Radzikkk Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Witam! Chciałbym przedstawić swoje drugie moto, a dokładniej Yamahe FZS 600 czyli popularny motocykl szosowo-turystyczny Motocykl kupiłem rozbity, po ładnym dzwonie w przód i właśnie jestem przy końću jego naprawy. Motocykl jest sprowadzony z Francji, więc liczę że uda mi się go zarejestrować na kat. A2 przy dobrych wiatrach. Cały remont wykonałem sam we własnym garażu a z racji tej że jeszcze się uczę i dochody liche to trochę mi to zajęło no ale wreszczie jest skończony Zalety i wady motocykla: +zrywny i elastyczny +naprawdę niewielkie spalanie idzie zejść do 4l czasami nawet niecałe 4l jak się wlekę za puszkami ;D +ciekawy wygląd mimo że moto ma już 15lat +wygodny przy jeździe w 2 osoby Wady: -pewnie doscyć duże OC będzie no ale cóż to chyba jedyna wada Tak moto wyglądało gdy je zakupiłem, po wywrotce miało zostać sprzedane na części ale udało mi się go odratować. A tak wygląda teraz Więcej zdjęć będzie z trasy gdy już zarejestruje maszynkę, pozdrawiam! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Cud robota. Miło spojrzeć. 1 Cytuj https://www.artstation.com/rkurczewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langus92 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 O kurde, nowe życie dla moto 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzikkk Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Tak zgadza się, kosztowało mnie to dużo pracy ale jestem bardzo zadowolony z rezultatów. Poraz pierwszy coś lakierowałem sam, więc są trochę niedociągnięcia ale to już raczej kosmetyka, 'najgrubsza" robota za mną 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jorima Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 super fajne moto . szacun. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) Dorzucę 2 zdjęcia z prac Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez Suchy-wolk zdjęcia (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Wyglądało słabo Jest całkiem nieźle Szacun za wkład pracy Graty i niech służy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koper Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) Fazery z tych lat nie należą do najpiękniejszych. Wiem co mówię, mam swojego od 3 lat i kilka razy przyjrzałem mu się z bliska, ale zaniechałem tej czynności, bo za bardzo mnie irytowała. Przyznam szczerze, że nie do końca rozumiem co Tobą kierowało bawiąc się w to lego, czy jakoś obliczyłeś, że Ci się to opłaca (roboczogodziny plus części i szansa sprzedaży za kwotę przynajmniej równej wysokości nakładów), czy po prostu lubisz majsterkować. Nie wnikam, nie oceniam. Co do samego wizualnego efektu prac, to choć mój Fazer nie wygrałby konkursu piękności, nawet gdyby za przeciwnika miał posłankę Grodzką, większą niechęć jestem z siebie w stanie wykrzesać jedynie wobec modeli o monotonniejszym malowaniu i krótkiej szybce. Przede wszystkim mam na myśli te barwy złotej, ale ten kolor równie mocno przypadł mi do gustu. Jeśli mogę coś powiedzieć, co będzie jedynie subiektywną opinią o której rozważenie nawet nie śmiem prosić, to wydaje mi się, że wzbogacenie kolorystyki jakimiś naklejkami w oryginalnym stylu (http://www.grafnet.eu/?fzs-600-fazer-1998-2001,390 ) nie wpłynęłoby drastycznie na pogorszenie efektu wizualnego, a inwestycja w dłuższą szybkę pozwala przy lekkiej gimnastyce ukryć się przed wiatrem gdy ten zaczyna męczyć. Co do samego spalania, to choć nie uchodzę za drogowego narwańca, nie przypominam sobie, żebym zszedł poniżej 5l, nie przypominam sobie też takiej informacji od jakiegokolwiek innego użytkownika tych maszyn, ale możesz nie osiągnęliśmy tego poziomu eco-drivingu. Tak czy siak, za największą wadę tego motocykla uważam fakt, że z punktu widzenia zdrowego rozsądku praktycznie nie można doszukać się jego wad i znaleźć dostatecznych powodów do przesiadki, jeśli nie cierpimy na nagłą potrzebę wzrostu mocy lub zmiany asfaltu na leśne dukty. Solidny, niezawodny, wdzięczny, ekonomiczny, praktyczny, elastyczny i okrutnie brzydki Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez Koper (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzikkk Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 No cóż, Fazer sam w sobie (to chyba kwestia gustu) mnie się naprawdę podoba, brakuje mi tylko dolnego pługu do pełni szczęścia. Ostatnio na zlocie w Widawie rozmawiałem z 2 użytkownikami tych maszyn i również spalanie ok 4l potwierdzili NIe wiem od czego jest to zależne, powiem Ci że przy spokojnej jeździe nie zmieniam po 1 biegu na przyklad, tylko z 2 na 4 i z 4 na 6 i silnik na tyle elastyczny że nie ma z tym problemów. A naklejki będą, ale będą dopiero gdy spoleruję lakier bezbarwny 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juanpablod Opublikowano 10 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Jak to się mówi każdy ma swoje poczucie piękna. Mi osobiście Fazer się wizualnie podoba. Co do spalania to waha się ono u mnie od 4,5 do 5,5 l. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mavver Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Ja też lubię spojrzeć na swojego Fazera U mnie spalanie w mieście średnio 5-5,5l, a moja jazda jest średnio ekonomiczna Poniżej 5l udało mi się zejść tylko raz, ale również w mieście, więc na trasie pewnie 4,5 przy przelocie w graniach 90-120 jest możliwe @Razdikk podziwiam Cię i gratuluję maszyny 0 Cytuj „Żeby być motocyklistą nie wystarczy benzyna w żyłach, potrzebny także olej w głowie” Zapraszam na mojego bloga: www.mankut.blog.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazerro Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 U mnie spalanie w mieście średnio 5-5,5l, a moja jazda jest średnio ekonomiczna Poniżej 5l udało mi się zejść tylko raz, ale również w mieście, więc na trasie pewnie 4,5 przy przelocie w graniach 90-120 jest możliwe Zazdroszczę wam przy mojej jeździe mój literek potrafi zjeść 10 ... -12 l Swoją drogą fajna maszyna, kawał dobrej roboty ... 0 Cytuj Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRRcin Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 pałowanie na litrze ma swoje zalety i tez wady o ktorym wspomnialeś wyżej 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeZet Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Tak moto wyglądało gdy je zakupiłem, po wywrotce miało zostać sprzedane na części ale udało mi się go odratować. Szacunek za włożoną pracę i przywrócenie moto do życia . Co do spalania to waha się ono u mnie od 4,5 do 5,5 l. U mnie spalanie w mieście średnio 5-5,5l, a moja jazda jest średnio ekonomiczna To ja chyba, muszę z Wami pojeździć. U mnie sześćsetka wcina 7-8l, a zdarza się i nawet więcej. Muszę sprawdzić czy jakiegoś wycieku nie mam . 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.