sorek Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 8.11.2014 kolega organizuje zakończenie sezonu tradycyjnym lisem. Impreza skierowana głównie pod enduro gdyż trasa praktyczne w całości poprowadzona jest offem. Długość trasy to ok 80 km jedziemy na tzw ślad. Na koniec ognisko i integracja. Są jacyś chętni? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyq Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 A coś więcej szczegółów? Gdzie ta impreza, ile wpisowe, jakieś wymagania co do moto (przegląd, OC)? Jeśli nie będzie pincet kilometrów od Łodzi i start o 7:00 to bym się pisał Trza by DR przepalić po długim postoju 0 Cytuj "...nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem..." http://bikepics.com/members/bzyq/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gocha Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Są chętni na ognisko i integrację Jakieś szczegóły??? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyq Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Ognisko w listopadzie to rzecz obowiązkowa przy takich imprezach Pytanie tylko czy będzie gdzie bezpiecznie odstawić auto z przyczepką + moto jakby kierownik przypadkiem "poszedł w tango"? ;] 1 Cytuj "...nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem..." http://bikepics.com/members/bzyq/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...