master611 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Moja cebra czesto po zagrzaniu lubi miec dziure w obrotach, trzeba powoli ja wkrecac na obroty bo szybsze odkrecenie manetki powoduje zgasniecie...wczoraj bylem na obstawce slubnej i wiadomo ze krecilismy mocno manetka i temperatura byla okolo 3/4wskaznika i moto tez mialo problem z wejsciem na obroty; gdy jade gdzies trasa to jest ok,ale jazda po miescie gdzie moto nie ma lepszego chlodzenia lubi sie dlawic...sugestie? swiece wymienione,regulacje byly robione 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mechanik Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Na poczatek wymien filtr powietrza a jesli nie bedzie poprawy wina zaworow sprawdz luzy jak bd ok wina gaznikow czyszczenie synchro i mieszanka ale powiem ci ze mialem w bandicie taki problem filtr zalatwił sprawe i mieszanka polepszylem osiagi i jak do tej pory jest ok 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 filtr tez byl wymieniany 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mechanik Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Wykrec swiece sprawdz jaki maja kolor jak bd czarne to reg skladu mieszanki wkrec do konca na kazdym gazniku i odkrec kazda o 2,5 obr lub wiecej ale zawsze staraj sie zeby silnik pracowal równo jak nie dasz rady to podjedz zobaczymy co tam dolega jak cos to napisz na gg Bo przyczyn jes wiele trzeba sprawdzic jeszcze krucce bo lewe powietrze moze brac 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Dzis zdjalem bak zeby oblukac i wgl..na zdjeciu w zaznaczoych miejscach, miejsca te sa upocone i slabo dolegaja do kroccow gaznikow,dokrecilem je ale i tak mozna reka robic ruch tym gora-dol; ta sa krocce ssace tak? powinny one ciasno dolegac? moze to byc przyczyna? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mechanik Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Krucce sa tez pod gaznikami tam bym sie obawial ale co widac po zdieciu to tu moze byc ta przyczyna za duzo lewego powietrza i gasnie odkrec wszystkie tam pewnie jakis oring jest wymien albo daj na paste reintz i dobrze dokrec i powinno byc ok ale po zdieciu widac ze gazniki kichaja do filtra tak ze czeka cie czyszczenie i regulacja bo tak byc nie powiinno Jak zrobisz to daj znac 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 29 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) odswiezam... wymienilem jeszcze styki w pompce paliwowej,zrobione zostaly gazniki ale problem jest caly czas...osoba ktora mi to robila,przypuszcza ze pompka jest jednak do wyrzucenia bo wg niego raz podaje paliwo a raz nie,tzn: nie podaje i nagle jak szalona zaczyna pompowac...jakies pomysly bo juz opadam z sil...z pradem jest ok bo tez mi to sprawdzal zaraz Edytowane 29 Września 2014 przez master611 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 19 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Bardzo możliwe, że ta sugestia jest słuszna pod warunkiem, że wszystkie wcześniejsze zabiegi zostały zrobione prawidłowo. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.