filet Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 JBBMotorsport Nowa siedziba Maratońska 92. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 A ja ostatnio miałem przyjemność serwisować swojego Hyosunga (przegląd po 1000 km) w okolicach Bełchatowa. Serwis robi tam wszystko od aut do motocykli, jako że mają też Romety i Hyosungi w ofercie to robią też przeglądy autoryzowane Hyosunga , więc skorzystałem. Dlaczego wybrałem aż Bełchatów? Dzwoniłem do wszystkich autoryzowanych serwisów Hyosunga w okolicy i: 1) Przyguccy na Legionów w Łodzi - pan mi się spytał przez tel, czy ten Hyosung to samochód (mają autoryzowany serwis i mają je na salonie) - zwątpiłem. Nie mają też na miejscu żadnych części! Skandal. 2) Czarnocin, Agro-pol. Ponoć dobry mechanik, ale z tego co się dowiedziałem Hyosungi robi tylko on i akurat idzie na urlop, więc czas oczekiwania na przegląd 3 tygodnie! Skandal... 3) Piotrków Trybunalski i Zgierz salony Romet & Arkus i jak się okazuje pan/pani w słuchawce mówią, że nie mają umowy serwisowej podpisanej z Hyosungiem i nie biorą się za to (pewnie boją się zepsuć). Dziwne, bo na infolinii dowiedziałem się, że każdy punkt autoryzowany musi zrobić. No ale jak mówili, że nie robią to nie robią więc olałem. Ostatecznie zajechałem do Bełchatowa. Na plus miła obsługa, przegląd trwał ok. między 90 a 120 minut, jest gdzie usiąść, są gazetki i cukierki gratis więc jakoś zleciało. Serwis obejmował: a) regulacja nakrętek rury wydechowej i tłumika kontrola luzów zaworowych c) regulacja śrub cylindra d) czyszczenie świecy zapłonowej e) kontrola węża paliwowego f) wymiana oleju i filtra g) kontrola linki gazu h) kontrola biegu jałowego i) kontrola sprzęgła j) czyszczenie i smarowanie łańcucha k) kontrola hamulców i przewodów hamulcowych l) kontrola płynu chłodniczego m) kontrola opon n) kontrola układu kierowniczego o) regulacja nakrętek i śrub p) smarowanie ogólne Obejmował przynajmniej wg książki serwisowej... bo ja mam następujące zastrzeżenia: * kontrola sprzęgła i linki gazu w ogóle nie zostały zrobione lub zostały zrobione nieprawidłowo (jest jak było czyli jak wrzucona jedynka i palę trzymając sprzęgło to delikatnie czuć że bierze, problem znika po odpaleniu silnika), * Łańcuch - być może jakieś smarowanie było ale czyszczenia ni ch** * regulacja nakrętek i śrub - taki wał, jak montowałem wczoraj crash-pady to z 1 zapieczoną śrubą mocowałem się 20 minut Pozytywnie zaskoczyło mnie: * z całą pewnością wyregulowano zawieszenie, mimo że nie było tego do zrobienia na przeglądzie po 1000 km; moto prowadzi się delikatniej, płynniej i lepiej wchodzi w zakręty * olej na bank zmieniony i dostałem nawet resztę bańki (weszło 3,4l z 4l Motula i obsługujący zlecenie spytał czy mam jak zabrać resztę) Cena 310 zł (150 przegląd, 125zł Motul 10w40 4l z wymianą, 45 filtr). Ja ogólnie oceniam na 8.5/10 i jestem zadowolony z serwisu. Serwis mieści się w miejscowości Dobrzelów nr 79B, pod Bełchatowem. Link do lokalizacji serwisu 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ice Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Wszystko robione od ręki tj. w tym samym dniu? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Mam pytanie pojechałeś tym moto na przegląd (na kołach)? - i w czasie 90- 120 minut silnik ostygł i miałeś kontrolowane luzy zaworowe. Ciekawe to 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Stetoskopem 0 Cytuj Miałeś wypadek? Pomogę uzyskać odszkodowanie z OC sprawcy. 501-629-877 http://www.autopowypadku.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit71 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 są gazetki i cukierki gratis więc jakoś zleciało. Za cukierasa do Bełchatowa? 0 Cytuj "Lepszy głópiec wendrujący po świecie od mendrca, który siedzi w domu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Za cukierasa do Bełchatowa? Normalnie to bez celu się buja po okolicach, a on miał cel. Jest zadowolony z serwisu, a przy okazji nawinal trochę km. Źle? 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 (edytowane) Motopublica - Polecam szybką i dobrą wulkanizację moto w tym serwisie(łatka a nie kołek wiercony) - tanio złotych 50 . Edytowane 24 Maja 2014 przez Suchy-wolk (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTORWINGS Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Mam pytanie pojechałeś tym moto na przegląd (na kołach)? - i w czasie 90- 120 minut silnik ostygł i miałeś kontrolowane luzy zaworowe. Ciekawe to Dokładnie. W 2h zrobili Ci Aidekk wszystkie inne wymienione czynności i rozebrali górę silnika, sprawdzili luzy zaworowe i złożyli z powrotem silnik? To ja jadę tam zrobić od razu nabór do siebie do warsztatu, bo tam jacyś supermeni pracują, albo mają czasowstrzymywacz Zresztą cena też wskazuje na to, że do zaworów to tam się nikt nie dotykał. Czemu notabene się wcale nie dziwię, bo po 1000km to byłoby czyste marnotrawstwo Twoich pieniędzy i dobrze, że tego nie zrobili. Pozdrawiam serdecznie Mateusz 0 Cytuj Polub nas na Facebook'u http://www.facebook.com/Motorwings Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Starszy Opublikowano 18 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Napewno nie polecam serwisu TIM motocenter w Aleksandrowie Łódźkim na ul.Wojska Polskiego 107. Byłem tam po raz pierwszy i ostatni. Miałem problem z prawym migaczem, motor odstawiłem w poniedziałek dnia następnego stwierdzono brak połączeń w wiązce. 12 przewodów naprawiano 4 dni, oraz prawidłowo podłączono gniazdko i dodatkowe oświetlenie. Po trzech dniach gdy zwróciłem uwagę że naprawa trwa zbyt długo usłyszałem że nie jestem jedynym klientem i wyproszono mnie z serwisu. Świadczy to że przewody moje lutowano w wolnych chwilach. Naprawa wydawała się być prosta, jednak fachowcy naprawiali to 4 dni i za usługę zarządali 700 pln. Moim zdaniem jest to zwyczajne naciągnięcie klienta. Nigdy więcej tego serwisu, to numer na raz. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logan Opublikowano 18 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Pojawia się człowiek znikąd, nie przywita się i zaczyna od obsmarowania serwisu. Nie twierdzę, że post jest nieprawdziwy, ale przekaz niesie tylko jeden- rejestracja tylko w celu obsmarowania jakiejś firmy. 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulba Opublikowano 19 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Jeżeli sytuacja taka naprawdę miała miejsce to wola o pomste do nieba !!! 0 Cytuj "Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe, ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit71 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Byłem tam raz w "cywilu",bo blisko i po drodze,szukałem smaru do łańcucha. Pierwszy i ostatni raz,zero zainteresowania klientem.Tyle ode mnie. 0 Cytuj "Lepszy głópiec wendrujący po świecie od mendrca, który siedzi w domu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NSM Pabianice Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 A czy znacie może jakiś warsztat motocyklowy godny polecenia w Pabianicach ? Bo ja znam tylko jeden, ale słyszałem o nim same negatywne opinie. Doprecyzuj proszę bo w Pabianicach jest więcej serwisów niż jeden. Znasz serwis na ul. Warszawskiej 72? Jeżeli masz pytania odnośnie Twojego sprzętu to dzwoń bezpośrednio do kierownika serwisu: Piotr Sztendel - tel: 500-300-707, lub na stacjonarny: 42-215-77-77 0 Cytuj http://SklepMotocyklowyPabianice.pl Sklep i serwis motocyklowy INVENTEC ul. Warszawska 72 Pabianice tel: 42-215-77-77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Starszy Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Pojawia się człowiek znikąd, nie przywita się i zaczyna od obsmarowania serwisu. Nie twierdzę, że post jest nieprawdziwy, ale przekaz niesie tylko jeden- rejestracja tylko w celu obsmarowania jakiejś firmy. Nie zalogowałem się na tej stornie aby kogoś obsmarować, ale uprzedzić innych o usługach tego serwisu. Jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości mogę przedstawić fakturę za usługę i opis wykonanych napraw. A jeżeli chodzi o pozytywną opinie, z mojej strony mogę powiedzieć że byłem na ul. Rewolucji 44 w Łodzi, na końcu w podwórku z ogólną regulacją silnika, wymianą oleju, filtrów, naprawą linek gazu. Motor stał trzy dni tylko dlatego że czekaliśmy na filtr powietrza. Koszt usługi był adekwatny do wykonywanych napraw, a motor chodzi jak marzenie. Reasumując, nie warto jeździć gdziekolwiek jeśli wcześniej trafiło się na dobrą obsługę. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitermen Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Ja swoje moto oddalem na przygotowanie do sezonu do motorwings. Maja szpenia , który fajnie podchodzi do motocykli. Przez pogode musialem przetrzymać motocna placu - luzik. Tanio nie jest ale widać ze wiedza co robia. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zresztą cena też wskazuje na to, że do zaworów to tam się nikt nie dotykał. Czemu notabene się wcale nie dziwię, bo po 1000km to byłoby czyste marnotrawstwo Twoich pieniędzy i dobrze, że tego nie zrobili. Ja tylko piszę co powinno być wg książki zrobione a co uważam, że nie zostało. Jeśli piszesz, że na pewno luzy zaworowe nie sprawdzone i że nie ma sensu to nawet dobrze, że tego nie robili bo mniej wydałem. Jednak pytanie brzmi: po co takie pierdoły w książkach serwisowych umieszczać... 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 1 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 dzis odebralem moto od Pawla z stunt-ex'u i jestem mega zadowolony : ) szybka naprawa,konkretnie, super kontakt,polecam! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mechanik Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Nie polecam serwisu stunt ex strata kasy i czasu po wymianie rozrzadu nie uszczelnili pokrywy zaworów i zle ustawili gazniki po powrocie do domu na zimnym nie palił. Po ponownym ustawieniu po dojechaniu do domu obroty faluja nie polecam.... po prostu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pink-f Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Czekałem na taki głos. Nie wypowiadałem sie na temat STUNT-EX wczesniej bo warsztat jest ceniony i cieszy sie dużym zaufaniem i pomyślałem sobie, że mój przypadek to błąd w sztuce i wyjątek potwierdzajacy regułę. Pojechłem do warsztatu bo zależało mi na regulacji gaźników, szykowałem się do dłuższej podróży i chciałem aby zrobione to było profesjonalnie. Odebrałem motocykl ( terminowość zachowana, szybko ) i okazało się ,że wolne obroty które według serwisówki wynoszą 1300 +/- 50 ustawione są poniżej 1000, motocykl gaśnie po redukcji na swiatłach a co najgorsze po dwóch dniach podczas trasy przestał pracowac jeden gar, zalało gażnik. Po odstawieniu motocykla do garażu wyczyściłem i wyregulowałem sobie sam gaźniki, ustawiłem prawidłowe obroty i motocykl zawiózł i przywiózł mnie do i z Danii bez problemu I jeszcze drobiazg: po odbiorze motocykla stwierdziłem brak jednej gumy amortyzujacej bak. Nie robiac awantur (pomyślałem spadła i umknęło uwadze ) na drugi dzień pojechałem do Stuntu i gumę odebrałem z przeprosinami (to na plus). Reasumując mogłem zaoszczędzic czas, paliwo i 160 zł i od razu zrobic to sam. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Pink-f trzeba bylo przyjechać bym poprawił jesli bylo cos nie tak nigdy nie wykrecalem sie ani nie wykrecam od reklamacji jesli jest taka potrzeba to biore przyczepe i przywoze moto na poprawke.Wiem łatwiej jest machnać w necie niepochlebna opinie.... Mechanik dzis mi mowiles ze gorzej pali na cieplym tu piszesz ze na zimnym zdecyduj sie bo cos krecisz.Jak moto wstawiales to mowiles zeby uszczelki nie wklejac bo sam to sobie zrobisz a nowej nie chciałes,malo tego jeszcze probowałes mnie wkrecić ze leci olej spod glowicy i spod pokrywy sprzegła skoro masz takie pojecie o mechanice to doskonale wiesz ze nie ma potrzeby ruszac tych elementów przy wymianie łancuszka rozrządu.Jeszcze na koniec pytanie czy robilem cos z hamulcami robiac rozrząd dało mi wiele do myslenia.... Pozdrawiam Paweł PS. Zapomnialem dodać że poprawilismy zle wyregulowane zawory w bandicie Mechanika(ssace byly ustawione na ciasne 0,10mm a powinno byc 0,15) które sobie poustawiał i nie wziąłem za to ani złotówki a tu prosze jaka forma podziekowania na forum. 3 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_lc4 Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 na pewno luzy zaworowe nie sprawdzone i że nie ma sensu to nawet dobrze, że tego nie robili bo mniej wydałem. Jednak pytanie brzmi: po co takie pierdoły w książkach serwisowych umieszczać A ja uważam że sprawdzenie zaworów w nowym moto po pierwszym tysiącu jak najbardziej ma sens, nie ma sensu w to wkładać ch*ja do kredensu. To że nie sprawdzili Ci tych zaworów może słabo świadczyć o serwisie, serwisowałem "kilka" silników na pierwszym przeglądzie i różne rzeczy nieraz wyłażą. Jak ja to mówię nie ma sensu sprawdzać zaworów ale jest sens później zdjąć klientowi głowice i zrobić wypalone gniazda, no ale może ja zbyt pedantyczny jestem w niektórych sprawach Madpawel to Ty nigdy nie robisz nic z hamulcami przy wymianie rozrządu ??? tak, wiesz... "przy okazji" 1 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 (edytowane) mam spory problem z kawą zx6 97r, mianowicie w zakresie obrotów od 5-8 tyś nie pracuje jeden gar przy spokojnej jeździe. Może jakaś wskazówka ? moto serwisowałem w marcu w jednym z łódzkich serwisów czyszczenie gażników, synchro, wszelkie regulacje i d*pa jeża,w efeknie jazda ze stałą prędkością jest nie możliwa bo albo trzeba odpuszczać gaz albo non stop pałować.założone są również nowe świece i przewody. Edytowane 8 Lipca 2014 przez kosmaty (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mechanik Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Zapomnialem dodac ze pan ze stun tex mowil ze i tak uszczelni na silikon a po pierwsze mowilem ze zle palil na cieplym bofajka nie byla docisnieta i po uszczelnieniu silnika samodzielnie podjechalem do pana na poprawe i niby pokrecil na czuja i po dogrzaniu silnika obroty falowaly a co do wyciekow spod pokrywy sprzegla to dziwnym trafem sie poci po odebraniu moto od was i spod kanalow olejowych mam zdiecia po odebraniu i nic nie wciskam po prostu przed reg gaznikow bylo lepiej tyle na ten temat jeden niezadowolony klijent zdarza sie robota na szybko znaczy zleee.. temat zamkniety nie bd pisal jeszcze o szczelinomierzu i zarowce bo to juz przesada zegnam. Strata paliwa tylko i czasu jedyna dobrze zrobiona robota to rozrzad A z hamulcami to bylo pytanie tylko bo hamulec byl twardy jak oddawalem a po odebraniu wpada do konca myslalem ze cos z tym robiliscie.. Nie wspomne jeszcze o braku tulejki nad filtrem powietrza sa 3 brak 4 A co do zaworow to tu tez pisza ze tak maja byc ustawione na zimnym 0,10 ssacy wydechowy 0,15http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/1,113441,1619377.html Tak ze nie trzeba bylo nic robic tak i tak jest dobrze 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercikoski Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Mała dygresja - po co wstawiać motocykl na warsztat, skoro samemu się jest takim fachowcem i wie się, jak powinno być wszystko zrobione? Bawicie się w mystery client czy jak? 0 Cytuj You'll never ska alone! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.