Skocz do zawartości

Budowa Trasy W-Z


Mała

Rekomendowane odpowiedzi

zastanawia mnie tylko jedno dlaczego nie moga zamknąć tej drogi w okresie wiosennym zeby w tym najtrudniejszym dla ruchu okresie choc trochę ulzyc mieszkancom w cierpieniu.

 

A po co?

 

Jak ja się cieszę, że nie mieszkam w Łodzi i tylko czasem muszę do niej jechać. No i współczuje mieszkającym i dojeżdżającym do centrum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Widzewa na Teofilów - spróbujcie wbić się na Janosika, do Brzezińskiej. Dalej Strykowską do Inflanckiej i cały czas prosto aż do Brukowej. Super objazd w godzinach szczytu. Pewnie nie długo wszyscy będą się tam pchać.

Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :riding:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.mmlodz.pl/459227/2013/9/13/budowa-trasy-wz-poznalismy-przebieg-prac?category=news już jakieś dokładniejsze informacje.

 

"Największym problemem dla władz miasta jest jednak przedłużający się remont ul. Kopernika, która miała stać się realną alternatywą dla kierowców jadących do centrum. - Istnieje zagrożenie, że opóźnienia sięgną nawet miesiąca, tj. do 1 października. - mówił Grzegorz Nita. - Wobec tego planujemy zastosowanie tam dodatkowej komunikacji autobusowej. Planowo (tj. do końca września) mają się za to zakończyć trwające prace na ul. Zielonej, Żeromskiego oraz Tuwima."

 

"Budowa Trasy W-Z pociągnie za sobą także inne skutki. - Aby nie zwiększać jeszcze bardziej utrudnień dla kierowców, w centrum miasta nie będzie organizowana Masa Krytyczna" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Widzewa na Teofilów - spróbujcie wbić się na Janosika, do Brzezińskiej. Dalej Strykowską do Inflanckiej i cały czas prosto aż do Brukowej. Super objazd w godzinach szczytu. Pewnie nie długo wszyscy będą się tam pchać.

 

Już to robią bo zamknięta jest Telefoniczna (robią przejazd kolejowy) i całe stoki mają dwa wyjścia jazdy w miasto... albo pomorską albo janosika do brzezińskiej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tiaaa. Efekt prac ma być obiecujący? Szkoda tylko, że wg wszystkich obecnych informacji tunel się skończy przed kilińskiego (brak kasy). Tak więc dwa miejsca gdzie tworzą się największe korki(kilińskiego oraz kopcińskiego) zostaną niezmienione. Ale najważniejsze przecież są tunele przy centralu, kościuszki, sienkiewicza.

 

Nawet dodam adekwatną ikonkę do tego: idzpan8yozz1.gif

Edytowane przez Tomi (wyświetl historię edycji)

Suzuki SV650S 2007 icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natknęłam, się na mapki komunikacji zastępczej, która na bank przyda się skoro sezon chyli się ku końcowi. Z Retkini nie będzie tak źle ( tramwaj 8, 8A i autobusy 98, 98A). Wygląda na to, że z jedną przesiadką na Kaliskim, będzie można się dokulać z Teo na Widzew. mapki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natknęłam, się na mapki komunikacji zastępczej, która na bank przyda się skoro sezon chyli się ku końcowi. Z Retkini nie będzie tak źle ( tramwaj 8, 8A i autobusy 98, 98A). Wygląda na to, że z jedną przesiadką na Kaliskim, będzie można się dokulać z Teo na Widzew. mapki

 

8 to raczej nie z retki ;) 10, 14 i poki co 12 :smile:))) No chyba ze zmieniaja rozkaład...

Edytowane przez Sadriss (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowane objazdy:

http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/991420,budowa-trasy-wz-proponowane-objazdy-i-zmiany-w-komunikacji-miejskiej-mapy,1,1,id,t,sm,sg.html

 

Widzę, że na Polibudę będę jechać z Bałut Włókniarzem, do Wróblewskiego-Inżynierską-Radwańską :/

 

Może uda nam się coś jeszcze zrobić, żeby inwestycją W-Z stała się normalną i pożyteczną:

 

https://www.facebook.com/events/634295963276892/

 

Ponieważ nie mam doświadczenia w organizowaniu takich akcji, proszę o kontakt osoby, które zgadzają się z moim punktem widzenia i chciałyby pomóc.

Mile widziane także kolejne argumenty za i przeciw.

Edytowane przez Logan (wyświetl historię edycji)

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam uważam że W-Z jest pomysłem dobrym ALE:

-budowa powinna się zacząć w lutym, a nie na zimę

-tunel powinien zacząć się już przy "Tulipanie" bo to na skrzyżowaniu Marszałków problem jest największy

-w momencie rozpoczęcia powinny być zakończone wszystkie inne remonty

Ja tak się zastanawiam, czemu uparli się na tunel, a nie estakadę, którą można górą swobodnie przelecieć od skrzyżowania marszałków do kaliskiego? Dołem niech sobie zostaną mpk i cały ruch docelowy do centrum... taniej, prościej, bez rozdzielania Piotrkowskiej i centrum.

Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :riding:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i właśnie po to staram się wszystkich myślących podobnie zorganizować i zachodzę w głowę, czemu nikt jeszcze tego nie ruszył. Dla tych, co nie mają facebooka:

 

Mimo tego, że nie spotkałem jeszcze osoby popierającej zaczynającą się niedługo przebudowę trasy W-Z, w internecie cisza i spokój.

Prawdopodobnie nie jest jeszcze zbyt późno, żeby to wyprostować i odkręcić!

Za planowaną inwestycją przemawia tylko fakt otrzymania doinwestowania (SIC!) z Unii. To pociąga za sobą konsekwencję w postaci potrzeby wyłożenia bardzo dużych pieniędzy z budżetu miasta.

Generowane problemy, to oczywiście:
-Długotrwały i dotkliwy paraliż komunikacyjny w okolicach centrum Łodzi.
-Droga inwestycja.
-Brak odczuwalnych korzyści z przeprowadzenia tej przebudowy.
-Trwały i nieodwracalny podział ulicy Piotrkowskiej. Brak w przyszłości możliwości aranżacji sąsiadującego odcinka.

Nawet w godzinach szczytu przejazd przez skrzyżowania tego odcinka, to maksymalnie 2 cykle świateł.

Cel, który lepiej zrealizować:
Remont nawierzchni istniejących odcinków, tam gdzie to konieczne. Przeniesienie fragmentu torowiska z Kościuszki i Żwirki na Mickiewicza i Piotrkowską, z czymś na wzór dworco-przystanku, co spowoduje większe bezpieczeństwo i mniejszy chaos w ruchu pieszym w obrębie skrzyżowania Kościuszki-Mickiewicza.

Jeżeli są wśród nas osoby, które mają doświadczenie w organizowaniu podobnych akcji, a zgadzają się z ideą tej i chcą pomóc- proszę o kontakt.

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...