1papilion9 Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Mam zamiar kupić enduro/hard enduro mam 21 lat i 72 kg wagi 182cm wzrost. Chce motocykl o pojemności 250-450 cm do 8000zl głównie zależy mi na niezawodności i trwałości, nie ukrywam, że na remonty chce wydawać mało wiec tak to wygląda. Będę jeździł po lesie piaszczystych drogach a czasem tor , miałem kupić yz 250 ale podobno remonty drogie i często trzeba je robi.Doradźcie coś 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiełek Opublikowano 12 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 YZ 250 to typowy wysilony cross, więc tego typu moto nie będzie dla ciebie dobre. W tej kasie dobrym rozwiązaniem może być Suzuki DRZ 400E, silnik wytrzymały i mocny, moto daje rade w terenie, ale w porównaniu do nowszych sprzętów trochę ciężkawy (raczej unikaj wersji S jest cięższa trochę inny zawias i mniej mocy) Podobne moto, ale starszej daty i nie takie mocne to Honda XR 400, za to bardzo wytrzymałe. Gdybyś doskładał trochę kasy można by poszukać Hondy CRF 250/450 X czyli wersji enduro, Yamaha WR 250/450, KTM z serii EXC 2T i 4T. Ja na twoim miejscu szukałbym jakiegoś 2T, nowej generacji. Są tak samo wytrzymałe jak 4T a koszt remontów dużo mniejszy. Niestety z nowszych i ciekawszych enduro 2T to tylko Gas Gas i KTM czyli cos ciekawego to minimum 10tyś. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frager Opublikowano 13 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Weź pod uwagę jeszcze Husqvarne TE 250/450 do 10K można kupić całkiem młody i zadbany rocznik, ale 10K na moto terenowe to minimum jakie trzeba wydać aby kupić całkiem zadbany egzemplarz. 0 Cytuj you will never know me, you can only follow me. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jcb Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Ze starszymi rocznikami motocykli Husqvarny, Husaberga czy KTM byłbym ostrożny - konstrukcje są maksymalnie odchudzone (silniki) przy nieumiejętnej obsłudze łatwo o pozrywane gwinty itp. Poza tym do pewnego momentu 4T nie miały pompy oleju a jedynie smarowanie rozbryzgowe więc żeby dobrze smarować wałek rozrządu w głowicy trzeba kręcić wysoko po obrotach - innymi słowy do krajoznawczego włóczenia się po bezrożach średni wybór. W kwocie do 8k najlpszy wybór to Honda XR400 w dalszej kolejności Suzuki DR350 - coraz trudniej o dobry egzemplaż ale jest zdecydowanie trwalszy i bardziej niezawodny niż DRZ 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.