Arthur Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Artur, dokładnie, to ta sama z którą miałeś przyjemność No to pięknie... http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/pout.png 1 Cytuj "Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukiz Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Piękna Kawa ! Gratulację ! Oby się dobrze sprawowała 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thebestof78 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Chyba miałem już przyjemność poznać się z tą kawką Gratulacje! To jest ta kawa z którą się ścigałeś? Edytowane 23 Listopada 2012 przez Thebestof78 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lans Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 To jest ta kawa z którą się ścigałeś? Tak to ta Kawa Lans-zdrajco! http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif gratuluję... Zino, to teraz musisz kupic zielona Ninje 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthur Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 To jest ta kawa z którą się ścigałeś? oj tam odrazu scigałeś , sprawdzaliśmy na prostej start , żeby porównać moto bez przeróbek, do takich modyfikacji jak power comonder itd.No i musze stwierdzić z przykrością , że golas poległ 0 Cytuj "Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thebestof78 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) oj tam odrazu scigałeś , sprawdzaliśmy na prostej start , żeby porównać moto bez przeróbek, do takich modyfikacji jak power comonder itd. No i musze stwierdzić z przykrością , że golas poległ pamiętam twoje rozczarowanie i pomysły na poprawienie humoru no i już wiem co to za moto fotka nie oddaje uroku oryginału Edytowane 23 Listopada 2012 przez Thebestof78 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthur Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 pamiętam twoje rozczarowanie i pomysły na poprawienie humoru no i już wiem co to za moto fotka nie oddaje uroku oryginału Rozczarowanie było spowodowane tym, że aż taka różnica była, na wygraną nie liczyłem . Jednym słowem Wojtek masz co chciałeś, ale wizualnie i tak moja jest ładniejsza 0 Cytuj "Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thebestof78 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Rozczarowanie było spowodowane tym, że aż taka różnica była, na wygraną nie liczyłem . Jednym słowem Wojtek masz co chciałeś, ale wizualnie i tak moja jest ładniejsza bo jedyna słuszna ----> czarna 0 Cytuj Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lans Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Rozczarowanie było spowodowane tym, że aż taka różnica była, na wygraną nie liczyłem . Jednym słowem Wojtek masz co chciałeś, ale wizualnie i tak moja jest ładniejsza Zalezy kto co lubi Twoja tez jest piekna igla, w dodatku czarna! Ale ja nie chcialem tego modelu, ze wzgledu na wydechy pod siedzeniem. Moim zdaniem powiekszaja wizualnie caly motocykl. Model 04-05 wyglada agresywniej. bo jedyna słuszna ----> czarna Z poczatku tez mialem watpliwosci co do koloru zielonego, ale w realu naprawde ladnie sie prezentuje w tych barwach. Najwazniejsze zeby sie sprawowala technicznie, a kolor mozna zawsze zmienic nie ingerujac w grubowsc lakieru Foliami 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Ale potwór! Zrób jakąś sesję swojej Kawy, bo te zdjęcia na szybko wołają o pomstę... ;-) Ciekawe na co zmienisz za rok... ZX14 i Stage II? No bo przyznaj szczerze, na ile Ci te 220KM wystarczy? A tak swoją drogą to gratulacje! 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scOti Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Tomi, nie wiesz jak to jest? zaraz stwierdzi ze i 220 mało Lans, gratuluje zacny sprzęt.. tylko uważaj na siebie ;] 0 Cytuj "Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiaczek Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 220 kucy! Z ciekawości zapytam w ile sek wyciąga do 100km? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dann Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 220 kucy! Z ciekawości zapytam w ile sek wyciąga do 100km? poniżej sekundy :D 0 Cytuj Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Hej poniżej sekundy :D Podobno nawet mniej, wartości ujemne Normalnie wyjeżdżasz się przejechać i na drugich światłach nagle jest przedwczoraj Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renpa1971 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Wlasnie o te kuce chcialem zapytac http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/disgusted.gif jak z kawasaki team to ja i Michal powinnismy znac jego wlasciciela haha http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Ja tego nie wymyśliłem tylko poprzedni właściciel były zawodnik z Teamu Kawasaki. Coś musi w tym być, skoro wciąga fabryczne ZX10 ... To chyba poprzedni właściciel coś wymyślił Albo jest lepszym inżynierem jak ci w MOTO GP Przepraszam za stwierdzenie - ale chyba nie wiesz o czym mówisz odnośnie tej mocy Nie to, że się czepiam ale polecam poczytać na temat modyfikacji i tego co faktycznie się po nich osiągnie... Mówimy o mocy 220 KM - pokażcie z ciekawości wydruk z niezależnej hamowni Ta moc jest zmieżona na kole czy na wale??? Seryjnie ten sprzęt ma 175 KM (na wale), więc wytłumacz mi jak ten kolega wyciągnął dodatkowe, blisko 50KM!!! Bo chyba nie tymi gadzetami o których mówisz??? Coś musi w tym być, skoro wciąga fabryczne ZX10 ... I co z tego?? Oczywiście, że PC "poprawi" parametry ale nie przesadzjamy Samo TRE już robi różnicę w porównaniu do serii... Powiem tak kolego, znajomy mial ZX10R 2007 taką jak moja (była) na full wypasie - kompletny układ Akrapa, PC, i mnóstwo innych bajerów... Moc na wale była w granicach ponad 190 KM a na tylnym kole dokładnie 183 KM (z tego co pamiętam) Analogiczna sytuacja jak kolega miał wypasionego GIX'a K6 1000 z podobnymi bajerami. Moc na kole w okolicach 180 KM. Nie wiem też czy wiesz, kiedyś był taki ciekawy artykuł o pomiarach fabrycznych litrówek, katalogowo jak wiadomo wszystkie mają ponad 180 KM Szkoda, że po pomiarach, "na kole" wychodziły wartości w okolicach 150-160 KM Niektórzy widzieli co ta maszyna potrafi i z tego co mi wiadomo, jest to jedna z najszybszych maszyn w Łodzi. WOW!!! Obyś potrafił chcoiaż w 10% wykorzystać potencjał tej maszyny No ale na prostych z pewnością to się uda 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julka Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Seryjnie ten sprzęt ma 175 KM (na wale), więc wytłumacz mi jak ten kolega wyciągnął dodatkowe, blisko 50KM!!! Bo chyba nie tymi gadzetami o których mówisz??? Podobno niektóre naklejki przyczyniają się do zwiększenia mocy nawet o 10%! Tylko, że tu ich nie widać, chyba, że sprytnie poukrywane... Lansik, nie znam się - może i gadasz głupoty albo ktoś Ci głupot naopowiadał i teraz powtarzasz, ale moto masz za***iste I nie psuj efektu tym czarnym matem, bo rasowa Kawa musi być zielona! 1 Cytuj Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 To ZX10 chyba większość osób latających w Łodzi. Ten model + kierowca (poprzedni) to ostre połączenie Pomimo całej sympatii do "Balcera" i tej Kawki podzielę zdanie Michała. To że ta Kawka zjadła model 2007 to nie kwestia 50KM. Jest jeszcze parę innych czynników jak np kierowca czy biegi wbijane w dół, o lżejszym łańcuchu nie wspomnę. Tak czy inaczej 10% to optymistyczna wersja 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 a moze my nie potrafimy sie przesniesc w swiat bajek i opowiesci dlatego mamy takie opory z uwierzeniem w ta moc. :decayed: 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) miałem się nic nie odzywać, bo znowu będzie, że się czepiam... ale, do 220KM lista powinna wyglądać mniej więcej tak: planowana głowica niska uszczelka pod głowicę kute tłoki kute korbowody honowane gniazda zaworowe większej średnicy grzybki zaworów ssących i automatycznie proporcjonalnie większe wydechowe wałki rozrządu o ostrzejszych wzniosach krzywek i dłuższych czasach napełnień pompa paliwa o większej wydajności tłoczącej i większym ciśnieniu wydajniejsze końcówki wtryskiwaczy polerowane kolektory ssące polerowane gniazda kolektorów wydechowych wgrane mapy zapłonu o przyspieszonym wyprzedzeniu kątowym poszczególnych cyklów zapłonu (dograne Dynojetem, ale nie u Heńka, tylko na hamowni) kompletny układ wydechowy o równych długościach rur kolektorowych i obniżonych oporach przepływu świece zapłonowe o wyższej ciepłocie oczywiście wydajniejszy układ chłodzenia, inna chłodnica, wentylator Spaal'a może wtedy... może... ale jeśli chcesz znać prawdę - zhamuj go na dobrej hamowni i wszystko będziesz wiedział. a tak... z całym szacunkiem dla Balcera... no właśnie... z całym szacunkiem bez wykresu po 2, 3 krotnym hamowaniu to wygląda na bajanie Hałabały... http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/angelnot.gif Edytowane 23 Listopada 2012 przez działkowy emeryt (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 biegi wbijane w dół Rozwiązanie z mojej jawki 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 planowana głowica niska uszczelka pod głowicę kute tłoki kute korbowody honowane gniazda zaworowe większej średnicy grzybki zaworów ssących i automatycznie proporcjonalnie większe wydechowe wałki rozrządu o ostrzejszych wzniosach krzywek i dłuższych czasach napełnień pompa paliwa o większej wydajności tłoczącej i większym ciśnieniu wydajniejsze końcówki wtryskiwaczy polerowane kolektory ssące polerowane gniazda kolektorów wydechowych wgrane mapy zapłonu o przyspieszonym wyprzedzeniu kątowym poszczególnych cyklów zapłonu (dograne Dynojetem, ale nie u Heńka, tylko na hamowni) kompletny układ wydechowy o równych długościach rur kolektorowych i obniżonych oporach przepływu świece zapłonowe o wyższej ciepłocie oczywiście wydajniejszy układ chłodzenia, inna chłodnica, wentylator Spaal'aBart chyba taniej będzie założyć "wiatraczek" co dmuchnie to brakujące 50KM ale obojętne ile ma - ważne, że lytr i zielony 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Bart chyba taniej będzie założyć "wiatraczek" co dmuchnie to brakujące 50KM ale obojętne ile ma - ważne, że lytr i zielony nie będzie Robert taniej, do doładowania trzeba "odprężyć" silnik, a to znów ingerencja w głowicę, zupełnie inny kolektor wydechowy, zupełnie inny dolot, do tego olejenie sprężarki no i jej chłodzenie, musisz podać więcej paliwa i zmienić kąty wtrysku na niskich obrotach, bo póki turbo nie wstanie to nie ruszysz tym z miejsca, kute tłoki i tak musisz dać, bo jak sikniesz pod innym kątem większą dawką paliwa na seryjne to powypala denka tłoków... plus koszt samej sprężarki... tak czy siak jestem bardzo ciekaw, czy ta Kawucha rzeczywiście wyplułaby na rolkach te 220KM w obecnym stanie? Edytowane 23 Listopada 2012 przez działkowy emeryt (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LISIK 76 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 pogratulowac PRZECINAKA i 220 km Ciekawe gdzie je wykorzystasz http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/confused.gif 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Taniej w sensie, że masz pewne 50+ a przy wydłubaniu tej 50 z samego silnika... ja tego nie widzę.. pewnie by się okazało, że jednak zabraknie i koszty się powiększą o turbo. Co to zaturbienia to jakiś czas temu chodziły mi po głowie takie klimaty i bez turbinki (przy założeniu, że sporo się zrobi samemu) wyszło mi ok 12-15 tyś więc w sumie w tym przypadku to 2 wartość tej kawki.. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.