Skocz do zawartości

Klatka Honda Cbr 125


BlueSky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedługo zamierzam kupić klatkę na owiewki do mojej cebry. Wstawię kilka fotek jak takowa wygląda, jeżeli możecie to wypowiedzcie się czy na wasze oko jest umieszczona na dobrej wysokości itp. Mam możliwość dokonania pewnych modyfikacji(spawane na zamówienie), więc rady i sugestie mile widziane.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Rura przechodzi pod pługiem 

 

Dołączona grafika
 


PS. nie jeżdżę w stuncie.

Edytowane przez BlueSky (wyświetl historię edycji)

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten lacznik co pod owiewkami idzie powinien byc w innym miejscu gdyz przy uderzeniu moze zniszczyc ci plastiki. Rury troche takie cienkie jak na klate. A sa zdjecia jak lezy motocykl na tej klatce? zeby spr czy sie nie przewroci moto na bak i kiere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linki poprawione, postaram się o dodatkowe zdjęcia jak leży moto na boku. Dzięki za zainteresowanie  :cheers: 

W takim razie będzie to wyglądało do ...

Nie kupuje klatki dla wyglądu :smile:

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

Witam,

PS. nie jeżdżę w stuncie.

... chcesz sobie o nią połamać nogi w razie gleby / ślizgu / wypadku...? :woot:

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że nie, chciałbym mieć coś co bardziej ochroni moto podczas ślizgu lub parkingowej gleby. Działkowy, jeżeli wiesz coś więcej na ten temat to proszę rozwiń myśl. :smile:

Edytowane przez BlueSky (wyświetl historię edycji)

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

...pewnie tak ;) ... jak uderzysz kulasami w tą drutologię przy najechaniu przodem na coś, co nagle wyjedzie Ci z podporządkowanej, to wyłamie Ci kolana w drugą stronę i będziesz chodził przez dalszą część życia jak bocian... w lepszym razie, wylatując z drydny przy haj-sajdzie połamiesz o to coś piszczele, a w jeszcze lepszym przy zwykłym szlifie to coś pogniecie Ci nogi o asfalt - zapewniam - będzie bolało :decayed:

 

to się nadaje do stuntu (*), ale nie do codziennej jazdy po ulicy... ale każdy robi jak tam sobie uważa... :whistling:

 

 

* - stunt... do tamtund :P

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie wierzy to niech założy klatkę i zrobi dobrze rondo, a do tego kilka par portek bo bedzie szedł ma Du...

 

 

Posłuchaj,jest jeszcze niby zima,nie kombinuj za bardzo z moto,kup pady do niej i ok.Jak zamontujesz klatkę to skaleczysz moto(i tak nie wiem jak wygląda,a do stuntu nie mam nic przeciwko)  i jeśli już umiesz trochę kolana to klatka cię zadziwi albo wygra,poza tym jak poprzednicy(przy czołowym konsekwencje rózne) Z klatką pewnie nie latałeś,a jeśli będziesz myślał czy moto się nie porysuje jak się wyglebisz to najlepiej na niego nie wsiadaj.Rozumiem że możesz go lubić ale czy szlify na żelastwie ważniejsze czy ty?sam sobie odpowiesz

 

 

 

Co do tych padów z aukcji to ja się nie wypowiem ponieważ nawet mam dostęp do cbr 125 (kolegi) i nie wiem jak je tam zamocowali,może ktoś inny się wypowie

 

P.s.  Widziałem już kilka przypadków Padów  zamocowanych na dużych moto tak że jak bym miał na nogach nowe trampki to bym im pokazał,niestety to nie ma wygladać.Poszukaj na necie info na temat Padów do głównie cbr 125 i sposobu ich mocowania,albo podjedź do dobrego serwisu niech ocenią gdzie można umocować.3-ym się

Edytowane przez SOBOL (wyświetl historię edycji)
http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to womet-tech montuje crash pady w cbr 125 do karteru silnika. Jak byłem na moto weteranie to podpytałem się dokładnie ich i powiedzieli, że jest to sprawdzone rozwiązanie i nie grozi np. pęknięciem karteru. Z resztą na forum cbr 125 kilka stunterów ma klatki mocowane między innymi do tej dziury w karterach.  Dołączona grafika
Albo można jeszcze tutaj dać 2gi crash.Dołączona grafika

Edytowane przez BlueSky (wyświetl historię edycji)

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle, że z tymi kraszami to dużo lepsze rozwiązanie niż, klatka. Mocowanie do karteru silnika wydaje sie dobrym rozwiązaniem, a co do drugiego to cieżko powiedzieć bo nie widze tego elementu do którego jest przykrecowny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

do karteru czy innego elemntu silnika to niech sobie montuje właściciel Womet Tech'a... :nono:  pierwsza gleba i będziesz spawał odlew silnika???  masakra :cry: kto to wogóle wymyślił...?  :thumbdown:     pęd motocykla przy jego masie i sile ścinającej, która podziała prostopadle na śrubę wyłamie każdy cienkościenny odlew metalu lekkiego.

To ma być mocowane do ramy w jej najszerszym/najgrubszym miejscu, z dużą płaszczyzną podparcia, albo do jej odciągu. Śruba ma mieć duży moduł plastyczności (ma być miękka), tak, żeby się w razie "W" wygięła a nie wyrwała ścianę elementu, do którego jest mocowana...

to górne zdjęcie - to jakiś farmazon... co za jełop to projektował...??? ...elementarny brak znajomości mechaniki, praw fizyki i materiałoznawsta - niech produkuje lepiej samolociki z kartek A4...

Na dolnej fotce masz crash-pad LSL'a - zwróć uwagę, że opiera się o odciąg ramy, nie o silnik...

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuje zamontować crash pady mocowane tak ja na tym zdjęciu
Dołączona grafika
Tylko, w polsce nie można takowych kupić do cbr 125. Więc będę musiał coś kombinować  :decayed: 
Znalazłem na allegro wałki z polamidu z których można po odpowiednim podtoczeniu zrobić crashe. http://allegro.pl/walek-poliamid-mocny-czarny-fi-40x500-mm-crashpady-i3020364172.html
Tutaj nasuwa się pytanko, czy jest to dobry materiał na crashe?
Znacie kogoś kto może mi dorobić mocowania pod nie i ogólnie ustalić wymiary na jaką długość mają być podcięte, z jaką średnice dziury wywiercić itp. ? Chodzi mi o osobę, która się wszystkim zajmie, po zostawieniu moto i takowego wałka tworzywa.

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ebay

wometa autopsji wiem że robią robotę 

motowanie crasha do samego kartera silnika jest głupotą , najlepiej w miesce oryg śrub łączących ramę z piecem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...