JAREK-XJR Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Mam w ośrodku w którym pracuję jakiś leciwy akordeon. Nie znam się, więc nie jestem w stanie ocenić czy nadaję się on jeszcze do gry czy jest to już złom. W związku z tym poszukuję kogoś kto umiałby ocenić stan rzeczonego. 0 Cytuj Forum Yamaha XJR Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerszung Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Czesc. Kiedyś trochę grałem na akordeonie więc mogę rzucić na niego oko. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAREK-XJR Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Super. W pracy jestem dziś do 22, później 22.08 od 14 do 22; 26.08 od 8 do 14 oraz 28.08 i 29.08 od 14 do 22. Możemy się też umówić już po wakacjach. 0 Cytuj Forum Yamaha XJR Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ragavan Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Ja gram na takim sprzęcie Daj nawet zdjęcie to już troszkę ocenić będzie można:) A złom...ja bym w życiu żadnego nie nazwał złomem:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielebny Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Jam też grający na akordeonie jakby co 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...