blazej Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Witam Co sądzicie o takim zestawie http://allegro.pl/zestaw-naped-owy-kawasaki-zx-6r-1998-02r-did-moc-i4726744833.html#tabsAnchor szczególnie chodzi mi o opinie dotyczącą łańcucha, czy warto? i czy będzie wystarczający do zx6 a może ktoś zmieniał już ilości zębów i może coś na ten temat powiedzieć to będę wdzięczny, Pozdrawiam 0 Cytuj Always Hardcore!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 To taki zestaw ma chyba Wildeyed w swoje zx6r... przyśpieszenie może i za***iste ale potem jest problem z prędkością maks a po drugie licznik prędkości przekłamuje bo dane pobiera z zębatki zdawczej.... i jak wszyscy jadą 80 km/h to na liczniku w zx6r jest 100 jak jadą 160 to na liczniku jest 200 ... Jeżeli ci zależy na mega dzidowaniu do 150 to śmiało, pewnie się opłaca bo zawsze coś tam przyśpieszenie poprawi (ale przy okazji opona szybciej będzie znikać) a jak zalezy ci na sportowo-turystycznym wykorzystaniu to zrób w standardzie bo przyśpieszenie na oryginalnych i tak jest wystarczające ( i trzeba mieć duże umiejętności aby je wykorzystać w 100%) a po drugie w dłuższych trasach czy szybkich przelotach będziesz musiał ostro go pałować aby nadążyć za resztą ... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Ja na twoim miejscu tylko z tyłu bym założył o 4-5 zębów większą i starczy, ja w swojej tak zrobiłem i była odczuwalna poprawa w przyspieszeniu, z tą utratą V max to też nie jest tak odczuwalne jak Rolek napisał bo to są małe procenty, na oryginalnych leciała mi ok 238 a na większej tylnej 234 a tak naprawdę ile razy jedziesz vmax? Jeśli w oryginale masz zebatki 15/40 to zestaw który pokazałeś 14/43 będzie się zachwywal tak jak byś z tyłu założył większą o 10 zębów, trochę za dużo. 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tangy Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 A prędkość sprawdzałeś z GPS czy licznika ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Ja sprawdzałem z licznika, z GPS oraz ze znajomków którzy jechali obok na innych maszynach 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 z przekłamywaniem wszystko zależy czy masz z zebatki pobieraną prędkość czy z linki 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zino Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Wetnę się trochę w temat. Nie wiem czy dobrze kombinuję-mam org.napęd,ale na 6 biegu nie dokręca mi do 12tys.(upływ czasu+moja waga)zamierzam dodać 1 ząbek do tylnej-przyspieszenie będzie na+,no i V max nieznacznie wzrośnie. Czy może jeden ząb to mało? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Nie wiem czy w ogóle w którymkolwiek motocyklu odkręci się na maksa na ostatnim biegu... btw zino ... po co ci w R1 jeszcze większy vmax ? a tym bardziej przyspieszenie w zx6r prędkość jest pobierana z zębatki - wcześniej już pisałem 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zino Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 U mnie też z zębatki... V max dla experymentu czy da się uratować coś co umyka,jeszcze rok temu widziałem 3 z przodu na prędkościomierzu,a w tym już brakuje 4km/h... :-) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Jak dodasz do tylnej to będzie strata vmax a nie wzrost jak dodasz do przedniej to będzie większy v max ale więcej wachlowania biegam 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Wetnę się trochę w temat. Nie wiem czy dobrze kombinuję-mam org.napęd,ale na 6 biegu nie dokręca mi do 12tys.(upływ czasu+moja waga)zamierzam dodać 1 ząbek do tylnej-przyspieszenie będzie na+,no i V max nieznacznie wzrośnie. Czy może jeden ząb to mało? Może 6 to nadbieg Kosmaty, jak Zino da mniejszą do tyłu zębatkę to v-max nie wzrośnie bo i tak teraz nie ma siły żeby do końca obr dociągnąć 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Poprzedni właściciel mojego motocykla mówił że jechał nim coś ok 250/h ale coś mi sie wierzyć nie chce. Mi wystarczy maks 230 ale niech by była jeszcze żwawsza od startu. Więc jaki układ zębatek proponujecie. Oryginalnie jest 15/40 zębów 0 Cytuj Always Hardcore!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_lc4 Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 A z tej stronki do ustalenia "układu zębatek" korzystali ? http://www.gearingcommander.com/ Nie wiem czy jest sens mieszać w zębatkach przy 4km/h różnicy w V-maksie oscylującym w granicach 300 (+/- 4km/h) Bo na to ma wiele innych czyników jeszcze wpływ, nie tylko waga kierowcy. Można tu zacząć od ciśnienia w kołach, paliwo, temperature powietrza, ciśnienie, wiatr aż do zużycia chociaż by łańcucha, na jakości asfaltu kończąc 1 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zino Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Masz racje Michał,ale podobnie jak większość z nas,motocykl traktuję jako zabawkę-to czemu nie... :-) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_lc4 Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Ja nie mówię że nie jak ktoś lubi sobie gmerać przy moto to nawet jest "wskazane" Tym bardziej polecam stronkę z linku który podałem. 0 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renpa1971 Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) 15/40/108 525 jak w fiszce w orginale jest 525 jak pamietam. Edytowane 19 Listopada 2014 przez renpa1971 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.