Zołza Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Witam wszystkich :)Mam na imię Magda. Mieszkam, studiuję i pracuję w Łodzi. Od wielu lat z błyskiem w oku oglądałam się za motocyklami, zwłaszcza tymi świecącymi chromem Kilka miesięcy temu doszłam do wniosku że najwyższy czas podjąć wyzwanie i tak stałam się szczęśliwą posiadaczką Virago 535. Niestety w tym roku śmigałam głównie jako plecak kolegi (nie licząc kilku jazd na partyzanta ), bo prawo jazdy A będe robić dopiero na wiosnę. Na forum trafiłam przypadkiem.Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie w przyszlym sezonie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arecki_ELW Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Heyka, widzę że masz motywację do zrobienia A 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muodyv6 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Witaj ;D widzę mamy taką samą motywacje do A ;D 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Miło mi powitać kolejną moto-koleżankę 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zołza Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Heh, wystarczającą motywacją do działania okazało się przeżycie tego sezonu mieszkając przy Włókniarzy (ach te dźwięki motocykli ). A posiadanie moto jest jeszcze większą, więc jeśli w finansach nic się nie zmieni, to w jak najszybszym czasie będę chciała śmigać na legalu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...