Skocz do zawartości

Olej W Kolektorze


jezior188

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie powiedzcie mi co może być przyczyna tego że gdy rozgrzeje motocykl na postoju i zaczna go wkręcać na wyższe obroty tzn 7-10 tys obrotów to na zbiegu kolektorów z puszka podspodem motocykla powoli zaczyna sie pocic olej. Są to małe ilości ale gry się rozgrzeje to zaczyna sie palić i smierdzieć. Dodam że co najdziwniejsze motocykl chodzi bez zarzutu tzr równo, nie dusi sie i nie kopci. Zaczeło sie tak dziać po tym jak wymieniłem świece na irydowe i zalałem maszyne Motulem V300. Co może byc tego przyczyną??? Zaznacze że troche go przelałem olejem ok 50-100 ml więcej. Może być to przyczyną ze jest go zadużo i wyżuca?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wycieku napewno niema, przyznam że motocykl kupiłem pod koniec sezonu w szwajcarii i zrobiłem nim zaledwie 300km i żadnego takiego problemu nie było. Pojawił sie dopiero po wymianie. Rozmawiałem z wieloma mechanikami jeden twierdzi że są to uszczelnacze, drugi że na99% wina oleju i po zmianie na bank ustapi inny radził żeby w sezonie polatać i zobaczyc czy bedzie pił olej i to by było najrozsądniejsze rozwiązanie tyle tylko że jesli problem sie powiekszy to motocykl trzeba bedze rozebrać i na jakiś czas bede wyautowany z jazdy w sezonie a tego bym niechcia.... podeśle jakieś zdjęcie jak to wyglada w realu to może cos wiecej doradzicje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

a jesteś pewien, że nie byo takich objawów wcześniej...? może zwróciłes uwagę na ten fakt dpoiero po wymianie oleju...?

Tak jak kolega SOBOL sugeruje, sprawdź odpowietrzenie skrzyni korbowej, może to być też któryś uszczelniacz olejowy, - weż pod uwagę, że gorący olej ma tendencje do swobodnego płynięcia - i wyciek / nieszczelność wcale nie musi występować w miejscu w którym widzisz olej, tylko czasem zupełnie gdzieś indziej... "mechanika" który twierdzi, że to wina oleju pogoń od razu solidnym batem przez pole (co ma piernik do wiatraka...?). Motocykl czasem trzeba rozebrać, a żeby zlikwidować wyciek z uszczelniacza, czasem trzeba wyjąć silnik z ramy... tylko w czym problem...? ... najgorszy scenariusz to ten lejący się solidnie z odpowietrzenia skrzyni korbowej olej - wskazywałoby to na zabite pierścienie uszczelniające, olej dostaje się pod tłok i zostaje wyrzucony nadciśnieniem przez odpowietrzenie - wtedy należałoby zdjąć głowicę i zobaczyć w jakim stanie są pierścienie, gładź cylindra...

ale wcale nie musi być tak drastycznie - wrzuć fotki - popatrzymy ... aaaaa.... glowica nie jest pęknięta...? wtedy szybko na allegro... najlepiej szwajcarskie :smile:

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn kupiłem go od ubezpieczyciela wiec nie wiem jaki olej był przedtem. Najgorsze jest to że motocykl nie kopci wkręca sie na obroty i nigdzie indzjej nie widac żeby były jakieś wycieki, świece tez nie były zażucone jak je wymieniałem....... moto ma 20 tys przebiegu

 

Myslałem też zeby odkręcić i wyjąść smigiełko od exupa i zobaczyć dokładnie co jest w rurach

post-871-0-80804000-1355669809_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...