przednia szybę w r6 jest juz lepiej. Może wystarczy szybe zmienić na wyższą :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 600 największy jest gixer-k1 k3, r6 przesadnie krótka i mala, najwygodniejsza z kolei jest f4i jeśli masz aspiracje na dłuższe trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chopy staneło na tym że r6 sprzątnięta spod nosa a mnie kolega namawia na fz6 lub fz6 s2.

 

Taka przepaść będzie miedzy tymi 98ps a 120 ??

 

Teraz jestem na takim etapie że żadne moto do mnie nie pasuje.

 

Załamka.

 

p.s

 

A moze jakaś blokada ?? r6 lb cbry ?

Edytowane przez ///MacArthur (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy to nie jest tak, że nie ma złotych reguł, szablonów co do dopasowania moto-ramy i kierownika? Ludziska mają różne proporcje długości tułowia, kończyn. Moim skromnym zdaniem, bez przymiarki, dosiadu itd, zmniejszamy swoje szanse na trafny wybór.

Myślę, że jeśli wybierzesz o 20KM słabszy motocykl to nie będzie Ci to tak przeszkadzać jak wybór o 10cm za małej/dużej/krótkiej ramy... 

Niebawem moto weteran bazar, tam można przymierzyć się do sprzętów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Taka przepaść będzie miedzy tymi 98ps a 120 ??

 

różnica na pewno będzie, w końcu to 22km, masa motocykli zbliżona (na sucho fz6 187 jakoś r6 186?). no ale to jednak 22 kuce. :smile:

 

ale jak gary już napisał - lepiej mieć trochę mniej mocy na rzecz wygody, niż po 30 km błagać o postój :smile:

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie motocykle o których piszesz to "psiaki". Małe to to. Ale czy się zmieścisz? Tak. Mam 191 i kiedyś jeździłem podobnymi. Nie popełnię więcej podobnego błędu. Polecam KTM LC8 w wersji SM. Dynamiką przewyższa wszystkie 600tki, a wygoda nieporównywalnie większa. Ot motocykl dla osoby o słusznym wzroście. Jest też parę innych a'la supermoto (czyli więcej niż 1 cylinder), a te jak widaomo są po prostu większe niż japoński (160 cm kierowca) sportowy motocykl udsotępniany na drogi publiczne (CBR, R1/6, MV itp). 

Edytowane przez Mariusz (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę coś od siebie: mam 190 cm i 90 kg. Jeżdżę XJ600S. To też moje pierwsze moto. Spokojnie możesz jechać nim w trasę, a i przemieszczanie się tym moto w mieście nie stwarza problemów. 

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value."
-- Albert Einstein

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name=boodgee' timestamp='1431003819' post='201049] Dorzucę coś od siebie: mam 190 cm i 90 kg. Jeżdżę XJ600S

Hahahaha! Przez prawie 6 lat miałem dwie XJ600 S (92', 94'). Też mam 190cm wzrostu i 110kg... I jeździłem w traskę, powiedzmy 300km/dzień, i dopóki nie zacząłem jeździć TDMką, to myślałem, że da się, że jest wygodnie itd. Po około miesiącu jazdy TDM, dane mi było na moment przejechać się moją XJtką... i co? I nie mogłem uwierzyć, jak ja mogłem na tym tyle jeździć. I nie chodzi mi o moc, powszechne opinie o tym moto itd. tylko o ramę, rozmiar, pozycję na moto, ugięcie kolan.

 

Koledzy, żadne z naszych subiektywnych doświadczeń nie będzie dobrym wyznacznikiem i czynnikiem decyzyjnym dla autora tematu. Trzeba się przysiąść, a najlepiej przejechać!

Edytowane przez gary (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa powoli się wyjaśnia bede mial sprowadzone suzuki k5 lub k7 600 lub 750 zduszone na 50km :biggrin:

W sumie moto przyszłościowe ale czy stłumiony motocykl to dobre wyjście? Wg mnie nie, ale to moja subiektywna ocena :smile: ogólnie jeśli już podjąłeś decyzje to tylko czekać strzeba aż pochwalisz się maszyną na forum :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...