Skocz do zawartości

Trochę Złego PR-u Salon "Profi" I Profesjonalne Podejście Do Klienta


Rekomendowane odpowiedzi

Widzisz. Ty dostałeś. Ja musiałem się dobijać do nich i pytać. Widać nie do każdego mają kiepskie podejście. Czasami się starają :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przecież nie są winni ze system ma bledy.

99% procent wymówek to "system padł".

 

 

To co kwiaty i czekoladki mają mi jeszcze wysłać?

Dać przy odbiorze.

"Lepszy głópiec wendrujący po świecie od mendrca, który siedzi w domu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też na obsługę narzekać nie mogę :smile: Pani nawet dała mi kompa, żebym znalazł sobie części.. bo Ona nie jest od suzuki i nie zna angielskiego, Ale pomogła wklepać VIN :smile:

I zadatek fakt nic nie zamówią bez niego ale mi powiedzieli ze można zrobić przelew internetowo.

Myślisz że każdy motocyklista to wariat ?

Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć.

 

icon3.png Suzuki SV650s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mojej kurtki ciągle nie ma. Aha, na przyszłość tylko nie myl zadatku z zaliczką. Z prawnego punktu widzenia zawsze na kwicie wpłaty niech będzie zaliczka. W razie Twojej rezygnacji zadatek przepada. Zaliczka nie :smile:

 

To tak ode mnie bo jak dałem im termin do 20.06 to sprawdziłem co mam na potwierdzeniu przyjęcia 300 zł. Jest zaliczka na szczęście :smile:

Dałem im 17 dni na zrealizowanie zamówienia. Sam bym to z Włoch przywiózł w tym czasie. Szkoda.

 

all right partner, keep on rollin' baby!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zamawiam części od suzuki w cornea :smile:

 

Panowie sami szukają części na podstawie tego co mi się wydaje ze brakuje ( :blink: ), bo wiedza czego szukają - owszem zadatek/zaliczka na początek potrzebny/a, chociaż dziś miałem zakupy za prawie 800 zl bez zadatku, w końcu stały klient  :decayed:

 

a fajnie jak zamawia się części oryginalne u osób, które wiedza jak czytać te obrazki.

Edytowane przez Darek_Lodz (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żałuję, że nie doczytałem tego tematu.

3 czerwca pojechałem do Profi po kurtkę z meshem. Dostałem dobrą ceną na Dainese Air Frame - z 835zł na 710zł.

Myślę sobie, spoko. Ale, że nie było koloru jaki chciałem to zamówiony został z Włoch.

 

Dzisiaj mija 11 dzień kiedy to kurtka leci do mnie z Włoch. Dopiero wczoraj, tj 13.06 dowiedziałem się, że nawet z tych Włoch nie wyjechała

bo na magazynie mieli wymianę systemu informatycznego i dodatkowo jakieś swoje święto więc nie pracowali, więc olali, więc się nie spieszą i nie wysłali :-)

 

Tylko jak trzeba było wpłacić zaliczkę to od ręki wypłaciłem im 300zł żeby tą kurtkę zabukować. Od 11 dni żałuję, że tam wszedłem.

W BlackJack przy zakupie Adrenaliny za 200zł jesteś obsługiwany jak sam Krzysztof Jarzyna ze Szczecina - Szef wszystkich szefów.

Aż korci zapytać z jaką kwotę zakupy trzeba u nich zrobić żeby czuć się tam dobrze a nie jak wyrzutek, który zawraca im głowę.

Nie ma znaczeni kwota... przy zakupie motocykla tez czujesz sie jak obcy i nie proszony gość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, kurtkę juz mam. Pojezdzilem w niej kilka razy. Wiater hula aż miło jednak zanim ułoży mi się protektor lokciowy dobrze to spędzam 5 minut na układaniu siatkowej podszewki. Mam nadzieje ze każdy tak ma w swojej meshowej kurtce bo będę żałował ze dałem 700zl za bubel z logiem Dainese

 

all right partner, keep on rollin' baby!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam nic nie muszę układać, zakładam kurtkę i jadę :biggrin:

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było kupować w porządnych sklepach :biggrin:

 

FLM mam, bardzo sobie chwalę :smile:

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SamotnyJeździec

Wczoraj byłem w Profi z "Plecaczkiem" i moje zdanie jest pozytywne. Może nie jest to obsługa najwyższych lotów ( długo zajęło żeby zamontować dobrze szybę w kasku i trochę musieliśmy czekać), ale było miło i dostaliśmy dobry rabacik, więc osobiście mogę polecić salon. Myślę, że wszędzie bywa raz lepiej, raz gorzej. Jak byłem pierwszy raz w Wolfie obsługa była tragiczna, postanowiłem, że więcej tam nie pójdę, ale los chciał, że trafiłem tam jeszcze raz i za drugim razem było już ok.
LWG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...