rafbog Opublikowano 10 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Cześć. Witam wszystkich. Jestem Rafał z Pabianic. Nowy na forum i jeszcze bez motocykla. Chcę zacząć przygodę od Hondy Varadero 125. Na razie nie mam ambicji i doświadczenia na większe moto. Może ktoś podpowie gdzie kupić taką Hondę? Pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 czesc nie patrzyles na stronach typu olx.pl otomoto.pl ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafbog Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 czesc nie patrzyles na stronach typu olx.pl otomoto.pl ? Tak. Przygladam sie ogloszeniom ale moze ktos z forum bedzie mial cos godnego polecenia 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 10 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Cześć, szukaj na allegro, olx, otomoto, sprzedajemy.pl 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dann Opublikowano 10 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Siemasz 0 Cytuj Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerszung Opublikowano 10 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Cze, 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nag Opublikowano 10 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 ello 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...