vaderlodz Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Witam Mam problem, kupiłem Kawasaki, wszystko był ok:) Zrobiłem wymianę oleju silnika, filtrów powietrza, oleju. Jak jechałem na przegląd nagle obroty silinka na luzie nie schodza poniżej 3,5-4 tys... Linki sie nie blokują, ssanie jest wyłączone... Motor przed synchronizacją gaźników. Jedyne co mi przychodzi do glowy to: 1. Dysza wolnych obrotów do przeczyszczenia 2. Może pomoże synchronizacja gaźników - jeszcze nie robiona, ale będzie w przyszłym tygodniu. Czy może być jeszcze jakiś inny powod...? Będe wdzięczny za jakąs podpowiedź. Tomek ps. sam potrafię zrobic pewne prostsze rzeczy, ale tego nie mogę zdiagnozowac:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 A ustawiłeś wolne obroty według serwisówki? Synchronizacja może rozwiązać Twój problem i od niej bym rozpoczął, zanim zaczniesz szukać dziury w całym 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Jak nie wywaliłeś starego filtra powietrza to xałuż na chwilę może był tak zabity że pod niego były ustawione obroty 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vaderlodz Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Dzięki, umówiłem się na synchronizację, i mam nadzieję, że pomoże... Pozdrawiam:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.