MaRRcin Opublikowano 3 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Silnik Typ silnika - Jednocylindrowy, Chłodzony cieczą, 4-suwowy, SOHC, 4-zaworowy Pojemność - 660 cm3 Średnica x skok tłoka - 100,0 mm x 84,0 mm Stopień sprężania - 10,0 : 1 Moc maksymalna - 35,0 kW (47,6KM) @ 6 000 obr./min Limited power version - kW (KM) @ obr./min Maksymalny moment obrotowy - 60,0 Nm (6,4 kg-m) @ 5 250 obr./min Układ smarowania - Sucha miska olejowa Typ sprzęgła - Mokre, wielotarczowe, ze sprężyną śrubową Gaźnik - Układ elektronicznego wtrysku paliwa Układ zapłonu - TCI Układ rozrusznika - Elektryczny Skrzynia biegów - Z kołami w stałym zazębieniu, 5-biegowa Napęd końcowy - Łańcuch Podwozie Rama - Stalowa, rurowa - Układ przedniego zawieszenia Widelec - teleskopowy Skok przedniego zawieszenia - 225 mm Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy - 27º Wyprzedzenie - 107 mm Układ tylnego zawieszenia - Pojedynczy amortyzator z wahaczem, z regulacją pozycji Skok tylnego zawieszenia - 200 mm Hamulec przedni - Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 298 mm Hamulec tylny - Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm Opona przednia - 90/90-21 M/C Opona tylna - 130/80-17 M/C Wymiary Długość całkowita - 2 240 mm Szerokość całkowita - 845 mm Wysokość całkowita - 1 230 mm Wysokość siodełka - 865 mm Rozstaw kół - 1 505 mm Minimalny prześwit - 210 mm Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) - 181 kg Pojemność zbiornika paliwa - 15 litrów Pojemność zbiornika oleju - 2,9 litrów Tyle danych technicznych. Szukam osób, które ujeżdżają tego typu maszynę bądź jej wczesniejszą wersję. Nie wiem czy nie przesiądę się w najbliższej przyszłości właśnie na lżejszy motocykl ze względu na chęć podróżowania niekoniecznie bo głównych drogach a DL, które obecnie posiadam jest zdecydowanie za ciężki. Mógłbym prosić o opinię i ewentualnie o kontakt z osobami z Łodzi lub okolicy posiadającymi ten egzemplarz? Chciałbym się przymierzyć, posłuchać o awaryjności itp. Edytowane 3 Listopada 2014 przez MaRRcin (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X76 Opublikowano 3 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 SMmaciek jeździł w tym roku Yamahą XT. Trochę po torze i po innych mniej dostępnych miejscach, napewno podzieli się opinią. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seweryn Opublikowano 3 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Ja w tym roku zrobiłem około 1100km. Teren od asfaltu po bardzo kamieniste ścieżki i koryto rzeki. Bardzo dobrze się jeździło w terenie mimo plecaka. Bardzo małe spalanie. Ale przy przelocie 500km dupcia już troszkę bolała. Wszystko zależy jakie trasy chcesz robić i czy sam czy z plecakiem. Zawieszenie miękkie a wibracje od pieca po całym dniu nieprzyjemne. Brak ochrony przed wiatrem ale tam gdzie nią jeździłem to akurat była zaleta. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfeti Opublikowano 3 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Ja za wiele kilosów nie nakręciłem w tym roku może z 2,5 tyś, ale moto bardzo ok daje dużo radości (chyba jak każde). I tak zawsze zależy czego się szuka... można pomyśleć, ja rozważałem właśnie XT660R albo małego DL więc zawsze możemy się dogadać xD jak budżet był by większy to pewnie był by xt660z ale to był zakup na spontanie i decyzji do zakupu minęły 2 tygodnie Przez cały sezon nic się nie działo tylko lać i jechać... jak coś moto w garażu na dalekim Teo - Kochanówka, do przymiarki można się umówić jak pogoda dopisze no i polecam http://xt660.pl Edytowane 3 Listopada 2014 przez elfeti (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczmarres Opublikowano 6 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 O mój moto...ja najdalej trasa -lodz-wisla-szczyrk-cieszyn-bielsko-zywiec-lodz.Z plecakiem,kuferek i sakwami było lux.pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMmaciek Opublikowano 7 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) SMmaciek jeździł w tym roku Yamahą XT Ja miałem XTX, niby supermoto. Ogólnie to dobre moto, poprawne, ale to nie było to. Taki osiołek do przemieszczania. Jak dla mnie troche za mało mocy a za dużo wagi, dlatego się szybko pozbyłem. Kupiłem Yamahę jak miała trochę ponad 2kkm a przy 5-6 zaczęły biegi wyskakiwać, tylko że ja sprzęgła używam do ruszania i stawania Nie wyobrażam sobie jechać tym sprzętem gdzieś dalej, za niska prędkość przelotowa i drży, KTM mniej wibruje. Jeździłem głównie sam, nie mam pojęcia jak można obładować tobołami tak słaby sprzęt i jeszcze mieć radochę z jazdy Jeśli chodzi o jazdę w jakimś lekkim terenie - porażka. Po pierwsze, masa. Pchaj sobie taką kobyłe jak się gdzieś zakopiesz. Po drugie, wydechy pod silnikiem. Każdy wjazd w teren to przycierki albo rozłączenie wydechu, uszczelka tylko oryginał i kosztuje około 100zł. Jazda po torze tym moto to też kiepski pomysł, podnóżki są tak nisko że praktycznie w każdym zakręcie przycierałem. Na plus hamulec, ale w X jest chyba większa tarcza no i oplot Podsumowując: fajne moto na dojazdy do pracy, tanie w utrzymaniu, mało pali, nie zna słowa awaria Edytowane 7 Marca 2015 przez SMmaciek (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.