Skocz do zawartości

Wypadki Z Okolicy, Dyskusja O Technice, Ruchu Drogowym, Przyczynie, Zapobieganiu


nildur

Rekomendowane odpowiedzi

Taka moja mała prośba do Was:

Jak już zakładacie ochraniacze na łokcie, kolana czy piszczele to nie NA ciuchy tylko POD!

Dzisiaj widziałem już kilku orłów z fajnymi ochraniaczami, ale w nieskutecznej konfiguracji.

Pozdrawiam.

Stayin' Alive

Instruktor motocyklowy w MotoInstruktor, Szkoła MotocyklowaTurbo i KULIKowisko.pl
Ratownik MotoPozytywni.pl

Jeśli instruktor siadaąąaz kursantem na tylne siedzenie, podczas zajęć w ruchu drogowym, to ok.
Jeśli jedzie autem i mądrzy się przez radio, to amator i niewiele przekaże podczas zajęć.

Co do szkolenia w aglomeracji łódzkiej, to ja proponuję szkołę Turbo, gdzie szkoli motoTomasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to głupie pytanie, ale czemu pod a nie na ? w sensie jaka jest różnica :P

 

uprzedzając, nie jeżdżę w ochraniaczach na/pod ciuchy, czysta ciekawość jaka jest różnica w ich "zachowaniu". 

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ciuchach są mniej skuteczne. Potrafią się przesunąć w momencie szlifa razem z ubraniem zamiast chronić np kolano. Także powinno się je zakładać pod spodnie, bluzę itd

Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytajcie Salata ;)

Ale Marta dobrze pisze. Taki ochraniacz przy kontakcie z asfaltem zsuwa się z kolana/łokcia itp.

Stayin' Alive

Instruktor motocyklowy w MotoInstruktor, Szkoła MotocyklowaTurbo i KULIKowisko.pl
Ratownik MotoPozytywni.pl

Jeśli instruktor siadaąąaz kursantem na tylne siedzenie, podczas zajęć w ruchu drogowym, to ok.
Jeśli jedzie autem i mądrzy się przez radio, to amator i niewiele przekaże podczas zajęć.

Co do szkolenia w aglomeracji łódzkiej, to ja proponuję szkołę Turbo, gdzie szkoli motoTomasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, jak pisałem wcześniej w wątku o szkoleniu w Bydgoszczy kiedy Tomek Kulik zobaczył mnie w ochraniaczach na spodniach kazał mi je natychmiast przełożyć pod bo inaczej nie wpuści mnie na tor.

Problem polega na tym że ochraniacze na spodniach trzymają się spodni a nie kolan i w razie upadku nie tylko że nie zapewniają optymalnej ochrony ale przesuwając się mogą jeszcze zrobić dodatkową krzywdę.

Żeby instruktaż Tomka był pełniejszy to się oczywiście wywaliłem i to dość widowiskowo, spodnie oczywiście poszły w strzępy ale ochraniacz trzymał się bardzo dobrze na miejscu, dodatkowo spodnie NA zadziałały jak "amortyzacja obrotu" tzn spokojnie się przesuwały po ochraniaczu dzięki czemu było mu łatwiej trzymać się na miejscu.

Reasumując najlepiej jeździć w sportowym kobiku ale jeśli ktoś tak jak ja upiera się przy ochraniaczach to zakładajcie je pod spodnie czy kurtkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiu, pierwszy opier dostałeś jeszcze w Łodzi :P

Dodam jeszcze, że ochraniacz na spodniach ogranicza swobodę ruchu bo trzyma materiał.

Poza tym - po co rysować sobie sprzęta? ;)

No chyba, że ktoś siedzi tak:

\o/

to wtedy nie było tematu bo nie opiera kolan o motocykl ;)

Stayin' Alive

Instruktor motocyklowy w MotoInstruktor, Szkoła MotocyklowaTurbo i KULIKowisko.pl
Ratownik MotoPozytywni.pl

Jeśli instruktor siadaąąaz kursantem na tylne siedzenie, podczas zajęć w ruchu drogowym, to ok.
Jeśli jedzie autem i mądrzy się przez radio, to amator i niewiele przekaże podczas zajęć.

Co do szkolenia w aglomeracji łódzkiej, to ja proponuję szkołę Turbo, gdzie szkoli motoTomasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zgadza się że pierwszy opr był w Łodzi ale Tomek na miejscu kategorycznie zabronił wejścia na tor ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z opisu wynika jakby bmw polowało na motocyklistów. Chyba że błąd w druku i bmw wyjechało.

Za mało danych żeby wyciągać wnioski....

 boroś

 ccm250.png LwG!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwoliłem sobie przykleić post z vfr-oc .

 

"

Śmierć

 

przez crucial » 2014-07-20, 03:44

 

Witam. Z tej strony Krzysiek, brat Patryka (cruciala).Nie wiem czy mój brat był tutaj aktywnym forumowiczem, ale wiem, że na pewno często tu zaglądał. Chciałem Wam tylko ogłosić, że na pewno już na żaden zlot nie pojedzie.

 

http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/3511651,tragiczny-wypadek-pod-uniejowem-23letni-motocyklista-zginal-po-zderzeniu-z-rowerzystka,id,t.html

 

Szok, niedowierzanie, rozpacz. To tylko jedne z nielicznych uczuć, które towarzyszą mi i całej mojej rodzinie, ale nie po to tutaj napisałem. Błagam Was, uważajcie na tych swoich motorach. Ja nigdy nie wsiądę, ale Wy bądźcie ostrożni. LwG! Niech spoczywa w pokoju. Najlepszy brat na świecie, zapewniam Was..

 

crucialzadomowiony Posty: 78Dołączył(a): 2012-09-06, 00:39Model VFR: RC36II i XV535Imię: Patrykwojewództwo: łódzkiePłeć: Mężczyzna

"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrowienia dla mlotka ktory mi wymusil na rondzie sybirakow. Moze czyta to forum? Audi z naklejkami fireblade.pl numery z Opoczna. Tylko podwojna zasada ograniczonego zaufania pozwolila uniknac dzwona. Dupek wjechal na rondo bez hamowania jakbym ostro nie zwolnil to by mnie strącil. Mlocie naucz sie przepisow, szczegolnie jesli mienisz uzytkownikiem 2oo i na dodatek afiszujesz sie tym oklejajac swoje 4oo. Na pohybel takim burkom.

Jesli ktos z Was jest zarejestrowany na fireblade.pl to prosze wrzuccie tam tego posta temu dupkowi

Edytowane przez lukkas (wyświetl historię edycji)

www.antybrowar.pl

facebook.com/antybrowar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/3512729,smiertelny-wypadek-z-udzialem-motocyklisty-na-strykowskiej-nie-zyje-potracony-pieszy-zdjeciafilm,id,t.html

 

Przejeżdzałem w tym miejscu kilka minut po wypadku, nie było jeszcze służb. Wyglądało na wypadek samochodowy, motocykla nie widziałem. Na środku pasa  reanimowano mężczyznę ,jak się dzisiaj okazało, bezskutecznie. Widok mroził krew w żyłach...

Edytowane przez Vercyn (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja "pozdrawiam"  :angry: patafiana bodajże na małej czarnej Ninji i blachach 884* który dziś około 17:40 na Złotnie wyjechał mi z podporządkowanej nie patrząc w ogóle w moją stronę. Do tego jak już wyjechał zrobił  wolnego, małego "wężyka" zamiast dać w palnik. Gdyby nie to że mam +300% wzrok wyostrzony na motonitów i miałem już przeczucie co będzie, był by placek i kolejne linki z artykułami w Exspress'ie....  <_<

Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja "pozdrawiam" :angry: patafiana bodajże na małej czarnej Ninji i blachach 884* który dziś około 17:40 na Złotnie wyjechał mi z podporządkowanej nie patrząc w ogóle w moją stronę. Do tego jak już wyjechał zrobił wolnego, małego "wężyka" zamiast dać w palnik. Gdyby nie to że mam +300% wzrok wyostrzony na motonitów i miałem już przeczucie co będzie, był by placek i kolejne linki z artykułami w Exspress'ie.... <_<

Pewnie ta co o niej już było na forum :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta 'kobieta' jezdzila na zielonej akurat

 

ale moze dla niepoznaki zmienila kolor moto :ph34r:

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj, rondo lotników, jechałem sobie wewnętrznym pasem od Pabianickiej, próbuję skręcić tym pasem w Pabianicką na Port Łódź (pas idzie prosto lub można z niego skręcić w prawo) a tymczasem radośnie tir z naczepą jadący dużo wolniej wrzuca kierunek kiedy jestem na wysokości jego naczepy... myślałem, że mnie puści bo miał obowiązek ustąpić ale ch**. Dodam, że jego pas tylko do skrętu. Musiałem głąba przepuścić bo tak się wpierdalał, że jakbym nie zahamował to by mnie zgarnął naczepą.

 

Jeden z wielu takich kretynów, jakich wielu na polskich drogach.

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj, rondo lotników, jechałem sobie wewnętrznym pasem od Pabianickiej, próbuję skręcić tym pasem w Pabianicką na Port Łódź (pas idzie prosto lub można z niego skręcić w prawo) a tymczasem radośnie tir z naczepą jadący dużo wolniej wrzuca kierunek kiedy jestem na wysokości jego naczepy... myślałem, że mnie puści bo miał obowiązek ustąpić ale ch**. Dodam, że jego pas tylko do skrętu. Musiałem głąba przepuścić bo tak się wpierdalał, że jakbym nie zahamował to by mnie zgarnął naczepą.

 

Jeden z wielu takich kretynów, jakich wielu na polskich drogach.

Wiesz co Aidekk naprawdę jeżdżę po tym rondzie sto milionów razy i jest ono proste jak drut ale za każdym razem jak jadę na moto to chcę tylko przeżyć cało i zdrowo :smile: Ludzie kompletnie nie patrzą na oznakowanie przed rondem i do skrętu w lewo biorą prawy pas bo im tak wygodnie i się wpieprzają przez całe rondo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie, że wygodnie tylko często ten lewy się korkuje i kierowcy "biorą" wszystkich prawym żeby później wymuszać aby skręcić w lewo. Dosłownie wolna amerykanka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś wątek żali się zrobił :P

To ja pozdrawiam panią w żółtym renault megane.

Miała tak krótką spódniczkę, że nie mogłem jej wyprzedzić ;P

 

 

 

kiedy jestem na wysokości jego naczepy... myślałem, że mnie puści bo miał obowiązek ustąpić ale ch**.

Może wypowiedzą się bardziej zaawansowani kierowcy ciężarówek ale ogólnie prawie nas nie widać w ich lusterkach.

Osobiście w sytuacji jak opisałeś bym się wcale nie ładował  by go wyprzedzić i nie liczył na to że mam pierwszeństwo. Obstawiam że jak zawsze nie widział.

 

Niestety na nich trzeba bardzo uważać  i nie zawsze bym obwiniał za to samych kierowców bo gabaryty pojazdów życia im nie ułatwiają. Oczywiście pomijam przypadki ewidentnego chamstwa ale buraki trafiają się we wszystkich grupach.

 

Nie wiem co wy chcecie od tego ronda :P

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis okolo 10:15 wyjezdzajac z bramy przy Zeromskiego/pl.Barlickiego przydlawilo mi sie auto. Jak oddlawilo to malo co i wymuslbym pierwszenstwo i uderzyl w motocykliste lub on uderzylby we mnie. Tylko refleksowi kierowcy motocykla zawdzieczamy oboje, ze nie skonczylo sie dzwonem.

Nie wiem czy to byl ktos z forum ale nie ma to znaczenia. Niemniej BARDZO ZA TO STWORZENIE NIEBEZPIECZENSTWA PRZEPRASZAM.

 

Jesli ow motocyklista opowiadac bedzie, ze jakis ch... prawie zakonczyl mu sezon, to przyznaje mu racje i jeszcze raz BARDZO PRZEPRASZAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jakiś wątek żali się zrobił To ja pozdrawiam panią w żółtym renault megane. Miała tak krótką spódniczkę, że nie mogłem jej wyprzedzić

 

Nie wątek żali tylko dyskusja o technice jazdy lub jak kto woli jej braku, jak w temacie.

Że nie mogłeś wyprzedzić wynikał z braku umiejętności czy nie widziałeś nigdy spódniczek ?  :P

Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co Aidekk naprawdę jeżdżę po tym rondzie sto milionów razy i jest ono proste jak drut ale za każdym razem jak jadę na moto to chcę tylko przeżyć cało i zdrowo :smile: Ludzie kompletnie nie patrzą na oznakowanie przed rondem i do skrętu w lewo biorą prawy pas bo im tak wygodnie i się wpieprzają przez całe rondo.

 

Proste jest jak jeździsz często, ale dla przejezdnych już niekoniecznie.

Nie każdy wie, że jest to rondo turbinowe i to ich często myli, a jak już jedzie dużym wolnym pojazdem to atakuje je jak "tradycyjne" prawym pasem, a ten go wyprowadza na najbliższy zjazd z ronda.

Dodatkowo jeśli chcesz zawrócić i robisz pełne kółko po nim to nie masz wyjścia, kilka razy zmienisz pas.

W tej chwili nie pamiętam, czy jest tak dobrze oznakowane, że dojeżdżając do niego faktycznie możesz ustawić się na właściwym pasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamietam jest tam oznakowanie ktory pas jak prowadzi przez rondo

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...