JohnBv Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Witam Wszystkich! Jestem od niedawna na tym forum a CBR-ka jest ze mną niewiele dłużej! Przechwyciłem ją od kumpla z pracy bo żal mi maszyny było! Stała w garażu nie czując asfaltu na gumach od ponad 18 miesięcy! Padnięty akumulator nie miał siły nawet kontrolek zapalić! Paliwo wywietrzało musiało być wymienione! Jedyne co to w miarę czysta była bo chyba czyścił troszkę przed moim przybyciem! Nie wspomnę o braku przeglądu!!! Tak wiec 30.IV.2013r podpisaliśmy umowę i CBR-ka stała się moją własnością! Właśnie zdałem sobie sprawę że wczoraj minął rok odkąd jesteśmy razem, ja w domku a Ty w serwisie! Foty są zrobione kilka dni po zakupie. Po powrocie CBR-ki z serwisu dam aktualniejsze i napiszę co zostało zmienione! Pozdrawiam!!! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Słuszne malowanie, graty 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lancet Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Ładna "ceberka" - bezawaryjności! 0 Cytuj "Be yourself, no matter what they say!" Sting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablocom Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Ładne moto Bezawaryjności 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnBv Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 (edytowane) Kilka nowych słów! Kilka dni wstecz odebrałem moto z serwisu. Oto co zostało zrobione i wymienione: - wyczyszczone zaciski przód i tył - wymienione przewody hamulcowe na oplot, przód i tył - wymieniony płyn hamulcowy - wymieniony płyn chłodniczy - wymieniony olej wraz z filtrem - wymienione świece - wyczyszczony i zaoliwiony filtr powietrza K&N - wykonana synchronizacja gaźników - uszczelniona pokrywa sprzęgła - uszczelniona pokrywa alternatora. Jutro foty bo młoda woła lulu edit: Jak obiecałem tak wywiązuję się: Edytowane 14 Kwietnia 2014 przez JohnBv (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X76 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Przypadkiem ta honda nie jeździ po Ozorkowie ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 mam sentyment do żółtków Piękna jest! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Fajna taka blond Hania to miło, że ją uratowałeś odwdzięczy Ci się. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUBIANY Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Hanie są super 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnBv Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 (edytowane) Dzięki Wszystkim za słowa!! "marcin76" w zeszłym sezonie byłem raz w Ozorkowie, nic poza tym! Edytowane 12 Kwietnia 2014 przez JohnBv (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnBv Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Byłem wczoraj (17.04.2014r) na spocie! Po drodze z EPD w miejscowości Stary Adamów dopadł mnie laserek. Udało się nie otrzymać biletu do płacenia. Po spocie nie pojechałem do domu i znów niespodzianka w Aleksandrowie Łódzkim strzał żółtego fotografa. Na szczęście z przodu więc noc spokojnie przespana. LwG 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zidus Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Jak na Honde to nawet ładna ostatnio sam testowałem radary, mam nadzieje że nic nie przyjdzie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnBv Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Pożyjemy zobaczymy. Chyba musieli by mieć jakiegoś czarodzieja żeby nas rozpoznał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg Sin Key Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Bardzo ladny motocykl :-) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2000335 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Piękne moto 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnBv Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Będzie przeróbka paskudnego błotnika z tyłu. Dzięki koledze MrRafal z forum Honda-cbr.pl za info i stronkę www. z której na bank skorzystam. LwG 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piwo_VFR800F1 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Jak Ci się uda to spróbuj kupić sobie taki stelaż pod kufer jaki ja miałem, ładowność jego była niewielka dlatego dokupiłem kufer mono-lock Givi E300, ale wraz z tankbagiem Oxforda 18ltr dawał dużo dobrego. Był dość niewielki względem typowego Givi i wyglądał dość estetycznie. Niestety po wyjeździe w Bieszczady/Słowację postanowiłem zmienić ten motor na coś bardziej wygodnego (FZ6S2). Za bardzo bolał mnie kark, plecy i nadgarstki Teraz znowu mam coś podobnego, więc tamte uczucia odżywają Z moim egzemplarzem miałem dwa problemy, pierwszy to po zimie (wystarczały 3 miesiące bez odpalania) i w ogóle już go nie mogłem odpalić, podobno wystarczyła wymiana świec. Drugi problem jak motor był nagrzany i próbowałem go odpalić po ok 5-10min to musiałem go długo kręcić. Być może potrzebna już była regulacja gaźników lub wina tkwiła w mojej złej obsłudze/ odpalaniu gaźnikowca. Motocykl przy mojej spokojnej jeździe był bardzo oszczędny. Wspomniane wyżej Bieszczady i Słowację zrobiłem ze średnim spalaniem 4,3 z czego 2 tankowania na miejscu dały wynik 3,8 (jazda spokojna, prędkość +20%, a na trasie +30% i wyprzedzanie). Tak czy siak z motocykla będziesz bardzo zadowolony Pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnBv Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Witaj Piotr Ja w zimie nie miałem problemów z odpalaniem, odpalałem średnio raz w tygodniu. Fajna zabawa włożyć baterię, odpalić, posłuchać pracy z 10-15min, zgasić i wyjąc baterię. Jedynym problemem z którym borykałem się przez zeszły sezon to przeciekająca pokrywa alternatora. Przed sezonem 2014 kiedy był na serwisie u kolegi zostało to naprawione o czym napisałem wyżej. Do podroży mam tankbag Oxford 18-32L i plecak który nie jest uciążliwy podczas podróży. Jakoś nie przemawiają do mnie te kufry z tyłu przy motocyklu sportowym. Pozdrawiam LwG 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piwo_VFR800F1 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Odpalanie motocykla na tak krótki czas i to bez przejażdżki podobno jest niezdrowe. Ja niestety podobnie tak robiłem, ale co miesiąc-max półtora i wtedy też nie miałem problemu z odpalaniem. Problem był tylko pierwszej zimy kiedy właściciele garażu mieli dość spalin i buczenia w domu i zmusili mnie do długiej przerwy w odwiedzinach. Co do kufrów to nie będę Cię namawiał, skoro nie masz potrzeby przewozić zawsze suchych rzeczy zamykanych na kluczyk, a po sklepie czy na spacerze lubisz mieć kask ze sobą to faktycznie jest Ci on niepotrzebny. Tylko takie małe sprostowanie, CBR 600F to nie motocykl sportowy, a sportowo-turystyczny 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnBv Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Oj czepiasz się słówek. A czemuż to takie przepalenia moto miałoby mu szkodzić? Pierwsze o tym słyszę? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piwo_VFR800F1 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Niestety tutaj mądrzejsi koledzy powinni się wypowiedzieć. Samochodu też nie powinno się odpalać i trzymać go na luzie bez jakiegokolwiek ruszania. Chyba ciśnienie oleju jest wtedy słabe, słabiej się on rozprowadza po silniku, a sam silnik rozgrzewa się nierównomiernie. A w gaźnikach coś z benzyną się dzieję i świecami, ale co dokładnie nie wiem, mechanikiem nie jestem Na szczęście teraz pogoda jest taka, że każde odpalenie równa się przejażdżka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnBv Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Ty raczej nie wiesz o czym piszesz. Zapytaj byle jakiego kierowcę samochodu lub motocykla czy nie rozgrzewa silnika przed startem. Rozgrzanie silnika pomaga mu a nie szkodzi. Czy ty wyprowadzając moto do latania ubierasz się a jak jesteś gotowy to dopiero odpalasz i ruszasz nie rozgrzanym? Tak jak napisałeś nie znasz się na mechanice to nie gadaj bzdur bo ktoś gdzieś Cie wyśmieje i będzie Ci głupio. Na światłach jak stoisz to też gasisz silnik? Pomyśl troszkę. Ciśnienie oleju spada jak silnik jest rozgrzany i nie trzyma kompresji na tłokach, w gaźnikach i tak zostaje paliwo, a świece na niepracującym silniku nie dają iskry więc co ma się im dziać. Rozbawiłeś na tym ostatnim wpisem (pokazałem go w pracy znajomym). Udanego i miłego dnia życzę. LwG 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firefighter Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Mam identyczną koleżankę... słuszny wybór Pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piwo_VFR800F1 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Kolego, piszesz o czymś innym niż ja. Ja piszę o odpalaniu motocykla i pracującym silniku "bez jazdy", a Ty piszesz wyżej o jeździe. W przypadku jazdy owszem - odpalam motocykl, ubieram się i potem kontynuuję jazdę z rozgrzanym silnikiem. Rzeczy o których wyżej pisałem nie są wyssane z palca, w google można znaleźć takie o to np wpisy: http://www.mmlublin.pl/289703/2010/1/3/nie-grzej-auta-na-postoju?category=news skan z instrukcji VW Golfa- załącznik Jak ja kupiłem swoją CBR u Sobkiewicza w Brzezinach, Jerzy mówił by nie odpalać go bez jazdy bo to mu nie pomoże, a wręcz może zaszkodzić. Jak mój wpis jest tak zabawny to niech moderator przeniesie go do działu Humor 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnBv Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Nie podpieraj się jakimiś bzdetnymi wpisami w prasie bo one nie są bezstronne. Popytaj zresztą jakiegoś kolekcjonera aut lub moto i zapytaj jego czy antyki które ma u siebie odpala i jeździ czy tylko odpala. Młody jesteś dopiero jak podrośniesz to będziesz wiedział co można a co nie. Moje moto więc postępuję jak chcę. Wiem co było jak kupiłem moto, problemy z odpaleniem bo stała nie przepalana. Myślę że na tym skończę z Tobą tą bezsensowną dyskusję. Pozdrawiam LwG 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.