Skocz do zawartości

Gdzie się serwisujecie?


jaquzie

Rekomendowane odpowiedzi

Kosmaty, 

 

 

skoro zostawiłeś jakieś tam pieniądze w jakimś tam serwisie za usługi i motocykl dalej nie pracuje- może warto uśmiechnąć się do nich ponownie celem poprawki?

 

Czy poza gaźnikami było robione cokolwiek jeszcze? jak układ zapłonowy, zawory?

 

 

Twój motocykl przerabiałem wiele razy, Twój, tzn. ten model. Niestety często gęsto do gaźników dobierali się pseudospecjaliści i ponowne ustawienie (prawidłowe ustawienie) nie jest takie łatwe, jeżeli nie wie się jak temat ugryźć. Często też leciały w nich membrany podciśnieniowe, zaworki iglicowe i tak dalej. Spotkałem się nawet z rozwiercanymi gniazdami zaworków. Ale weryfikacja poprzez forum jest trochę jak wróżenie z fusów. Moim zdaniem powinieneś domagać się poprawki, zaś jeżeli nic to nie wniesie- zapraszam do nas.

 

pozdrawiam, Piotr.

http://SklepMotocyklowyPabianice.pl Sklep i serwis motocyklowy INVENTEC ul. Warszawska 72 Pabianice tel: 42-215-77-77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale rolek tu chodzi o jakąś dłuższą wycieczkę, denerwujące jest jak Ci moto zaczyna rzezic i musisz monetą cały czas kręcić

A czy z objawów możliwe jest ze jest po prostu źle mieszanka ustawiona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

mianowicie w zakresie obrotów od 5-8 tyś nie pracuje jeden gar przy spokojnej jeździe. Może jakaś wskazówka ?

 

Czy to się dzieje non-stop? Czy w określonej temperaturze? 

 

Kiedyś, jak posiadałem pierwszą ZX6R miałem podobne objawy tylko z tego co pamiętam w zakresie 2-3 tys. obr. albo 3-4 obr... Objawy były następujące - po osiągnięciu temp. silnika bodajże 65-70 st. nie palił jeden gar... Podczas np. ruszania i przechodzenia przez ten zakres obrotów silnik "nie miał" mocy, po przejściu tej granicy było wszystko OK. Zjawisko to nie występowało na zimnym silniku... Po wyminie świeć nic się nie zmieniło.. Dopiero natrafiłem na trop, który był trafny - uszkodzona 1 z fajkocewek... Bodajże 1 albo 2 uległa "rozklejeniu"... Po wymianie fajkocewki wszystko wróciło do normy ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michu u mnie też jest to na ciepłym silniku

 

Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy znacie kogoś kto ogrania temat starych WSK/SHL? Najlepiej w Łodzi ale mogą być też okolice.

 

Nie chodzi o blacharkę tylko o mechanikę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy znacie kogoś kto ogrania temat starych WSK/SHL? Najlepiej w Łodzi ale mogą być też okolice.

 

Nie chodzi o blacharkę tylko o mechanikę. 

Zadzwoń pod 608-761-141

Typki są z ulicy Smugowej.

W grudniu zeszłego roku transportowali mi motocykl i opowiadali że zajmują sie renowacją tego typu sprzętów, wyglądali na wiarygodnych. Niby mają jakiś warsztat, nie wiem nie byłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motopublica ul.Obywatelska 72

Ostatnio kupowałem u nich oponki z montażem.

Chłopaki znają się na robocie.

Na życzenie klienta robią jazdę testową po serwisie.

Nie ma się do czego przyczepić.

motor.gif"Jadąc motocyklem ile się da, w ciągu 5 minut przeżywasz więcej niż inni przez całe życie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam prośbę, w mojej Schadow-ce, nie mam ładowania. Myślałem, że po zimie padł aku,  więc w Liberty wymieniłem na nowy. Chwilę było ok, ale znowu aku padł, ładowałem kilkukrotnie, ale bankowo, albo prąd gdzieś ucieka, albo alternator szlak jasny trafił. Uprzejmie proszę o podesłanie namiarów na jakiś sprawdzonych speców z okolic Widzewa i Nowosolnej, poza Liberty, bo tam się raczej już nie wybieram. Jak nie macie nic sprawdzonego w tej lokalizacji, może być gdzieś dalej.

Z góry dzięki!!!!

Pozdro, Junek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj

Może coś ostatnio instalowałeś / wymieniałeś przy moto ?

Samo nic się nie psuje. B)

motor.gif"Jadąc motocyklem ile się da, w ciągu 5 minut przeżywasz więcej niż inni przez całe życie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź miernik sprawdź jakie jest ładowanie na wolnych a jakie przy wyższych obrotach to chociaż będzie wiadomo czy regulator czy alternator no chyba że jednak wolisz zapłacić to wal do Motorwings 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka widze ze nikt nie nażeka na Piotrka ... a czy zajmuje sie mniej poważnym sprzętem typu maxi skutery?

 

Czy ktos moze cos slyszal o serwisie na ul Śląskiej?

Edytowane przez Criss85LDZ (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam prośbę, w mojej Schadow-ce, nie mam ładowania. Myślałem, że po zimie padł aku,  więc w Liberty wymieniłem na nowy. Chwilę było ok, ale znowu aku padł, ładowałem kilkukrotnie, ale bankowo, albo prąd gdzieś ucieka, albo alternator szlak jasny trafił. Uprzejmie proszę o podesłanie namiarów na jakiś sprawdzonych speców z okolic Widzewa i Nowosolnej, poza Liberty, bo tam się raczej już nie wybieram. Jak nie macie nic sprawdzonego w tej lokalizacji, może być gdzieś dalej.

Z góry dzięki!!!!

Pozdro, Junek

 

Zapraszam do kontaktu z kierownikiem serwisu INVENTEC  w Pabianicach: Piotr - 500-300-707

http://SklepMotocyklowyPabianice.pl Sklep i serwis motocyklowy INVENTEC ul. Warszawska 72 Pabianice tel: 42-215-77-77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już drugi taki przypadek o którym słyszę w Liberty, że delikwent kupił u nich nowy aku i ciągle pada. Może te ich aku takie wadliwe? 

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy i koleżanki. Z Racji że stałem się posiadaczem bandita potrzebuje oddać go na jakieś regulacje. Zawory na pewnom gaźniki pewno od razu też :decayed:  Czy poleci ktoś jakiś serwis/osobę która zrobi mi to w miarę niedrogo? Bo na chwilę obecną fundusz mam mocno ograniczony zbliżającym się wyjazdem wakacyjnym... :blush:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy poleci ktoś jakiś serwis/osobę która zrobi mi to w miarę niedrogo?

Polecam Ci zapoznać się z grubsza z tym właśnie wątkiem, a z pewnością wyłonisz kandydatów do serwisu swojego motonga.

Inna sprawa, że dobrze i drogo to raczej nic się nie dostanie. Pamiętaj też o terminach, bo do niektórych serwisów czeka się dość długo.

I zakończmy OT.

Edytowane przez gary (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy i koleżanki. Z Racji że stałem się posiadaczem bandita potrzebuje oddać go na jakieś regulacje. Zawory na pewnom gaźniki pewno od razu też :decayed:  Czy poleci ktoś jakiś serwis/osobę która zrobi mi to w miarę niedrogo? Bo na chwilę obecną fundusz mam mocno ograniczony zbliżającym się wyjazdem wakacyjnym... :blush:

 

Zadzwoń do nas i porozmawiaj z Piotrem, najlepiej podjedź motocyklem. Często zdarza się, że ktoś myśli, że do regulacji ma gaźniki a okazuje się coś innego :smile:, może koszty będą mniejsze a regulacja nie potrzebna.

http://SklepMotocyklowyPabianice.pl Sklep i serwis motocyklowy INVENTEC ul. Warszawska 72 Pabianice tel: 42-215-77-77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie:

Zbliżam się do pierwszego przeglądu nowego moto i zastanawiam się czy musi się on odbyć w autoryzowanym serwisie tej samej marki (yamaha)? Czy może być serwis innej marki, ale który też mi wszystko wpisze/ostempluje? Jak wtedy z gwarancją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...