Skocz do zawartości

wydarzenie_FLM_Tuchola.png

Zapraszamy na Zlot Forum Łódzkich Motocyklistów  - więcej informacji tutaj.

7 1 06:22:15

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

8.11.2014 kolega organizuje zakończenie sezonu tradycyjnym lisem. Impreza skierowana głównie pod enduro gdyż trasa praktyczne w całości poprowadzona jest offem. Długość trasy to ok 80 km jedziemy na tzw ślad. Na koniec ognisko i integracja. Są jacyś chętni?

Opublikowano

A coś więcej szczegółów? Gdzie ta impreza, ile wpisowe, jakieś wymagania co do moto (przegląd, OC)? Jeśli nie będzie pincet kilometrów od Łodzi i start o 7:00 to bym się pisał :smile: Trza by DR przepalić po długim postoju :smile:

"...nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem..."

http://bikepics.com/members/bzyq/

Opublikowano

Są chętni na ognisko i integrację :smile: 

Jakieś szczegóły??? 

Opublikowano

Ognisko w listopadzie to rzecz obowiązkowa przy takich imprezach :smile: Pytanie tylko czy będzie gdzie bezpiecznie odstawić auto z przyczepką + moto jakby kierownik przypadkiem "poszedł w tango"? ;]

Opublikowano

Jeżeli byście planowali zakończenie trasy gdzieś w lesie, w okolicach Dłutowa, a konkretnie miedzy Dłutowem a Bełchatowem, to mam działkę 1400 m2. W szczerym polu w koło lasy :smile: możecie zrobic imprezę i zaparkować auta jak i moto. Działka pusta :smile:

...

Opublikowano
  W dniu 28.10.2014 o 19:24, Bzyq napisał(a):

A coś więcej szczegółów? Gdzie ta impreza, ile wpisowe, jakieś wymagania co do moto (przegląd, OC)? Jeśli nie będzie pincet kilometrów od Łodzi i start o 7:00 to bym się pisał :smile:

Zofiówka koło Tuszyna . Zbiórka ok 9:00 . Zrzutka po 50zł na pokryczie kosztów żarcia i organizacji ( wyżera na maxa nie tylko kawałek kiełbasy :P ).

Każdy odpowiada sam za siebie i swoje czynu więc czy masz OC to tylko twoja sprawa. Jest miejsce gdzie można zostawić auto i nie martwić się czy zastaniemy je po powrocie .

Opublikowano