Skocz do zawartości

Wyświetlacz Biegów


kuba

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy miałeś faktycznie okazję pojeździć z GiPro? I tutaj właśnie jest różnica pomiędzy np. tanim Datatoolem a GiPro... Już o tym kiedyś pisałem...

 

Datatoola miałem w ZX9R - jeśli chodzi o montaż to rozcinamy wiązkę przy zegarach i lutujemy kable. Sam wyświetlacz często się myli, zwłaszcza przy szybkich redukcjach... Dopiero po upływie chwili pokazywał prawidłowy bieg...

 

GiPro miałem z funkcją ATRE - montaż PLUG&PLAY.. Duże ułatwienie, nie lutujemy kabli tylko podpinamy odpowiednie piny. Jak sprzedajemy motocykl, wówczas bez problemu możemy "pozbyć" się wyświetlacza. Co do samego działania - wyświetlacz wskazywał perfekcyjnie biegi :smile:

 

Sama jakość wykonania również na + dla GiPro. Po prostu solidniej wykonany i zdecydowanie ładniejszy :smile:

 

Obecnie latam z Acumenem - w moim odczuciu lepszy i dokładniej wskazuje niż Datatool ale na pewno nie przewyższa GiPro :smile:

 

Gdybym miał znowu kupować wyświetlacz dla siebie bez wahania wybrałbym ponownie GiPro ;)

 

Zależy kto co lubi, komu co przeszkadza i ile chce zainwestować w wyświetlacz :smile:

Potwierdzam w pełni, Gipro a datatool to przepaść. Datatool często się myli, ma opóźnienia, a redukcja z 2 do 1 to dla niego czarna magia, której nie odnotowuje i pokazuje dalej 2-gi bieg. Gipro do tego jest dużo szybsze w działaniu, podczas całego wypadu do Szkocji przy szybkich redukcjach pomyliło się tylko raz, datatool się w ogóle nie umywa. A jak ktoś zastanawia się po co wyświetlacz biegów to proponuję zrobić w Tuono agresywną redukcję w zakręcie z 2 na 1. Nawet z idealną przegazówą kupa w majtach gwarantowana ;)

Polub nas na Facebook'u http://www.facebook.com/Motorwings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Potwierdzam w pełni, Gipro a datatool to przepaść. Datatool często się myli, ma opóźnienia, a redukcja z 2 do 1 to dla niego czarna magia

jeżdżę na DATATOOL na torze, używałem również ACUMEN'a wszystko działało i nic się nie myliło, ale przyznam że na Gipro nie jeździłem.

 

Nie widzę powodu by za ułamek sekundy płacić 2 razy więcej za wyświetlacz

ostatnio testowaliśmy wyświetlacz za 90 zł i przyznam szczerze sprawdził się, 

 

 

oczywiście nie ma nic lepszego niż wyświetlacz seryjny ewentualnie ten z aukcji allegro w którym przerabia się czujnik luzu, który nawet na wyłączonym silniku pokaże wrzucony bieg, przy takim wyświetlaczu także Gipro to kupa, bo jak wciśniesz sprzęgło Gipro nie pokaże na jakim biegu jedziesz

Edytowane przez Soltys (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby co mam taki taki wyświetlacz pokazujący od obrotów jedyne 20zł ,pisać na priv

Darmowe Ogłoszenia Lokalne     Malito.pl

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie widzę powodu by za ułamek sekundy płacić 2 razy więcej za wyświetlacz ostatnio testowaliśmy wyświetlacz za 90 zł i przyznam szczerze sprawdził się, oczywiście nie ma nic lepszego niż wyświetlacz seryjny ewentualnie ten z aukcji allegro w którym przerabia się czujnik luzu, który nawet na wyłączonym silniku pokaże wrzucony bieg, przy takim wyświetlaczu także Gipro to kupa, bo jak wciśniesz sprzęgło Gipro nie pokaże na jakim biegu jedziesz

 

Ja to się chyba musze do ciebie przejechać i pogadać o tych wyświetlaczach bo co rusz to słysze inną wersję. Kumpel ma Gipro i działa pięknie ale jak za 90pln można zrobić to po ch... przepłacać ;)

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W takich kosztach to ja moge chętnie reflektować nawet jako gadget ;)

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się w każdym który nie ma linki do prędkościomierza tylko elektroniczny prędkościomierz

 

z linką też teoretycznie się da ale wiąże się z dodatkowymi kosztami :/

 

XJR jak najbardziej, thundercat niestety jest linka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Z racji przyzwyczajenia do wyświetlacza (posiadam takowy seryjnie zamontowany w Junaku) oraz z racji mojego raczkowania jeśli chodzi o jazdę czymś większym z 6 biegami chciałbym zamontować wyświetlacz biegów w swojej CBR 600 F3 z 95 roku. Licznik oczywiście na linkę. Ktoś poleci wyświetlacz oraz osobę, która ogarnie temat montażu wiosną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Sam osobiście taki wyświetlacz uważam za kompletny gadżet, który nie jest w ogóle przydatny do jazdy. Czytałem, ze ktoś chce zamontować, bo często wbija 7 bieg. Gwarantuje, ze po zamontowani takiego wyświetlacza problem nie zniknie, bo spojrzysz na niego wtedy kiedy już będziesz po nieudanej próbie wbicia 7 i wtedy nadejdzie spostrzeżenie: no ta przecież mam 6 już, ale to samo wywnioskujesz bez tego wyświetlacza. Kolejny jak dla mnie nietrafiony argument to redukcja z 2 na 1. Jeżeli jeździsz motocyklem 2 dzień to faktycznie może to pomoc, ale na 100 % jeżdżąc nim miesiąc jesteś w stanie wyczuć różnice miedzy 1, a 2, bo różnica w prędkości obrotowej silnika na tych biegach jest znaczna(przy tej samej prędkości).A co nam daje informacja, ze jedziemy na 3 czy 4??  Jak dla mnie to po prostu fajny bajer, dodatkowa mało przydatna informacja. Nie sadze, żeby motocyklista z 1 sezonowym stażem zastanawiał się na którym biegu jedzie, chyba ze miał przez ten czas 5 motocykli.

HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Cześć,

Właśnie kupiłem sobie wyświetlacz biegów i moje pytanie czy ktoś coś takiego montował w swoim motocyklu? Czego najlepiej użyć jako pinów w czujniku luzu gdzie najlepiej się podpiąć z zasilaniem i czy można coś zepsuć :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najczęściej widze że jako pinów używają miedzinych małych gwoździków i obcinają końcówki, zasilanie wal bezpośrenio pod aku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najczęściej widze że jako pinów używają miedzinych małych gwoździków i obcinają końcówki, zasilanie wal bezpośrenio pod aku

Przerobiłem to w XJ, 3 razy uszczelniałem i olej dalej leciał. Wywaliłem i zostawiłem zabawę kolejnemu właścicelowi.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value."
-- Albert Einstein

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...