Skocz do zawartości

Wymiana Oleju W Tylnim Amortyzatorze


mundurowy88

Rekomendowane odpowiedzi

witam :smile:

Posiadam starego poczciwego olejaka i jestem na etapie przerabiania czego się da :P po zrobieniu zadupka okazało się że strasznie wadzi mi nadmierna długość węża od tylnego amora do zbiorniczka więc wypadałoby go skrócić ....i tu jest problem bo zapewne wyleci cały olej. Zna  się ktoś na tym?:> bo zapewne będzie trzeba jakoś to odpowietrzyć czy "cuś" takiego. Amortyzator jest od suzuki gsx-r 750W

Edytowane przez mundurowy88 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz coś zrobić z tylnym amorku to lepiej oddaj go do pro serwisu czyli LTD34 (wawa) albo BFG suspension (gdzieś w górach - polecam bo korzystałem). Samemu tego na 100% nie zrobisz, znaczy... zrobisz ale złożysz na milion procent zapowietrzony. Do napełniania takich amorków stosuje się pompy próżniowe. Oddaj go do pro serwisu, zapłać te 300-400 zł a będziesz zadowolony. 95% osób skupia się tylko na oleju w przednim zawieszeniu a zapominają o tyle... a niestety tył dużo szybciej traci swoje właściwości i "psuje" się bo pracuje w dużo większej temp oraz z dużo większymi obciążeniami niż przód. Na stronach fb tych firm co ci podałem są filmiki i zdjęcia co wylatuje z 5cio letniego a czasem i młodszego amortyzatora (szlam który już dawno przestała być olejem)... ale mało osób to robi bo to kosztowne, ciężko z serwisem i nie widać tego "tuningu" na ulicy więc nie ma kilku procent do lansu ... a tak na serio powinno to się robić w pierwszej kolejności po kupnie bo od tego zależy bezpieczeństwo i komfort użytkowania.

Edytowane przez rooland (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz coś zrobić z tylnym amorku to lepiej oddaj go do pro serwisu czyli LTD34 (wawa) albo BFG suspension (gdzieś w górach - polecam bo korzystałem). Samemu tego na 100% nie zrobisz, znaczy... zrobisz ale złożysz na milion procent zapowietrzony. Do napełniania takich amorków stosuje się pompy próżniowe. Oddaj go do pro serwisu, zapłać te 300-400 zł a będziesz zadowolony. 95% osób skupia się tylko na oleju w przednim zawieszeniu a zapominają o tyle... a niestety tył dużo szybciej traci swoje właściwości i "psuje" się bo pracuje w dużo większej temp oraz z dużo większymi obciążeniami niż przód. Na stronach fb tych firm co ci podałem są filmiki i zdjęcia co wylatuje z 5cio letniego a czasem i młodszego amortyzatora (szlam który już dawno przestała być olejem)... ale mało osób to robi bo to kosztowne, ciężko z serwisem i nie widać tego "tuningu" na ulicy więc nie ma kilku procent do lansu ... a tak na serio powinno to się robić w pierwszej kolejności po kupnie bo od tego zależy bezpieczeństwo i komfort użytkowania.

no to mnie pocieszyłeś .... nie opłaca mi się właśnie ładować dodatkowej kasy w tego wiekowego mamuta bo to moto tylko i wyłącznie do zabawy. Myślałem jednak że jakimś domowym sposobem da się tą kwestie załatwić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...