Skocz do zawartości

Suzuki Gsx-R Gsxr 750 K8 - Nie Polecam

Suchy-wolk

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejne ogłoszenie z serii... cytuję "motocykl jw stanie technicznym bdb wizualnym bdb". Nie ma co gdybać, bo GSX-R ma wywalony lewy ogranicznik i niespasowane elementy.

Podjechałem "dla jaj", co by się przysiąść i ewentualnie po negocjować, gdyby nie było walone mocno...ale szkoda czasu, kolejny moto po niezłym paciaku i tłumaczenia "Taki kupiłem, nie wiem, nie znam się", to nie przeszło by mi przez usta przy sprzedaży pojazdu.

thumb_flm_1379541031__gsxr.jpg

Nie polecam nawet oglądać, nie wart tylu pieniędzy. Szkoda straconego czasu.

P.S. Tą gwarancją można się podetrzeć, bo trzeba by wymienić sporo gratów, a ogranicznika jak nie było tak nie ma.

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Oj coś kolega sołtys nie ma dobrej reklamy ostatnimi czasy.

Ciekawe jaką teraz będzie odpowiedź, bo z tego co kojarze to powinien sie znać.

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Boshe Suchu Ty feministo :P tak się wszystkiego czepiasz ... tu że ogranicznik wywalony, tu że plastiki nie pasują, a tu że silnik padaka ... przecież to są zbędne detale ... :biggrin:

Byś kupił taki motocykl włożył w niego kilka tysięcy i byłby fajny sprzęt, a Ty wszystko chcesz mieć tak na "gotowca" .... Ooooo !

Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej ...

heh, ten moto przyjechał tam tuż przed tym jak oglądałem Fazerki (oba odradzam). :biggrin: ładny sprzęcik, no ale..