Mavver Opublikowano 28 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Hej, skończyły mi się klocki w moim FZS 600.1. Czy trudno jest samemu wymienić klocki w tym motocyklu? - potrzeba jakiś specjalnych- tylko motocyklowych kluczy?2. Czy czyszczenie zacisków jest niezbędne, lub czy ewentualnie można to zrobić samemu? „Żeby być motocyklistą nie wystarczy benzyna w żyłach, potrzebny także olej w głowie” Zapraszam na mojego bloga: www.mankut.blog.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 28 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Jeśli masz podstawowy zestaw narzędzi poradzisz sobie. Żadne specjalne narzędzia nie są potrzebne. Problem się zacznie przy odpowietrzaniu układu, wtedy to człowieka strzela dopiero jak się utworzą pęcherzyki... Czyszczenie zacisków czy niezbędne? Nie jestem mechanikiem, ale trzeba by to ocenić, jeśli tłoczki pracują prawidłowo i nic się nie zacina warto przedmuchać, wychuchać i można zakładać jak sprawny zacisk. Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mavver Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Aha, czyli to te zaciski mogą być przyczyną tego, że przód mi jakoś tak nierównomiernie hamował.No nic w takim razie chyba faktycznie udam się do jakiegoś serwisu.Znacie jakiś dobry i tani w okolicach Bałut/Radogoszcza? „Żeby być motocyklistą nie wystarczy benzyna w żyłach, potrzebny także olej w głowie” Zapraszam na mojego bloga: www.mankut.blog.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...