Logan Opublikowano 31 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Problem jest jeden czy łapią się na Kat. A2 BMW na pewno. Jeżeli bandit się łapie, to NTV też powinna. Z Viadrem i Dywersją będzie problem, chyba, że zdławisz na dolocie musisz szukać motocykla do mocy 35 KW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającej 0.2KW/kg Żaden z powyższych motocykli się nie nadaje na kategorie A2 chyba że jest ograniczony 35kW to 48KM, więc BMW się łapie, bo ma dokładnie tyle 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukkas Opublikowano 31 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Bmw F650 sie lapie nawet F800 sie lapie. I latwo je odblokowac w razie potrzeby of kors. Blokada jedynie mechaniczna Ona przepustnicy, pierwszy lepszy mechanik to robi albo nawet samodzielnie. Nie bralbym z Twoim wzrostem F650 bo za mala, lepsza F800 ale napewno poza zasiegiem finansowym . 0 Cytuj www.antybrowar.pl facebook.com/antybrowar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyygy Opublikowano 31 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Idąc za radą Michała podkreślnik LC 4 warto rozważyć fazera. Porównując do konkurencji w klasie najbardziej nowoczesna jednostka. I najładniejsza :-P I LOVE YAMAHA 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuksik96 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Też miałem taki problem w tym roku. Jednak ja poszukiwałem moto na kat.A. Padło na sv650. Nie żałuję choć na początku ciężko było przyzwyczaić się do natychmiastowej i nerwowej reakcji na gaz. Wyczytałem ,że sv nie pasuje choć łatwiej coś znaleźć na kat A2. Gorzej z Bandziorem, na który KaZ jest już prawie zdecydowany. Oczywiście można zakupić coś nie zblokowanego, a następnie zblokować na 35kW. Proponowałby jednak najpierw dowiedzieć się jak przejść przez papierki związane ze zmianą parametrów technicznych moto. Na pewno przegląd tech. coś koło 150zł (dowiadywałem się w sprawie przerejestrowania swojego moto z 1 miejsca na 2) oraz pewnie jakiś papier potwierdzający zblokowanie moto. KaZ gdybyś był zainteresowany papirologią mogę Ci trochę pomóc i popytać w czwartek znajomej w wydz. komunikacji (niestety nie łódzkim, ale powinno wyglądać to podobnie) oraz kumpla, który pracuje w stacji diagnostycznej jak to wygląda w tym konkretnym przypadku. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 31 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Proszę was nie wciskajcie chłopakowi który ma 192 cm GS/Cebuli... Ja przy swoim karlim wzroście czuję na tym moto jakbym ujeżdżał psa a co dopiero taki drągal. i chcecie go posadzic na CB500 gdzie ja przy 183cm musze się na niej kurczyć i jest po prostu mała, No to jak wy "Bydlaki" musicie się na niej kurczyć to co ja mam powiedzieć (198cm i 103kg). Da się na tym jeździć i tragedii nie ma. Testowane w trasach i w radomiu na torze. Ba nawet przy sporym wzroście z automatu uczysz się nie siedzieć jajami na zbiorniku co większość robi Te bolące nadgarstki to też głownie źle ustawione klamki + trzymanie się kierownicy Maszyn podali ci wiele. Przy takiej kasie ważniejszy będzie stan techniczny konkretnej maszyny. Wybierz kilka, które ci się podobają i szukaj sprzętu niezajeżdżonego PS Szczęśliwego Nowego 2014 0 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZ Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Też miałem taki problem w tym roku. Jednak ja poszukiwałem moto na kat.A. Padło na sv650. Nie żałuję choć na początku ciężko było przyzwyczaić się do natychmiastowej i nerwowej reakcji na gaz. Wyczytałem ,że sv nie pasuje choć łatwiej coś znaleźć na kat A2. Gorzej z Bandziorem, na który KaZ jest już prawie zdecydowany. Oczywiście można zakupić coś nie zblokowanego, a następnie zblokować na 35kW. Proponowałby jednak najpierw dowiedzieć się jak przejść przez papierki związane ze zmianą parametrów technicznych moto. Na pewno przegląd tech. coś koło 150zł (dowiadywałem się w sprawie przerejestrowania swojego moto z 1 miejsca na 2) oraz pewnie jakiś papier potwierdzający zblokowanie moto. KaZ gdybyś był zainteresowany papirologią mogę Ci trochę pomóc i popytać w czwartek znajomej w wydz. komunikacji (niestety nie łódzkim, ale powinno wyglądać to podobnie) oraz kumpla, który pracuje w stacji diagnostycznej jak to wygląda w tym konkretnym przypadku. No jeśli możesz to zapytaj o Bandziora i daj info dzięki wielkie za pomoc . 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychoslav Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 a może Kawa er6f ? 0 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominikf6 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Sprawa ze zmianą mocy wygląda tak - Jeżeli motocykl nie przekracza dwu krotności mocy motocykla zablokowanego czyli 96 km to można go zablokować do 48km. Można to zrobić samemu, są od tego także firmy. Gdy motocykl zablokują udajecie się na hamownie. Gdy na hamowni wyjdzie 35kw lub mniej udajecie się na stacje diagnostyczną i wykonujecie badanie z odpowiednią adnotacją. I potem ze wszystkimi dokumentami do WK. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iguana Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Ciekawy temat, bo w mojego Jet Force poszło też sporo, wiem że dla was pierdoloty to gówno, ale dwa lata z rzędu idę i nie wiedzą w maju na czym będą egzaminy i się pytają kiedy chce zacząć kurs, to mówię że nawet teraz to coś tam wiecznie to bujam się skuterami później bo już mi zapał gaśnie a też się tam wpompowuje żeby jako tako koło 100km/h latał 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZ Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Sprawa ze zmianą mocy wygląda tak - Jeżeli motocykl nie przekracza dwu krotności mocy motocykla zablokowanego czyli 96 km to można go zablokować do 48km. Można to zrobić samemu, są od tego także firmy. Gdy motocykl zablokują udajecie się na hamownie. Gdy na hamowni wyjdzie 35kw lub mniej udajecie się na stacje diagnostyczną i wykonujecie badanie z odpowiednią adnotacją. I potem ze wszystkimi dokumentami do WK. Dzięki stary będę wiedział co robić Sporo tego ale wiem że warto . Żałuję że nie robiłem wcześniej Kat.A a teraz muszę się bawić w Kat.A2 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuksik96 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Sprawa ze zmianą mocy wygląda tak - Jeżeli motocykl nie przekracza dwu krotności mocy motocykla zablokowanego czyli 96 km to można go zablokować do 48km. Można to zrobić samemu, są od tego także firmy. Gdy motocykl zablokują udajecie się na hamownie. Gdy na hamowni wyjdzie 35kw lub mniej udajecie się na stacje diagnostyczną i wykonujecie badanie z odpowiednią adnotacją. I potem ze wszystkimi dokumentami do WK. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Czyli takim sprzętem nie można poruszać się na kat A2: http://otomoto.pl/kawasaki-zx-6r-636-prawko-a2-25kw-ninja-M3844146.html tak jak to jest napisane w ogłoszeniu? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZ Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Czyli takim sprzętem nie można poruszać się na kat A2: http://otomoto.pl/kawasaki-zx-6r-636-prawko-a2-25kw-ninja-M3844146.html tak jak to jest napisane w ogłoszeniu? Jak najbardziej można , moc 25 kW / 34 KM . więc się łapie . Ale przekracza to mój budżet ale kawka bardzo ładna . 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuksik96 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 (edytowane) Jak najbardziej można , moc 25 kW / 34 KM . więc się łapie . Ale przekracza to mój budżet ale kawka bardzo ładna . Chodzi o to że seryjnie moc tego moto jeśli się nie mylę to oscyluje coś ok. 130KM, czyli nie spełnia tego warunku "motocykl nie przekracza dwu krotności mocy motocykla zablokowanego czyli 96 km". Poprawcie mnie jeśli się mylę. A tu fragment dot. kat. A2 ze strony internetowej WORD w Piotrkowie Tryb. Kategoria A2 uprawnia do kierowania: motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35kW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,2kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność mocy tego motocykla, motocyklem trójkołowym o mocy nieprzekraczającej 15kW, pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM. Edytowane 1 Stycznia 2014 przez fuksik96 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominikf6 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Są sposoby jak obejść to. Najłatwiej ściągnąć z Niemiec gdzie pełno jest już zablokowanych. A jak np ma 130km to w Polsce przy tłumaczeniu się bawią żeby było 96km i wtedy dopiero do 48km. Słyszałem jeszcze o takim myku że podwójnie się zmienia moc w papierach. W WK biorą dane z dowodu a nie od producenta więc np masz 130km zmieniasz moc np do 90. Hamownia, diagnosta i te sprawy aby wpisali ci zmienioną moc na 90km do dowodu rejestracyjnego po czym znowu robisz ten etap do 48km. Ale tego nie jestem pewny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuksik96 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 (edytowane) Jest to bardzo prawdopodobne. W końcu takie rzeczy tylko w Polsce KaZ jeszcze coś odnośnie sv650s dlaczego odpada? Bandit po zblokowaniu będzie bardzo mułowaty, natomiast sv bardzo dobrze ciągnie w dolnym zakresie obrotów w końcu to V2 natomiast R4 ożywają dopiero powyżej 8000 obr/min. Z tego co kojarzę to blokada bynajmniej w sv polega na zmniejszeniu zakresu obrotów do 7500 obr/min. Jeżeli w Bandicie też tak jest to te dwie maszyny będą bez porównania z korzyścią dla sv-ki. Z resztą sv650 w wersji S to motocykl z pozycją bardziej sportową niż turystyczną. Do tego dodać pełne owiewki i sport jak się patrzy. Edytowane 1 Stycznia 2014 przez fuksik96 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chylon Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Ale można zablokować na ten moment co badania techniczne będą robione potem odblokować i jeździć z głową 0 Cytuj Auto Szkoła - Girls School - Łódź - Nauka jazdy dla kobiet biuro@girlsschool.pl tel.: 666-033-039 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZ Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Ale można zablokować na ten moment co badania techniczne będą robione potem odblokować i jeździć z głową Dobrze powiedziane , ale ja wole jednak jak już A2 będzie to jeździć legalnie . Nie będę kombinował . 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Dobrze powiedziane , ale ja wole jednak jak już A2 będzie to jeździć legalnie . Nie będę kombinował . Jeden z nielicznych przypadków kiedy to nowicjusz wydaje sie być bardziej rozgarniety niz doradzający. Po jakaś cholere wprowadzono takie przepisy. 1 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Chłopak chcę moto na pierwszy poważniejsze a doradzacie blokować mu 130konne maszyny o połowę, może i to jest wykonalne ale tylko łatwo się to piszę będzie przy tym spooro zabawy i kosztów a po co mu to. Jeśli już to najlepiej kupić coś zablokowanego lub takiego co ma wpisane już w dowodzie mniejszą moc. Zresztą jest troche motocykli które mają moc do 50KM i całkiem fajnie jeżdżą(bym bardziej że to moto dla nowicjusza) wracając jeszcze do wcześniejszej wypowiedzi ktoś zarzucił czemu każdy poleca gske cebule, fazera, ceebre ktoś zarzucił czmu te motocykle i podał bardziej wyszukane. Może dlatego, że do tych motocykli jest lepszy serwis, lepsza dostępność części, tańsza eksploatacja. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logan Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Po doczytaniu informacji i przepisów, na Twoim miejscu wybrałbym zdecydowanie Hondę NTV 650 Deauville- zblokowanie z 56 do 48KM będzie dość proste, napęd przenoszony jest wałem, więc masz łatwiejszą obsługę, moto jest bardzo wygodne i mimo zintegrowanych kufrów bocznych bardzo łatwo jest się tym zmieścić w korku. 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuksik96 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Odnośnie papierków jakie trzeba załatwić przy zmianie mocy w dowodzie rejestracyjnym: Wydział Komunikacji - badanie techniczne z adnotacją potwierdzającą zmniejszenie mocy; Stacja Kontroli Pojazdów - każdy diagnosta może żądać innych dokumentów, natomiast w przypadku mojego kolegi (z racji tego, że stacja na której pracuje nie posiada hamowni) mógłby przeprowadzić taki przegłąd i dokonać adnotacji na podstawie opinii rzeczoznawcy, która potwierdzałaby faktyczne zmniejszenie mocy. Według mnie będzie to raczej kosztowna operacja. Także jeśli chodzi o zdławionego Bandita to ciężko będzie coś znaleść (na alledrogo znalazłem tylko 2). KaZ mam nadzieję, że Ci troszkę pomogłem. Powodzenia w poszukiwaniach. PS. Po zakupie pochwal się jaki sprzęt nabyłeś. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chylon Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Jeden z nielicznych przypadków kiedy to nowicjusz wydaje sie być bardziej rozgarniety niz doradzający. Po jakaś cholere wprowadzono takie przepisy. Czy Ty sugerujesz że jestem nie rozgarnięty czy może nadal nabijasz posty 0 Cytuj Auto Szkoła - Girls School - Łódź - Nauka jazdy dla kobiet biuro@girlsschool.pl tel.: 666-033-039 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZ Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Myślę jeszcze nad Suzuki Gladius 650 Rocznik 2012 . Ale to już są koszta 13-15 tysięcy . I wchodzi w A2 , łatwo można wyszukać już z papierami pod A2 . Posiada ABS co jest dużym + tak mi się wydaje Zawsze można jeszcze się wstrzymać i dozbierać gotówkę na ten sprzęt . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chylon Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Myślę że to dobry pomysł 0 Cytuj Auto Szkoła - Girls School - Łódź - Nauka jazdy dla kobiet biuro@girlsschool.pl tel.: 666-033-039 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZ Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 (edytowane) I jeszcze zastanawiam się nad Yamaha XJ6 N z 2009r. Około 10-13tys. Ogólnie moto o mocy 57kW / 77KM więc nie będzie problemu jej przydusić . Edytowane 2 Stycznia 2014 przez KaZ (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.