Massi Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Miałem okazje kupić za śmieszne pieniądze dysze DynoJet ooo takie -> http://sklep.scigacz.pl/zestaw-dysz-dynojet-yamaha-fzr600-genesis-19891993-poziom-e4129-p-12687.html jako że je mam to zastanawiam się czy jest sens je ładować do mojej FZRki, jeśli tak to czy poziom 2 czy 3? filtr KN będzie wsadzony a tłumik jest przelot firmy nie pamietam. Miał ktoś styczność z takimi dyszami... coś pomagają czy tylko będę częściej tankował? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Stage 1 wystarczy,stage 3 to juz potrzeba wiecej kombinacji.Na stage 1 bedzie żwawsza reakcja na gaz a spalanie wcale nie musi wzrosnąć. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lans Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ja miałem w R1 tuningowe dysze. Spalanie było dużo większe, ale i moc też lepsza. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajejman Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Z dyszami dynojet jest roznie.Poczytaj,moze znajdziesz gdzies opinie na temat takiego zestawu do swojego moto.Np. do B12 dysze dyno to kupa.Zuzycie rosnie a zysku nie ma.Ja kupilem kilka kompletow zwyklych dysz kilka rozmiarow wiekszych i z tego co ludzie pisza efekty sa lepsze niz na ww.Ja z testami musze czekac do wiosny :-) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massi Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Hmm... nie chcę zmieniać moto bo ten mi jakoś tak wyjątkowo pasuje... no może oprócz zawracania w wąskich uliczkach - jak ikarusem a chciał bym żeby trochę żwawiej przyśpieszał, choć i tak po przekroczeniu 10tys świat odwraca się do góry nogami (wiem że to nic w porównaniu ze współczesnymi 600 ) Czytałem na ten temat ale jak już coś jest to nie po polskiemu lub filmik na YT z hamowni bez podania mocy a jak już jeden podał to z tego co pamiętam 67KM czy jakoś tak z seryjnych 90 więc ciężko coś wywnioskować. Stage 1 wystarczy,stage 3 to juz potrzeba wiecej kombinacji.Na stage 1 bedzie żwawsza reakcja na gaz a spalanie wcale nie musi wzrosnąć Coś mi się wydaję że u Ciebie byłem na wymianie opon w 2012 dzięki forum Jeepa Montowałeś już coś takiego?? jak coś jaki koszt (może być na PW) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Tak byles u mnie na wmianie opon :-),montowałem w kilku motocyklach dynojety,nawet w swoim streetfighterze montowałem stage 3. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.