Skocz do zawartości

Taka Sytuacja - Tor W Łodzi...


Rebel

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co ja zauważyłem to raczej trudno przelecieć na drugą nitkę toru, prędkości nie są tam zbyt duże. Oczywiście nie jest to niemożliwe ale raczej małoprawdopodobne. Zwróciłem też ostatnio podczas rozmowy uwagę aby nie nazywać tego treningami dlatego, że jeśli pojawia się termin trening ubezpieczenie OC automatycznie przestaje działać. Jeśli sami sobie zrobimy ku ku to pół biedy, gorzej jeśli zrobimy szkodę komuś. Bezpieczniejszym terminem są jazdy swobodne lub jazdy doskonalejące. Ubezpieczenie OC działa wtedy normalnie. Ot taka moja sugestia.
Już we wcześniejszym poście zauważyłem że ludzie z obsługi toru są bardzo kontaktowi i przyjaźnie nastawieni. To duży plus.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez Anor_X (wyświetl historię edycji)

SV650s -> GSX1300R -> ZZR1400 -> ZX10R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Tego co ja zauważyłem to raczej trudno przelecieć na drugą nitkę toru, prędkości nie są tam zbyt duże. Oczywiście nie jest to niemożliwe ale raczej małoprawdopodobne.

 

Widziałem jak na Radomiu a tam też są małe prędkości, motocykl przeleciał przez opony i wypadł na inną nitkę - szczęście, że gość to widział, nie spanikował i ominął... 

 

Jak na Łodzi zacznie się często śmigać (na wolnych jazdach) to pojawią się większe prędkości, które spokojnie umożliwią taką sytuację o jaką pytam.

 

 

Działa OC ? No to w takim razie jest to jedyny tor w Polsce, na którym takie ubezpieczenie działa (i to nie wazne czy są treningi, jazdy wolne, czy inne).

Edytowane przez rooland (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arkadiusz Małecki

4. I co w przypadku wypadnięcia z toru i uderzenia w inny motocykl jadący inną nitką (czy to przez ślizg moto) ? Bo straty w motocyklach to pół biedy, każdy kto jedzie na tor liczy się z ryzykiem takiej sytuacji i nie będzie płaczu ale jeżeli uderzy tak nieszczęśliwie że potrzebna będzie karetka .. kto wtedy odpowiada? Uczestnik, któremu na torze może się to zdarzyć czy właściciel toru który niedostatecznie zabezpieczył zakręty przed takimi zdarzeniami (brak band/opon) ? 

 

 

Niebawem rozpoczną się prace przy kolejnych "tarkach" na cięciach, "pułapkach żwirowych" na zewnętrznych newralgicznych zakrętów, pojawi się bariera energochłonna na całej długości depo (od drogi zjazdowej do wyjazdowej, przez cały park maszyn). Planujemy również ustawić kilka słupków z opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rewelacja.
Jeszcze tylko zrobić czwartki dla motocyklistów np 16-18 i mieszkamy tam z hołotą :biggrin:

Edytowane przez Piuriel (wyświetl historię edycji)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zwróciłem też ostatnio podczas rozmowy uwagę aby nie nazywać tego treningami dlatego, że jeśli pojawia się termin trening ubezpieczenie OC automatycznie przestaje działać. 

 

jak ja w pzu pytałem o szkolenie na torze, to powiedziała ze spoko, bo to traktowane jest jako doskonalenie jazdy, czyli zmniejszanie ryzyka wypadków. 

Nie wiem jak ze słowem trening, bo to już się kojarzy trochę z zawodowa jazda, a nie amatorskim samodoskonaleniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I z tego powodu odpowiedni dobór słów jest niesłychanie ważny, bo kiedy przyjdzie do wypłacania pieniędzy przez towarzystwo Ubezpieczeniowe zaczyna się czepianie o najdrobniejsze szczegóły żeby tylko nie wypłacić.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez Anor_X (wyświetl historię edycji)

SV650s -> GSX1300R -> ZZR1400 -> ZX10R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj na sobote 6 maja Boguś.

Wtedy planuje być. Zobaczymy co to Twoje litrowe cacko potrafi :biggrin:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tygodniu z reguły jestem w firmie wiec w moim przypadku raczej słabo z tym.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj na sobote 6 maja Boguś.

Wtedy planuje być. Zobaczymy co to Twoje litrowe cacko potrafi :biggrin:

Boje się że może być problem z limitem 98 db i mnie wygonią :biggrin: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta dokładnie - na 1-szych jazdach jeden SM miał taki głośny komin ,że to poezja ,ale z tego co widziałem to lodówa przyjechała pod koniec dnia ,ale chyba obyło się bez problemu dla organizatorów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta dokładnie - na 1-szych jazdach jeden SM miał taki głośny komin ,że to poezja ,ale z tego co widziałem to lodówa przyjechała pod koniec dnia ,ale chyba obyło się bez problemu dla organizatorów. 

Pewnie kury się nie niosły komuś i zadzwonił po chłopaków..

Będą się takie sytuacje zdażały.

Edytowane przez Piuriel (wyświetl historię edycji)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą, słyszałem, od pobliskich mieszkańców, że tego treningu motocyklowego nie było w ogóle słychać. Natomiast jak jest trening samochodowy to dużo bardziej niż dźwięk silnika niesie nie odgłos piszczących opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta dokładnie - na 1-szych jazdach jeden SM miał taki głośny komin ,że to poezja ,ale z tego co widziałem to lodówa przyjechała pod koniec dnia ,ale chyba obyło się bez problemu dla organizatorów. 

Ojj tam ojj tam SM hałasować musi  :decayed:  A bagiety przyjechały bo ktoś zadzwonił, że strzelają z AK47  :hihi: Szczerze już się nie mogę doczekać trackdaya, ale czekam aż się pogoda dobrze wyklaruje i na tygodniu sesję atakuję  :riding:  Aaa najważniejsze... Muszę jeszcze moto do łodzi sprowadzić i opony zmienić  :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tymi terminami? Na czerwiec wolne jazdy wypadają 9. Czy możliwe, że jeszcze przybędzie terminów?

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. I co w przypadku wypadnięcia z toru i uderzenia w inny motocykl jadący inną nitką (czy to przez ślizg moto) ? Bo straty w motocyklach to pół biedy, każdy kto jedzie na tor liczy się z ryzykiem takiej sytuacji i nie będzie płaczu ale jeżeli uderzy tak nieszczęśliwie że potrzebna będzie karetka .. kto wtedy odpowiada? Uczestnik, któremu na torze może się to zdarzyć czy właściciel toru który niedostatecznie zabezpieczył zakręty przed takimi zdarzeniami (brak band/opon) ? 

Czytasz w moich myślach... miałem taką sytuację, gość przestrzelił zakręt i nagle pojawił się na mojej drodze w pozycji "na czołóweczkę". Także bariery jak najbardziej.

Live slow!!!
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...