Skocz do zawartości

Taka Sytuacja - Tor W Łodzi...


Rebel

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy tak można?

Na 22 .04 mam ustawioną jazdę testową nie będę mógł jechać bo się polamalem może ktoś by chciał za mnie polatac na Tiger xr

Godz.15.30 na 16.30 własny motocyklem

Może jak się poda moje dane to ktoś polata za mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy tak można?

Na 22 .04 mam ustawioną jazdę testową nie będę mógł jechać bo się polamalem może ktoś by chciał za mnie polatac na Tiger xr

Godz.15.30 na 16.30 własny motocyklem

Może jak się poda moje dane to ktoś polata za mnie

Co, żeś zrobił i gdzie?

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co, żeś zrobił i gdzie?

Aż wstyd powiedzieć po nad 100 się za......la ostro hamuje i wszystko ok!

A tu na prostej 40 kh przychamowanie przednim heblem pod kołem trochę piachu i usluzg noga złamana i to tak husteczkowo że mam mieć operację w wtorek

UWAŻAJCIE bo piachu jeszcze jest sporo

I nie trzeba wcale prędkości

Jakie zdziwienie było na mojej twarzy do teraz nie mogę w to uwierzyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś po pierwszym torowaniu na tym obiekcie i mogę się podzielić swoimi spostrzeżeniami i odczuciami. Na samym wstępie odprawa,która zajęła 30 min naszego czasu - wiadomo kiedyś muszą przeprowadzić - szkoda ,że nie wcześniej... Druga sprawa to wyszło ,że zamiast jeździć po 2 grupy i 20 min. sesje zrobiły się 3 grupy i 15 min sesje czyli reasumując za to co zapłaciłem jeździłem jeszcze mniej  :mellow:  - dodatkowo przy tej cenie daje trochę do myślenia czy warto ... jedyny plus to przy 3 grupach nie było tłoczno na nitce toru. O samym lataniu to w sumie było spoko , czasami jakieś 2 pachołki leżały i prosiły się o podniesienie - przeszkadzały w jeździe. Jakoś pod koniec przyjechała również policyjna lodówa chyba z powodu hałasu , z tego co widziałem to nikt nie sprawdzał motorków pod tym względem. Spore zróżnicowanie osób i motocykli , od supermoto po Diavela :biggrin:   Niestety nie obyło się bez gleb , chyba w sumie 3 gleby były z tego chyba kolega forumowy na mt-01 albo 09. 

 

Dodam jeszcze ,że pewien Pan złapał kapcia na chyba po 2 sesji  i z tego co mówił to dopiero co finkiel nówkę założył 

Edytowane przez fuckout2 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też byłem. Szczerze powiedziawszy to ten układ 3 grup akurat mi pasował, 15 min po tak krętym torze jest naprawdę wystarczające. Tym bardziej że tak jak pisał kolega wcześniej nie było tłoku. Niestety ten tor raczej dla motocykli sportowych za bardzo się nie nadaje. Ciągła jazda na dwójce brak możliwości zabawy biegami nie pozwala rozwinąć skrzydeł. Litry z trudem dochodzą do 6000 tys obrotów na 2 biegu. Najdłuższa prosta jest zakrzywiona co też uniemożliwia jakieś ostrzejsze rozpędzenie się. Ryzykuje stwierdzenie że mniej obciążającym technicznie jest tor w starym Kisielinie pomimo tego że znacznie krótszy.
Co do tej odprawy to faktycznie przesadzili powinni opisać w wydarzeniu że zbiórka jest o 13:30 przeprowadzić półgodzinną odprawę i rozpocząć jazdy planowo o 14:00

 

Jak sami organizatorzy przyznali, był to pierwszy raz. Teraz może być już tylko lepiej.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez Anor_X (wyświetl historię edycji)

SV650s -> GSX1300R -> ZZR1400 -> ZX10R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

korespondowałem z Torem Łódź w tej sprawie (odprawa, itp).

Otrzymałem odpowiedź, że to był pierwszy taki track day dla motocykli i wiadomo, pierwsze koty za płoty.

Zmienili już nieco formułę jazd, bo tor techniczny i te 20 czy 15 minut to ciut długo, jadąc non stop w zakręcie praktycznie. Mają być sesje 10 minutowe, po max 15 motocykli. W przypadku mniejszej ilości chętnych oczywiście więcej jazdy dla obecnych:)

Odprawa ma być (i jest też na www info) PRZED godziną rozpoczęcia. 1 kwietnia, nie wiem czy zauważyliście, wydłużono trening o ten czas poświęcony na odprawę, więc nie ma co narzekać :smile: Obiekt typowo szkoleniowy, kręty, ale wg mnie infrastruktura za***ista, asfalt nie zjada gumy tak szybko, stosunek ceny do warunków naprawdę bardzo dobry. 

 

I jeszcze jedno, witam, bo to mój pierwszy post na forum:)

Bartek

 

 

ps. Poczytałem ten wątek na forum, zaciekawiło mnie stanowisko kilku osób na forum związanych mocno z środowiskiem moto (tych osób które coś organizują i tych, którzy szkolą). 

Ja też pogrzebałem, poczytałem, byłem na bieżąco, rozmawiałem z osobami pracującymi na torze.

I wiecie co mi wychodzi? Że Ci, którzy tutaj są tak mega "na TAK" dla motocyklistów i łódzkiego środowiska jednośladów, za plecami całej rzeszy swoich sympatyków chodzili od drzwi do drzwi i osobiście donosili na ten obiekt.

Akurat znam trochę osób, wiele się słyszy, ale przecież to tylko plotki... ale w pewnym momencie składa się te plotki w całość a w dodatku poparta dowodami, że te osoby co tak ładnie mówią przed kamerami, czy ładnie piszą na forach okazują się zwykłymi dupkami i donosicielami.  Mógłbym wskazać palcem, ale wiem, że kilku "ekspertów" już się gotuje przed monitorem:)

Edytowane przez KaniewskiB (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Panie szanowny, pan poczyta sobie aktualności na stronie toru. Jest napisane: LEGALNY, jest wpis o ODTJ, może warto o tym wspomnieć, skoro wspominało się o tym, że nie jest tak jak pan myślał?

Kolego KaniewskiB zapraszamy do Powitalni jeżeli to pierwszy post.

Kolego KaniewskiB zobacz datę wpisu Spoonsa i datę wpisu na stronie toru Łódź.

Ja na swojej stronie zaraz wpiszę, że mam Nobla z technologii informatycznych czy też to łykniesz, bo jest tak napisane?

 

Informacje nt. Odtj są weryfikowane aktualnie przez odpowiednie osoby i proszę o zwracanie się z szacunkiem do wszystkich tutaj a zwłaszcza przy pisaniu pierwszego posta tym bardziej do Spoonsa.

 

Relaks i zacznijmy jeszcze raz.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybaczcie emocje, do Spoonsa nic nie miałem w mojej wypowiedzi, ale w sumie wypadałoby aby, skoro tak żarliwie pisał o nielegalności obiektu, teraz opisał, że ODTJ jest :smile:

 

Informacje nt. Odtj są weryfikowane aktualnie przez odpowiednie osoby i proszę o zwracanie się z szacunkiem do wszystkich tutaj a zwłaszcza przy pisaniu pierwszego posta tym bardziej do Spoonsa.

 

Co to znaczy "weryfikowane"? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że "zaczęliśmy jeszcze raz", no ok:)

 

http://www.tor-lodz.pl/aktualnosci/tor-lodz-calkowicie-legalny

 

"Nasz obiekt został wpisany przez Wojewodę Łódzkiego do rejestru Ośrodków Doskonalenia Techniki Jazdy jako jedyny w woj.łódzkim pod nr 002 E"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienili już nieco formułę jazd, bo tor techniczny i te 20 czy 15 minut to ciut długo, jadąc non stop w zakręcie praktycznie. Mają być sesje 10 minutowe

 

10 min. to stanowczo za krótko, 20 było optymalnie. Jeździłem jesienią 8x20min jazdy/20 min odpoczynku i naprawdę jest ok. Jeśli masz kontakt z właścicielami to przemyślcie to jeszcze raz. Fajnie,że udało się odprawę oddzielić od czasu jazdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt. Też uważam, że 15min to min. 20min przy 6-7 sesji zaczynam czuć w kościach jak to mówią. A to sport na torze więc dobrze jest coś poczuć w nogach na koniec.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontakt z nimi ma każdy, na stronie jest kilka adresów mail. Może warto zwrócić uwagę i zaproponować najlepsze dla nas rozwiązanie?

Co proponujecie? Co napisać, jakie czasy jakie sesje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 kwietnia będziemy tam w parę osób na trackday. Ja planowałem jechać jutro na wolne jazdy od 16, ale pogoda się rozjechała i sobie daruje a chciałem przy okazji pogadać.

Zobaczymy z czasem jak te wolne jazdy zaczną iść w parze z pogodą to zrobi się tam ruch i na pewno dojdziemy do jakiegoś satysfakcjonującego rozwiązania.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z torowania. Pogoda z początku słaba - wiało i nawet gradem sypnęło. Potem tylko lepiej. Po godzinie wyszło słońce. Nie mam porównania do innych tego typu ośrodków, ale mnie się bardzo podobało. Było nas 9 motków. Mogliśmy jeździć bez przerw, a pół godziny przed końcem czasu na naszą prośbę odwrócono kierunek jazdy. Inny tor od ręki :smile: Co prawda moje Viadro z kufrem było objeżdżane przez wszystkich, ale jestem podjarany jak gimnazjalistka nowym Iphonem. Trochę mniej boję się mokrego asfaltu, a na suchym pozamykałem opony. Co do samej nitki toru, może i jest trochę wąsko, ale z założenia to nie tor wyścigowy, i tak należy na niego patrzeć. Ja na pewno jeszcze się tam wybiorę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mi apetytu narobiliscie na torowanie. Byłem w tamtym roku swoją kawa z1000sx ale to.byl taki układ i brak czasu że za friko 30 minut jazdy i jakieś nagranie z tego na yt. Fajna sprawa w tym roku więcej pojezdze

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arkadiusz Małecki

Witam serdecznie, nazywam się Arkadiusz Małecki i jestem managerem na Torze Łódź. Chciałbym przedstawić nasz obiekt i ofertę, oraz podjąć kilka ważnych dla motocyklistów kwestii.

 

 

TOR ŁÓDŹ

 

Pragnę poinformować, że "Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy Tor Łódź", jest miejscem które powstało z myślą o kierowcach samochodów, motocykli i gokartów.

Nasz ośrodek, posiada wszystkie stosowne dokumenty i pozwolenia na prowadzenie działalności pt. ODTJ (tutaj oświadczenie toru). 

 

 

 

"AKADEMIA JAZDY TOR ŁÓDŹ"

 

Misją Toru Łódź są przede wszystkim SZKOLENIA I WARSZTATY - posiadamy swoją "AKADEMIĘ JAZDY TOR ŁÓDŹ" , w której zatrudniamy licencjonowanych instruktorów jazdy

 

W kadrze instruktorów są m.in.

 

Andrzej Gonera (warsztaty motocyklowe i samochodowe)

- licencjonowany instruktor techniki jazdy kat. A, B, C - licencja nr E0098

- licencjonowany instruktor nauki jazdy

- egzaminator kandydatów na kierowców - licencja nr E341

- działalnością szkoleniową zajmuje się od 1990 roku

 

Krzysztof Sławiński (szkolenia samochodowe i sportowe)

- licencjonowany instruktor techniki jazdy kat. B - licencja nr #0103

- Mistrz sportu samochodowego i kartingowego

 

Mikołaj Marczyk (szkolenia sportowe)

- instruktor sportowej techniki jazdy 

- oficjalny kierowca Subaru Polska Rally Team

 

Pełna lista instruktorów TUTAJ. Oczywiście w miarę zapotrzebowania, pojawiają się też gościnnie inni instruktorzy, którzy pracują w najlepszych auto i moto szkołach w Polsce.

 

 

Współpracujemy m.in. z Jackiem Molikiem (którego chyba nikomu przedstawiać nie trzeba), Triumph Bikes & TrackCalifornia Superbike School , Suzuki Shell Moto Szkoła - a to tylko część szkół motocyklowych, które będziemy gościć na Torze Łódź w 2017 roku.

 

 

 

OFERTA DLA MOTOCYKLISTÓW:

 

Dla motocyklistów przygotowaliśmy warsztaty motocyklowe (program tutaj) oraz treningi motocyklowe (cennik tutaj).

 

W tej chwili w ofercie mamy dwa rodzaje warsztatów: 

- główne warsztaty dla Wszystkich motocykli

- warsztaty dla posiadaczy motocykli 125cm3

 

Treningi* również w dwóch opcjach:

- 2 godziny

- 4 godziny

 

 

 

PODSUMOWUJĄC:

 

Sezon motocyklowy 2017 rozpoczęliśmy 1 kwietnia, treningiem motocyklowym, na który wszystkie miejsca zostały błyskawicznie wyprzedane, co nas bardzo ucieszyło. Również jesteśmy grupą pasjonatów, część z nas startuje w rajdach samochodowych, inni pokonują tysiące kilometrów na motocyklu, przemierzając najdalsze zakątki Europy. Chcemy aby Tor Łódź był miejscem dla pasjonatów, dla ludzi kochających motoryzację (bez względu czy taką cztero, czy dwu kołową :smile:. Ktoś we wcześniejszych wątkach napisał, że dla nas "ważniejsi są kierowcy samochodów" - nie jest to prawdą, nie mniej jednak, póki co faktycznie więcej możliwości jazdy mieli samochodziarze (ale to ze względu na fakt, że samochodem da się u nas jeździć również późną jesienią czy zimą :smile:. Teraz zaczęliśmy również sezon na motocykle i już w kalendarzu pojawiło się sporo terminów na jazdy swobodne i warsztaty motocyklowe - na które serdecznie zapraszamy (wszystko znajdziecie na naszej stronie). Jeżeli będziecie mieli jakieś sprawy związane z ofertą dla motocyklistów na Torze Łódź, chętnie odpowiem na pytania : a.malecki@tor-lodz.pl  Tutaj, na forum również zaglądał będę regularnie i chętnie podejmę dyskusję nt. naszego Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy.


Z poważaniem, Arkadiusz Małecki

Edytowane przez Arkadiusz Małecki (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dla motocyklistów przygotowaliśmy warsztaty motocyklowe (program tutaj) oraz treningi motocyklowe (cennik tutaj).

 

Interesowały by mnie (i myślę, że nie tylko mnie) warsztaty: 

 

1. Kto prowadzi szkolenia? Którzy konkretnie instruktorzy?

2. Ilu instruktorów na 20 osobową grupę?

3. Jaki jest stosunek czasowy poszczególnych punktów programu? Bo o ile jazda z trzymaniem kierownicy jedną ręką czy jazda na stojąco tez wydają się bardzo ważne, to jednak myślę że najbardziej zainteresowani będziemy skręcaniem przy większych prędkościach i optymalizacją toru jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. I co w przypadku wypadnięcia z toru i uderzenia w inny motocykl jadący inną nitką (czy to przez ślizg moto) ? Bo straty w motocyklach to pół biedy, każdy kto jedzie na tor liczy się z ryzykiem takiej sytuacji i nie będzie płaczu ale jeżeli uderzy tak nieszczęśliwie że potrzebna będzie karetka .. kto wtedy odpowiada? Uczestnik, któremu na torze może się to zdarzyć czy właściciel toru który niedostatecznie zabezpieczył zakręty przed takimi zdarzeniami (brak band/opon) ? 

Edytowane przez rooland (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arkadiusz Małecki

Interesowały by mnie (i myślę, że nie tylko mnie) warsztaty: 

 

1. Kto prowadzi szkolenia? Którzy konkretnie instruktorzy?

2. Ilu instruktorów na 20 osobową grupę?

3. Jaki jest stosunek czasowy poszczególnych punktów programu? Bo o ile jazda z trzymaniem kierownicy jedną ręką czy jazda na stojąco tez wydają się bardzo ważne, to jednak myślę że najbardziej zainteresowani będziemy skręcaniem przy większych prędkościach i optymalizacją toru jazdy.

 

 

Za warsztaty motocyklowe w Akademii Jazdy Tor Łódź odpowiedzialny jest Andrzej Gonera, wszystkie pytania "techniczne" proszę przesyłać bezpośrednio do niego: a.gonera@tor-lodz.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...