saffal Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Cześć, dzisiaj po wyciągnięciu motocykla z garażu zauważyłem flaka. Po sprawdzeniu okazało się, że jest w jednym miejscu rozcięta a na całej oponie znajduje się masę mniejszych defektów. Przód jest w podobnym stanie. Opony rocznik 2009. Jeździłem ostatnio po dosyć kamienistej drodze ale nie wiem czy to możliwe, że właśnie to im zaszkodziło. Dodatkowo drugi motocykl jeździł po tych samych drogach i na jego oponach nie widać znaczących rozcięć. Co mogę zrobić z tym fantem? Jedynym wyjście jest wymiana gum? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Właśnie masz odpowiedź dlaczego tak się stało generalnie tam jest jeszcze płótno które ją jeszcze trzyma w kupie ale ja osobiście na takiej gumie bym nie jeździł. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saffal Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Na oponach metzelera tourance nie widać praktycznie żadnych śladów. Ta guma była taka delikatna? No aż mi się nie chce wierzyć, że przez 40 metrów drogi będę musiał wyłożyć 7 stówek... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Xrv Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 (edytowane) W endurakach gorsze uszkodzenia czasami są na poziomie dziennym. Poprzecinane, powyrywane kostki itp Szczególnie jak się rwie po ostrych kamyrach. Zrobisz jak będziesz uważał. Ale jeśli te przecięcia nie są głębsze, niż bieżnik na minimalną grubość, nie przejmowałbym się tym. W końcu masz tam spooooro gumy i ryzyko naruszenie płótna jest niewielkie. Ale ja wieloma rzeczami się nie przejmuję Tak czy siak, gumę bym sprawdził. Edytowane 19 Lipca 2014 przez Dawid Xrv (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saffal Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Skoro mam flaka to chyba jednak jest dosyć mocno naruszona :/ 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mechanik Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Zmien oponki kolego szkoda zdrowia i zycia oczywiscie niech ci taka oponka strzeli przy 100 120km/h to bedzie ciezko raz takie cos mialem i szlif na zakrecie przy 80 moto w las a ja oczywiscie szpital i to przez gume z przodu ale potem kupilem uzywane oponki dobrej Firmy i smigaja do tej pory nowemu nabywcyy na nowe nie mialem kasy pozdrawiam kolego 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_lc4 Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Coś Ci pokaże To jest normalne "pęknięcie" w oponie pewnego typu jakiegoś tam producenta. Pęknięcie to nie wpływa w żaden sposób na strukturę konstrukcyjną opony i można na tym śmiało jeździć. Porównaj sobie teraz to do swojej opony. tak czy siak musisz zdjąć tą swoją żeby ją naprawić, zbadaj ją wtedy od środka czy masz uszkodzony kord opony i tyle. Podejrzewam że kapcia złapałeś nie z powodu tych "nakłuć szpilką" chyba że najechałeś szkło, gwoździa itp. albo.... ktoś ją ponakłuwał specjalnie Jak się za bardzo na tym nie znasz, a chyba się nie znasz skoro pytasz zawieź całe koło do Wojtery na Glinianą i Ci to przebadają i powiedzą czy zmieniać czy nie PS. Jak zdecydujesz się ją wyrzucić i jest to 160'tka daj znać, chętnie ją przygarnę i dojadę 0 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.