Skocz do zawartości

Napęd Do Zx6R Z 2002 Roku - Zmiana Ilości Zębów - Pytanie


blazej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Co sądzicie o takim zestawie 

 

http://allegro.pl/zestaw-naped-owy-kawasaki-zx-6r-1998-02r-did-moc-i4726744833.html#tabsAnchor

 

szczególnie chodzi mi o opinie dotyczącą łańcucha, czy warto? i czy będzie wystarczający do zx6

 

a może ktoś zmieniał już ilości zębów i może coś na ten temat powiedzieć to będę wdzięczny,

 

Pozdrawiam

Always Hardcore!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taki zestaw ma chyba Wildeyed w swoje zx6r... przyśpieszenie może i za***iste ale potem jest problem z prędkością maks a po drugie licznik prędkości przekłamuje bo dane pobiera z zębatki zdawczej.... i jak wszyscy jadą 80 km/h to na liczniku w zx6r jest 100 jak jadą 160 to na liczniku jest 200 ... Jeżeli ci zależy na mega dzidowaniu do 150 to śmiało, pewnie się opłaca bo zawsze coś tam przyśpieszenie poprawi (ale przy okazji opona szybciej będzie znikać) a jak zalezy ci na sportowo-turystycznym wykorzystaniu to zrób w standardzie bo przyśpieszenie na oryginalnych i tak jest wystarczające ( i trzeba mieć duże umiejętności aby je wykorzystać w 100%) a po drugie w dłuższych trasach czy szybkich przelotach będziesz musiał ostro go pałować aby nadążyć za resztą ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na twoim miejscu tylko z tyłu bym założył o 4-5 zębów większą i starczy, ja w swojej tak zrobiłem i była odczuwalna poprawa w przyspieszeniu, z tą utratą V max to też nie jest tak odczuwalne jak Rolek napisał bo to są małe procenty, na oryginalnych leciała mi ok 238 a na większej tylnej 234 a tak naprawdę ile razy jedziesz vmax? Jeśli w oryginale masz zebatki 15/40 to zestaw który pokazałeś 14/43 będzie się zachwywal tak jak byś z tyłu założył większą o 10 zębów, trochę za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przekłamywaniem wszystko zależy czy masz z zebatki pobieraną prędkość czy z linki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wetnę się trochę w temat.

Nie wiem czy dobrze kombinuję-mam org.napęd,ale na 6 biegu nie dokręca mi do 12tys.(upływ czasu+moja waga)zamierzam dodać 1 ząbek do tylnej-przyspieszenie będzie na+,no i V max nieznacznie wzrośnie.

Czy może jeden ząb to mało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w ogóle w którymkolwiek motocyklu odkręci się na maksa na ostatnim biegu... btw zino ... po co ci w R1 jeszcze większy vmax ? a tym bardziej przyspieszenie ;)

 

w zx6r prędkość jest pobierana z zębatki - wcześniej już pisałem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też z zębatki...

V max dla experymentu czy da się uratować coś co umyka,jeszcze rok temu widziałem 3 z przodu na prędkościomierzu,a w tym już brakuje 4km/h... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dodasz do tylnej to będzie strata vmax a nie wzrost jak dodasz do przedniej to będzie większy v max ale więcej wachlowania biegam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wetnę się trochę w temat.

Nie wiem czy dobrze kombinuję-mam org.napęd,ale na 6 biegu nie dokręca mi do 12tys.(upływ czasu+moja waga)zamierzam dodać 1 ząbek do tylnej-przyspieszenie będzie na+,no i V max nieznacznie wzrośnie.

Czy może jeden ząb to mało?

Może 6 to nadbieg :biggrin:

 

Kosmaty, jak Zino da mniejszą do tyłu zębatkę to v-max nie wzrośnie bo i tak teraz nie ma siły żeby do końca obr dociągnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzedni właściciel mojego motocykla mówił że jechał nim coś ok 250/h ale coś mi sie wierzyć nie chce. Mi wystarczy maks 230 ale niech by była jeszcze żwawsza od startu. Więc jaki układ zębatek proponujecie. Oryginalnie jest 15/40 zębów

Always Hardcore!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tej stronki do ustalenia "układu zębatek" korzystali ?

 

http://www.gearingcommander.com/

 

Nie wiem czy jest sens mieszać w zębatkach przy 4km/h różnicy w V-maksie oscylującym w granicach 300 (+/- 4km/h) Bo na to ma wiele innych czyników jeszcze wpływ, nie tylko waga kierowcy. Można tu zacząć od ciśnienia w kołach, paliwo, temperature powietrza, ciśnienie, wiatr aż do zużycia chociaż by łańcucha, na jakości asfaltu kończąc  ;)

Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mówię że nie  ;)  jak ktoś lubi sobie gmerać przy moto to nawet jest "wskazane"  ;)

Tym bardziej polecam stronkę z linku który podałem.

Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...