Dominikf6 Opublikowano 27 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Siemka. Mam pytanie do osób bardziej obeznanych w temacie. Mianowicie po wykręceniu starych ciężarków w cbr f4 w kierownicy są jeszcze obciążniki z gwintem. Aby włożyć nowe trzeba je jakoś wyjąć. Przerabiał ktoś ten temat i wie czy je wyjąć czy wbić ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 27 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 to nie sa obciązniki tylko w hondach jest gwint fabrycznie w związku z czym pasuja ciezarki tylko dedykowane do hondy 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominikf6 Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Tak. Ale ten gwint da się wyjąć. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.