sebeekcbr Opublikowano 9 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Witam , wymieniłem olej na Motul 5100 10W40 w Hondzie CBR 600 F3 97r, i teraz po odpaleniu nie gaśnie kontrolka oleju , co moze być przyczyna ? Bagnetem sprawdzam poziom i jest ok Proszę o pomoc ! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 9 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Więc przyczyn może być kilka, najlepsza to uszkodzony czujnik ciśnienia oleju ale zbyt ryzykowne jest sprawdzanie tego poprzez jazdę. Może być uszkodzona pompa oleju co już jest gorszym przypadkiem. Zobacz kable od czujnika czy nie dotyka masy. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeekcbr Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 przyczyna jest chyba zla miska olejowa ( przed wymiana oleju wymienilem miske bo stara byla spawana) . rozni sie tym od starej ze ma za krotkie te 4 wypustki ktore powoduja ze smok nie dochodzi do miski. A na tej nowej jest ślad po smoku jak przylegal do miski i nie mogl zassac oleju.Zadzwoniem do goscia powiedzialem co i jak i mowi że wie o co chodzi i wysyla miske inna po lifcie.Za parę dni przekonamy sie czy bd ok 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_lc4 Opublikowano 9 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Heh, ukryłeś trochę szczegółów na wstępie. Skoro wymieniałeś także miskę, która jak się okazało jest za niska to na pewno na drugiej (poliftowej jak piszesz) misce wszystko wróci do normy. Jak najbardziej przyleganie smoka do płaszczyzny miski uniemożliwiało zassanie oleju. 1 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 w ER5 zdarzyło mi się kiedyś coś takiego, że po dłuższej nieobecności oleju w motocyklu pompa nie mogła zaciągnąć oleju (olej spłynął do miski a pompa była sucha) po odkręceniu filtra oleju było łatwiej i wtedy wróciło do normy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeekcbr Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 to była ta przyczyna którą podałem, teraz jest wszystko ok 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Dokładnie smok zasysał aluminium miski zamiast oleju, następnym razem gdy założysz jakiś temat podaj konkretnie co robiłeś przy motocyklu a nie owijasz w bawełnę a z ludzi na forum robisz wróżki. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.