Massi Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 (edytowane) Jestem w trakcie wymiany bloku silnika w mojej yamaszce: 1 - czy coś robić z numerami silnika czy zlać temat albo może je zeszlifować? (do tej pory numery silnika i ramy były takie same) w dowodzienie nie mam podanych numerów silnika 2 - połówki połączyć na czarny czy czerwony sylikon ??? jakieś różnice oprócz koloru? 3 - w skrzyni na trybie 2 biegu mam lekkie wżery, wymienić tylko ten tryb czy przełożyć wszystkie z drugiej skrzyni która jest w idealnym stanie (muszą być przełożone bo na skrzyni od dawcy jest słaby gwint od zębatki zdawczej) Edytowane 1 Kwietnia 2014 przez Massi (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulba Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 1 - Zlac temat. Silnik jest czescia zamienna. 0 Cytuj "Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe, ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_lc4 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 1 - Jak wyżej, zlać temat 2 - Różnic nie ma żadnych oprócz tego że z pomarańczowym sylikonem moto będzie podejrzane i nikt Ci go nie kupi, a z czarnym ładnie wygląda i jest okej (ironiczny żart, ale prawdziwy) 3 - Jak masz możliwość wymień tryb z wżerami na dobre, znam przypadki gdzie najpierw były wżery, a później wypadły zęby. 0 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Daj foto tej skrzyni i pokaż który,bo nie chce mi sie do piwnicy iść po skrzynie 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 okejo jutro strzele fotkę bo mam wszystko w piwnicy i dopiero co się domyłem z oleju a łatwo nie było. Gdyby gwint na wałku ze skrzyni z dawcy był dobry to bym przerzucił całość i bym nie miał rozkminy czy tylko ten jeden tryb zmieniać czy całość i czy w ogóle się da całość przerzucić bo jeszcze nie rozbierałem tego na części pierwsze 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Niektóre koła zębate są tam nie do zdjęcia,zresztą sam tu kiedyś o tym pisałem 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 no coś kojarzę ze chyba nawet prasa nie dała rady... a pamiętasz które to było koło? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 http://www.ronayers.com/TRANSMISSION-C480018.aspx Pokaż który chcesz 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 (edytowane) jednak nastąpiła pomyłka i chodzi o zębatkę na wałku sprzęgłowym. I muszę przełożyć tryb ten 2 od prawej na wałek dawcy. na mojej skrzyni 2 od lewej ma wżery + wytarty wałek w miejscu łożyska, które się rozsypało a na skrzyni dawcy 2 od prawej ma wżery i z nich muszę zrobić jeden ładny komplecik da rade czy akurat któraś z tych zębatek jest nieściągalna ? Edytowane 2 Kwietnia 2014 przez Massi (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 (edytowane) Już ci odpowiadam-Do wymiany cały Wałek Sprzęgłowy razem z kołami zębatymi,zaraz ci zaznacz co i jak Cytuję siebie> " Witam,mam mały problem,a mianowicie padła mi skrznka (czyt. zjechałem ją) Więc rozebrałem silnik,kupiłem skrzynię i kilka innych rzeczy do remontu.Teraz gdy mam chwilę czasu zabrałem się do składania,muszę zdjąć z wałków koła zębate ponieważ chcę wstawić nowe tulejki,o ile z wałkiem zdawczym nie było problemu to z sprzęgłowym jest.Mianowicie nie mogę zdjąć koła zębatego nr. 7 (patrz link,można powiększyć obrazek).łożysko zdejmuje palcami(igiełkowe) i jest koło zębate które wg. schematów zejdzie,ale jak?próbowałem sciągaczem dwu ramiennym i muszę powiedzieć że był napięty jak...( wstaw słowo),nie chcąc targać sciągacza do granic możliwości chwilowo odpusciłem ponieważ tego wałka będę potrzebował.Pytanie kieruje raczej do mechaników którzy np. to przerabiali albo może ktoś wie?" Także Jesteś w czarnej d*p...ie,ponieważ z wałka zdawczego koła zejdą,ALE ze Sprzęgłowego NIE(Niby na schemacie powinny,ale u mnie-- cytat> "Temat do kosza,ponieważ nie jest tak jak w schemacie,okazuje się że pomimo sugerowania się serwisówką ten "tryb" jest nie do zdjęcia(dowiedziałem się z zagranicznego forum) lecz nie dając za wygraną z powodu ciekawiośći użyłem prasy i koło zębate pękło(dobrze że już mi nie było potrzebne)pozdrawiam" Więc musisz zakupić KPL skrzynię,ja dorwałem za 150 zł. W ładnym stanie i przełożyć całość,Ponieważ pomimo tego samego modelu (3HE) Skrzynie lekko różniły się przełożeniem (średnica kół zębatych)Np. skrzynia do FZR 600 Ma inne przełożenie niż do FZR600R -Więc pozostaje Przekładka tylko całości na dobrą używkę.Powodzonka.Ech się opisałem jak głupi,ale Dla potomnych Dla Admina->Może by Dodać opcję "Pomógł"? Choć autor tematu nie jest szczęśliwy,Ale ktoś musiał "Zjeść zęby na tym" Edytowane 2 Kwietnia 2014 przez SOBOL (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 OK dzięki za info z tym że 600R to już jest 4JH 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Ojj,ale mniejsza z tym 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 potwiewrdzam wszystkie punkty ale!!! 1. należy nie zapominać o odpowiednim doborze panewek na wale !!! (bo rozumiem ze zmieniasz blok silnika a wał zostaje stary) 2. koła powinny zejść bez problemów, proponuję się przyjrzeć zębatkom od zapięcia 2 biegu, częsty problem w fazerach (zapraszam ze skrzynią do mnie ocenię ich stan) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 tak rzecz jasna że wał i panewki będą od kompletu i wszystko będzie skręcone kluczem dynamometrycznym zgodnie z wartościami podanymi w serwisówce, jedynie skrzynia i blok silnika będzie od dawcy. Skrzynie już obadałem powierzchownie i wcześniej pisałem co jest co z którą. Jutro postaram się rozłożyć skrzynie jak tylko będę miał chwile czasu i poprzekładać tak żeby wszystko ładnie ze sobą grało, no chyba że się nie da tak jak pisał sebol to będę myślał co z tym fantem począć. Chętnie bym podjechał ale mój wolny czas jest równy prawie zeru 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 tak rzecz jasna że wał i panewki będą od kompletu i wszystko będzie skręcone kluczem dynamometrycznym zgodnie z wartościami podanymi w serwisówce źle się zrozumieliśmy jeśli wał wkładasz do innego bloku to panewki raczej nie będą pasowały. panewki dobiera się do wału i bloku, jak zmienisz blok to na 90% inne panewki będzie trzeba założyć i to niekoniecznie od bloku w który wkładasz wał jak znajdziesz chwile zapraszam, spojrzę swoim okiem 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Składam już to wszystko do kupy i mam dylemat czy rurka (nr. 31 na schemacie) musi być nasadzona na bolec w misce olejowej (zaznaczone czerwonym kółkiem) Dodam że rurka 31 przeradza się w króciec 30 a na niego wsadzona jest rurka idąca do airboxa 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 (edytowane) Chyba ona nie trafia nawet na ten 'bolec" w misce, nawet jest wyżej od tego kółka zazn, na czerwono w tyle miski bo to odma i nie zatkasz jej Edytowane 14 Kwietnia 2014 przez SOBOL (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 no bo właśnie zgłupiałem, bo odpowietrzenie jak by nie patrzeć powinno być drożne, więc po nasadzeniu (ciężkim gmeraniu żeby to uczynić) była by zatkana, więc nie miała by sensu, ale stwierdziłem że po coś ten bolec tam jest. A odma właśnie idzie tym korytkiem nad tym czerwonym polem i na upartego dało by rade to nasunąć. Dobra to się nie męczę, nie rozkminiam nad tym i składam. Niedługo 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUBIANY Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Ciekawe czy to będzie ieżdziło ile części ci zostanie ,mi zawsze coś zostawało i o dziwo ieżdziło ,Powodzionka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 nie no tylko miska olejowa mi została do założenia i już A zębatka, kosz sprzęgłowy i gaźniki to po tym jak go wsadzę w ramę. śrubki wtykałem do dilerek z naklejką na dilerce i opisywałem od czego są śruby, a jak były różne długości śrub to jeszcze wsadzałem karteczkę do środka z opisem jaka długość gdzie ma być i żadna mi nie została Więc jest szansa że odpali i będzie jeździł Nawet zdjęcia robiłem w razie by ktoś potrzebował czy coś 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 to kiedy pierwsze odpalenie? trzymamy kciuki za powodzenie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 teoretycznie w piątek a jak wyjdzie to się okaże, ale chciał bym już teraz... może pogoda się poprawi do tego czasu. Szkoda tylko że przez jakiś czas będę musiał jeździć jak emeryt 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUBIANY Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 No to dawaj bo pogoda się robi powodzonka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Nawet zdjęcia robiłem w razie by ktoś potrzebował czy coś Dla potomnych A ten tzw. bolec chyba trzymał "smok" ale nie chce w błąd wprowadzic,chociaż spędziłem z tym silnikiem sporo czasu to już trochę zapomniałem,Złóż go i pier... z klamki -Jak wstanie będzie git 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Złóż go i pier... z klamki -Jak wstanie będzie git tego nie zamierzam robić, mam zamiar przelatać nim jeszcze ten sezon albo i nawet następny. To już ma ponad 20lat, podzespoły już są zmęczone życiem więc po co je dobić? Nawet gdybym miał w chu kasy żeby sobie kupić nowy to wolał bym tego komuś oddać za free żeby se pojeździł niż miał bym go rozdupczyć 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.