Skocz do zawartości

Beny


Beny

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem Arek, choć dla wielu znajomych poprostu Beny (długa historia... ). To pojadę wg regulaminu :smile: Lokalizacja: Pabianice, Dziadek miał SHL, którą ja zdąrzyłem się przejechać po wsi robiąc sporo hałasu, Ojciec miał WSK-125 (klasyka z porańczowym bakiem hehe), więc można powiedzieć, że od pokoleń się to u nas uprawia. Stąd i ja mam zamiłowanie do motocykli :smile: Wasze forum znalazłem dzięki jego ładniejszej części, przyjaciółce thebestof1978, która nijako zaprosiła mnie do tego zacnego grona.

 

Na ten moment: nie mam motocykla, nigdy nie miałem na dłużej więc jestem zupełnie zielony :smile: choć prawko robiłem u Darka z DELTy (szacun). Chciałbym kupić na ten sezon. Mam 190cm, więc drobna maszyna z małym silnikiem to jak na motorynce, a z dużym... sami wiecie. Stąd liczę na porady, sugestie, miłe towarzycho... i co tam tylko wiatr przyniesie :smile:

 

Witam jeszcze raz i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

część oficjalna za Tobą :smile:

 

powodzenia w szukaniu informacji i kupowaniu moto

 

a wiosną śmigamy do Sielpi :riding:

Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko :smile: a co do ładniejszej części to nie widziałeś jeszcze mnie :biggrin:

a tak na poważnie to powodzenia w kupowaniu moto.

 

zdecydowanie przesadziłem dzisiaj z alkoholem :smile:

wolę dwieście po mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano :riding: udanego żakupu i trafnego wyboru zycze :whistling: :whistling:

P>S na początku twego powitania myslałem że jesteś moim kumplem z Koluszek :decayed: :decayed: Arek i tez ksywa Beny :biggrin: :D