koperta4512 Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 No właśnie jak? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Najlepiej tak, żebyś cokolwiek w nich widział. 1 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koperta4512 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Tyle to ja wiem Chodzi mi o to żeby była jak najmniejsza martwa strefa. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaRoD Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 To kup sobie kask z lusterkiem wstecznym 0 Cytuj -- http://tinyurl.com/FB-JaRoD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovteq Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 u mnie mniej więcej połowa lusterka jest zajęta przez moje ręce. Druga połowa jest tak ustawiona, że widzę z tyłu za sobą w odległości około 5-10 metrów w obu lusterkach to samo. Czyli strumień widzenia z obu lesterek przecina sie jakieś 10 metrów za moto. 0 Cytuj Honda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Cytuję: "Prawidłowo ustawione, powinny dawać obraz sytuacji lekko obok motocykla oraz na jego tyłach. Dobra praktyką jest ustawienie ich tak, aby w krańcowym widoku widzieć krawędź motocykla/sakwy, a w reszcie – sytuację obok motocykla. To uchroni maksymalnie kierowcę przed martwymi strefami." 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovteq Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 No to mam chyba źle ustawione 0 Cytuj Honda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zciwo Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Ja polecam, oprócz ustawienia prawidłowego lusterek spojrzeć w stronę pasa na który chcemy zjechać 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 ja ustawiam tak że widzę kawałek kufra oraz pas jezdni - przy tak ustawionych lusterkach odpalam motór i dzida 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P¡otr Opublikowano 6 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Jak nie ustawisz lusterek zawsze pamiętam obracać głową i spoglądać na boki przed manewrem. To chyba najlepsze, czego się na kursie nauczyłem bo reszta to... a przynajmniej nawyk ruszania głową pozostał. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Xrv Opublikowano 6 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Jak ustawić??? Tak aby widzieć jak najwięcej, a siebie, czy motocykla jak najmniej. Ot i tyla 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.