Sulik Opublikowano 25 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Cześć, kupiłem nowy tłumik do Bandita ale dołączona obejma nie hu hu nie pasuje do mocowania w ramie (w okolicach setów pasażera) oraz na koncowce kolektorow, tam gdzie zaczyna się wydech mam dospawany odbijak centralki, który powoduje że nowego tłumika nie mogę nasunąć na wydech.... Potrzebuję kogoś ogarniętego kto temat mi załatwi, bo ja nie mam na to wiedzy ani czasu. Za to chętnie zapłacę. W jakim zakładzie to najlepiej zrobić, żeby nie zrobili mi dziur wiertarą i nie przykleili poxipolem? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb94 Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 jesli ten wydech jest seryjny to nie ma bata żeby nie pasował fakt nalezy sie pomęczyć żeby równo ustawić ale można to na spokojnie ogarnąc w wolne popołudnie u mnie w F2 też wydehc był krzywo - topił mi aż błotnik, ale posiedziałem przy nim i sobie obróciłem skąd konkretnie jesteś? może mógłbym Ci w którys weekend pomóc, podjechać podpowiedzieć 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulik Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) Tłumik nie jest od suzuki, był robiony na zamówienie w polskiej firmie. Są z nim dwa problemy: 1. Średnice się zgadzają i tłumik nachodzi na wydech kolektorów ale "krociec" wystający z tłumika jest za długi i po nasunięciu na rurę kolektorów blokuje się o odbijak stopki centralnej, który został tam fabrycznie dospawany. Ponieważ nie da się dobrze nasunąć tłumika na kolektor, nie można solidnie złapać go mniejszą obejmą i przymocować. 2. Drugi problem stanowi duża obejma, która jest po ptostu paskiem kwasówki z wyciętymi otworami. W swoim seryjnym tłumiku, mocowanie tłumika ma specjalną tuleję z ebonitu, czy jakiegoś twardego plastiku, która nie przenosi temperatury do nasadzonych na nią gumowych "uszczelek". Całość przymocowana jest do prawego podnóżka pasażera długą śrubą. Ebonitowa tuleja tłumi temperaturę, gumy tłumią skrzypienie i odgłosy wibrującego tłumika więc nie ma żadnych pisków i zgrzytów podczas jazdy. Przy użyciu nowej obejmy nie ma jak zamocować tej tulejki i gumek, bo obejma to jak powiedziałem zwykła blacha z dziurami na śrubę. Tak wygląda seryjny tłumik: Edytowane 26 Maja 2013 przez Sulik (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.