Janus Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Marcin, 20lat, jeżdżę jajkiem (Suzuki gsx 600f). Pochodzę z Bełchatowa gdzie aktualnie trzymam moto, a studiuję w Łodzi gdzie zamierzam przyprowadzić moto na nowy sezon, w Łodzi mieszkam na Lumumbowie. W sumie wynalazłem forum aby na nowy sezon pojeździć z Wami troszkę po Łodzi i okolicach, raczej turystycznie. A jakby ktoś chciał wpaść do Bełchatowa to i również oprowadzę co po ciekawszych miejscach 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arteklik Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Cześć! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikora Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Witam. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogal Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Siemka 0 Cytuj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerszung Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Witaj, 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bliźniak Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Cześć 0 Cytuj intruderpolska.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X76 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Witaj 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...