mdfimage Opublikowano 11 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Witam rozebrałem silnik w swoim dr 125 w celu wymiany cylindra i tłoka, niestety nie umiem odpowiednio założyć łańucha rozrządu na zębatke wałka w głowicy i zębatka na kole zamochowym. Na zębatce wałka rozrządu w głowicy jest strzałka do góry, co to oznacza? strzałka w kierunku głowicy i tłok na samą górę? czy powinien dac tłok w najwyższe położenie i ustawić zębatkę wałka strzałką do góry? Z góry dziękuje za pomoc. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 11 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) O ile pamiętam (ale lepiej zaciągnij sobie manuala, bo może pamięć mnie zawodzić) to na wałku masz pewnie dwie linie oraz "literę" T pomiędzy tymi liniami. Ustaw to tak żeby te linie były równolegle do krawędzi pokrywy, tak żeby T było na samej górze. Prosto mówiąc to krzywki wałka powinny wtedy być skierowane do dołu. Na koniec ustaw tylko wał równo na znak (tłok makasymalnie w górnym wychyleniu). WAŻNE!!! Sprawdź to z manualem, bo bez tego nie ma co się brać za okazjonalne ustawianie rozrządu. Powodzenia Edytowane 11 Grudnia 2014 przez Lord Vader (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Przy podobnym silniku robiłem to literka T była na magnecie i trzeba byłą ją ustawić żeby się pojawiła w okienku na pokrywie iskrownika- wtedy było GMP. Na zębatce rozrządu będzie znak który musi musi się pokrywać z drugim znakiem na głowicy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdfimage Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Na wałku rozrządu nie ma litery T jest tylko strzałka do góry, na magnecie jest taka kreska i jak pokryje się z kreską na karterze to wtedy tłok jest na samej górze. Czyli daje tłok na samą górę i ustawiam wąłek rozrządu strzałką do góry, a co z zaworami? wtedy oba powinny być zamknięte? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Przy GMP zawory powinny być zamknięte, albo tłok je sam wtedy zamknie Na wałku strzałka do góry, ale mógłbyś jeszcze wstawić zdjęcia jak to wygląda? Edytowane 14 Grudnia 2014 przez Olo (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdfimage Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Oki porobie fotki jak to tam wygląda. Wielkie dzięki za pomoc 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.