mrowlada Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2013 widzialem wczoraj taka na Palki tylko niebieska miala akcesoryjny wydech.....JAK TO BRZMIALO!!!! i swietnie sie zbierala zrobila na mnie duze wrazenie bardzo fajne moto gratuluje!
GroNeX Opublikowano 24 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2013 Cudowna maszyna! A lusterka zawsze można wymienić na większe https://www.facebook.com/pages/Gronex/640418769324094?fref=ts <-- polub
seb94 Opublikowano 25 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2013 Powyżej 5k RPM pokazuje pazurki, ale to nie to samo co JARDINE ST-1 szczerze powiedziawszy nie znalazłem modelu St-1 za to RT-1 jak najbardziej:
Suchy-wolk Opublikowano 25 Października 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Października 2013 szczerze powiedziawszy nie znalazłem modelu St-1 Faktycznie literówka... Problem w tym wydeszku jest taki, że na wolnych obrotach już chyba przekracza wszelkie normy głośności Masylant – Marketing dla Motoryzacji Tworzymy skuteczne kampanie dla branży motoryzacyjnej – od strategii po realizację.📍 Cała Polska | 📧 biuro@masylant.pl | 🌐 www.masylant.pl
ErR Opublikowano 25 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2013 Problem w tym wydeszku jest taki, że na wolnych obrotach już chyba przekracza wszelkie normy głośnośc Problem ? ja tutaj nie widzę problemu
LUBIANY Opublikowano 25 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2013 No no Rolek ty kudłaczu ,pięknie się prezentowałeś na suchego pędzidle ha ha
seb94 Opublikowano 25 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2013 Faktycznie literówka... Problem w tym wydeszku jest taki, że na wolnych obrotach już chyba przekracza wszelkie normy głośności ja na wolnych chyba też zbliżam się do granicy a mam tylko "zwykłego" leo vince, dzisiaj może nagram po powrocie z Łodzi, ale wiem że posypią się hejty że sporo za głośny jest
Suchy-wolk Opublikowano 28 Października 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Października 2013 Znalazłem dziś ciekawy filmik dot. driftu Triumpha Daytony 675R Turbo, 204HP! Masylant – Marketing dla Motoryzacji Tworzymy skuteczne kampanie dla branży motoryzacyjnej – od strategii po realizację.📍 Cała Polska | 📧 biuro@masylant.pl | 🌐 www.masylant.pl
seb94 Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2013 fajne takie filmiki tylko sporo osób sie poprzez nie nakręca na jazdę szybszą lub inne świrowanie - często się to źle kończy ale trzeba przyznać że montaż i ogólna reżyseria bardzo na +
AndrzejCBR Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2013 Fajny zgrabny motocykl, ciężko o spotkanie tego modelu więc masz oryginalność. Zaczynam się przekonywać do tej marki, świeży młody rocznik odwdzięczy się bezawaryjnością. Jedynie pozazdrościć.
Suchy-wolk Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Gwiazdkę Daytona ma już za sobą.. - Bridgestone S20 120/70 - Bridgestone S20 180/55 - Motul 7100 + filtr - Stojak motocyklowy na tył Masylant – Marketing dla Motoryzacji Tworzymy skuteczne kampanie dla branży motoryzacyjnej – od strategii po realizację.📍 Cała Polska | 📧 biuro@masylant.pl | 🌐 www.masylant.pl
jaquzie Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 ile ten stojak wyciąga? przegoni Dajtonkę ? 1 W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆
Suchy-wolk Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 ile ten stojak wyciąga? przegoni Dajtonkę ? Padłem! W końcu stojak też czerwony, więc oba pojazdy najszybsze! Stojak lepiej sobie radzi w terenie, ze względu na 4-kółka Masylant – Marketing dla Motoryzacji Tworzymy skuteczne kampanie dla branży motoryzacyjnej – od strategii po realizację.📍 Cała Polska | 📧 biuro@masylant.pl | 🌐 www.masylant.pl
AndrzejCBR Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Super prezenty:) powiedz mi Suchy czym kierowałeś się przy zakupie opon? ceną? rekomendacją? czy po prostu kupiłeś? 1
Dann Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 (edytowane) Dobre oponki ..testowałem na przodzie na koniec sezonu i tylko takie zakładam nastepnym razem ..żadnych innych 2ct itd będzie twoja Daytonka zadowolona na maksa z przyczepności gum Edytowane 28 Listopada 2013 przez Dann (wyświetl historię edycji) Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr,
Suchy-wolk Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Czemu takie gumy? Pozytywne testy zagranicznych redakcji + opinie polskich klientów + rozsądna cena producenta. Martwi mnie jedynie przebieg jaki będę w stanie zrobić na tylnym laczku, ale najważniejsza przyczepność Masylant – Marketing dla Motoryzacji Tworzymy skuteczne kampanie dla branży motoryzacyjnej – od strategii po realizację.📍 Cała Polska | 📧 biuro@masylant.pl | 🌐 www.masylant.pl
AndrzejCBR Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Przecież nikt z Nas nie jeździ szybko to oponki Ci długo posłużą. 1
Dann Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 (edytowane) Przecież nikt z Nas nie jeździ szybko to oponki Ci długo posłużą Tu nie ma prędkość znaczenie a przebieg oponki Edytowane 28 Listopada 2013 przez Dann (wyświetl historię edycji) Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr,
AndrzejCBR Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Dann zgodzę się aczkolwiek styl jazdy ma wpływ na zużycie laczka.
Aidekk Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Tu nie ma prędkość znaczenie a przebieg oponki Jak to nie ma - wyższa prędkość = wyższa temp oponki a więc i bardziej miękka w tej temperaturze, co przekłada się na wyższe zużycie... Dann zgodzę się aczkolwiek styl jazdy ma wpływ na zużycie laczka. A co dokładnie? Bo wiem, że np jazda po mokrej nawierzchni zmniejsza zużycie w stosunku do jazdy po suchej - mniejsze tarcia. Co do zwiększenia zużycia to chyba tylko mocne hamowania i palenie? O czymś nie wiem? Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...
ErR Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 ale najważniejsza przyczepność i bardzo dobrze przetestujesz tą przyczepność na torze 1
AndrzejCBR Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Jedni normalnie, dynamicznie a inni dają w pizde od świateł do świateł, stawiają na gumę etc. uważam, że ma to znaczenie przy żywotności opony ale kto się tym przejmuję
Suchy-wolk Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Jedni normalnie, dynamicznie a inni dają w pizde od świateł do świateł, stawiają na gumę etc. Jak najbardziej ma to wpływ na żywotność gum, ale ja ruszam z ostatniego biegu i odpycham się nogami Gumy kupione m.in. po to, aby była dobra przyczepność na torze i na ulicy 1 Masylant – Marketing dla Motoryzacji Tworzymy skuteczne kampanie dla branży motoryzacyjnej – od strategii po realizację.📍 Cała Polska | 📧 biuro@masylant.pl | 🌐 www.masylant.pl
pistolero85 Opublikowano 29 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2013 tak jak napisałeś czerwony najszybszy. ... 1
shad Opublikowano 10 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2013 tak jak napisałeś czerwony najszybszy. ... czarne są najszybsze ale fakt faktem maga sprzęt
Rekomendowane odpowiedzi