Skocz do zawartości

Spidi Track Touring


Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy ktoś z szanownych kolegów używa w/w kombi? Mile widziane wszelkie opinie na temat tego kombi.

W Motorwings w chwili obecnej jest dostępny z cenę 4199,- + rękawice motocyklowe Spidi carbo 3 gratis. Cena jest dość wysoka, ale jeśli jest wart tych pieniążków jestem skłonny nabyć takie cudo (myślę długoterminowo i nie chcę kupić czegoś na sezon czy dwa za 2500-3000zł i mieć poczucie wyrzuconych pieniędzy w błoto). Zdążyłem już przymierzyć ten kombinezon i mimo iż mój wzrost to 180cm i waga ok 85kg zdołałem się wbić w rozmiar 48 (leżał na mnie jak ulał, nie uwierał, nie upijał, spokojnie mogłem w nim przykucnąć, swobodnie wyciągałem ręce do przodu i do tyłu w przeciwieństwie do kombi Dainese rozmiar 50 w którym nie mogłem się nawet pochylić). Mimo tego waham się z zakupem gdyż za cenę 4199,- kombinezon oferuję tylko jedną kieszeń wewnętrzną oraz brak możliwości wypięcia podpinki (pomijam tu bardzo dobrą jakość wykonania oraz bardzo dobrą jakość ochraniaczy). I tu prośba (pytanie) do kolegów z Motorwings co oferuje ten kombinezon czego nie może zaproponować inny np. Alpinestars Motegi, który również przymierzałem (cena 2099,-). Z góry dzięki za waszą uwagę i opinie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

no odpowiedzieć na to pytanie jest nam o tyle ciężko, że zabroniłeś nam użyć najważniejszych w przypadku kombiaków argumentów :smile: W kombinezonach ciężko jest wymyślić jakieś bajery, które dałoby się wypisać w długą listę wyposażenia i to one miały by przeważyć szalę zakupową. Tutaj 90% kasy idzie w jakość skóry i protektorów i to jest właśnie przede wszystkim różnica między tymi dwoma kombiakami. Spidi stosuje cały czas włoskie skóry, wyprawiane we włoskich garbarniach, natomiast A* Motegi to już jest produkt dalekowschodni. To samo tyczy się protektorów- Spidi protektory produkuje cały czas u siebie na miejscu w fabryce, gdyż uważa, że temat jest zbyt poważny, żeby móc go zlecać zewnętrznym wykonawcom z Pakistanu albo Chin jak ma to miejsce w A*. Inną kwestią jest sam kształt protektorów -porównaj sobie jak leżą one w obu produktach. Jak sam napisałeś kombiak Spidi leżał na Tobie jak ulał, nie upijał itd., a jednocześnie protektory Spidi są duże i idealnie okalają chronioną kość, dzięki czemu nie grozi nam przesunięcie protektora lub uraz nawet przy upadku pod nietypowym kątem na daną kończynę. To takie rzeczy decydują o klasie kombiaka, bo porównując kombi w kwestii wyposażenia to dojdziemy do wniosku, że właściwie to Tschul niczym się nie różni od dwóch wyżej wymienionych, więc po co przepłacać ;)

 

Ale, żeby nie było, postaramy się wymienić co poza wyżej opisanymi odróżnia Spidi:

-protektory CE bioder

-możliwość zamontowania w garbie hydrobaga

-przystosowanie do montażu protektora klatki piersiowej Spidi

-regulowana wysokość protektorów kolanowych

-podwójna warstwa skóry na barkach, obie wycięte w krzyż, w celu zapobieżenia rozerwaniu przy upadku

-wykonany z włoskiej skóry Bovine, każda partia przed produkcją poddawana jest testowi na rozdarcie i rozciąganie, testowi na przetarcie, i testowi trwałości barwników skóry.

 

Dodatkowo do tego dodam jeszcze, że rękawice, które dostajesz w gratisie,Carbo 3 to najwyższy model cywilnych rękawic sportowych ze Spidi, a jednocześnie to jedne z dwóch obecnie dostępnych na rynku modeli rękawic (drugim jest Knox Handroid), które posiadają certyfikat CE na całą rękawicę, a nie tylko na protektory. Spełnia ona normy w następujących testach:

odporność zapięcia, odporność na rozdarcie, moc szwów, odporność na przecięcie i odporność na uderzenie/przetarcie. Ze swojej strony mogę dodać jeszcze, że według mnie są diabelnie wygodne, założyłem je jako nowe na wyprawę (wiem, absolutnie tak się nie robi, ale przyszły do mnie tuż przed wyjazdem).... i nic- żadnych obtarć, pęcherzy, przemęczenia dłoni, mimo zrobienia pierwszego dnia w nówkach sztukach kilkuset kilometrów.

 

W razie jakichkolwiek dalszych wątpliwości nie wahaj się pisać, dzwonić albo odwiedzić nas osobiście-z chęcią odpowiemy na każde pytanie.

 

Pozdrawiam serdecznie

 

Mateusz

Polub nas na Facebook'u http://www.facebook.com/Motorwings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. I to się nazywa obrona produktu, który sprzedajesz.

Mimo tego muszę jednak stwierdzić, że brak wypinanej podpinki i tylko jedna kieszeń np. na telefon i dokumenty jest wadą tego kombi (mało istotną ale jednak jest jeśli ma się za niego wyłożyć taką kasę)

Niestety muszę jeszcze przekonać moją połówkę na taki wydatek. Bo jak wiadomo niektóre kobiety wolą mieć cztery pary szajskich butów niż jedną porządną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak jak Ci chłopaki wyżej napisali, z założenia do tej kieszeni to możesz co najwyżej prezerwatywę schować, bo wszystkie twarde przedmioty w razie ślizgu będą zagrożeniem. Sam osobiście byłem świadkiem złamania żeber przez portfel w wewnętrznej kieszeni kurtki. Co do wypinanej podpinki, to występuje ona w Tracku jednoczęściowym, w dwuczęściówce jest na stałe, żeby przy częstym zdejmowaniu i zakładaniu nie irytowało jej wypinanie się. Wytłumaczenie dość dyskusyjne, ale tak sobie włosi wymyślili, inna sprawa, że w dwuczęściówkach faktycznie rzadko zdarza się wypinana podściółka, więc może coś w tym jest(sam nigdy nie miałem wypinanej podściółki, więc ciężko mi to ocenić)

Polub nas na Facebook'u http://www.facebook.com/Motorwings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym portfelem to lekka przesada. Wystarczy mi miejsce na dokumenty, mały telefon i "stówę" na paliwo. Jak coś rozważę jeszcze kupno czegoś takiego http://motorwings.pl/3572-spidi-pouch-15.html. Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...