BlueSky Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Jeżeli się patrzy na wygląd, ile ma koni, ile leci i ile ma do setki to zgadzam się z tobą. 0 Cytuj Po nieba błękicie za*******am przez życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 no a na co możesz jeszcze innego patrzeć ? -duszy ten motocykl nie ma bo to nie Włoszka -lusterka przymocowane do kierownicy jak w rowerze :woot: jedynie ekonomia przemawia na korzyść 4T cbrki ale ja uważam że : "Gdzie zaczyna się pasja tam kończy się ekonomia " wiem wiem że bronisz swojego jak każdy , jeździłem wszystkimi i mam porównanie i w monecie Cbrki kupisz coś z wyżej wymienionych o rasowym wyglądzie supersporta a aż taki stary nie jestem i przerabiałem temat i wiem że oto najbardziej chodzi pozdro 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlueSky Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Honda nie postarała się z owiewkami w cbr 125, jest bardzo chuda i ma malutką czachę a o szybce już nie wspomnę(chcieli zmniejszyć opory powietrza). Dlatego byli zmuszeni zamontować lusterka na kierownicy. Prawdę mówiąc ten motocykl nie powinien nazywać się honda cbr 125 ponieważ nie jest to czysty sport, ma miękkie zawieszenie, dosyć wyprostowaną pozycje, lusterka na kierownicy, nisko podnóżki, uchwyt pasażera i masę niepotrzebnych rzeczy sportowemu motocyklowi.Dla mnie cbrka to pasja i środek transportu w jednym. Nie mogę sobie pozwolić na duże spalanie i wysokie koszty utrzymania a na moc nie narzekam :woot: 0 Cytuj Po nieba błękicie za*******am przez życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Co z tego, że tzr'ki, rs'ki mają bardziej rasowy wygląd jak swoją cbr 125 wszystkie odstawiam :woot: Wymiary ma proporcjonalne do mocy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Olo chyba sobie jaja robisz 15 koni w cbr , a ponad 30 w 2t czyli rs 125 czy chyba robi różnice sądzę że dobrze zrobiona 50 może konkurować z twoją 125 w 4 T łatałem na prawdę wieloma szpejami w poj 50 - 125 i wiem co mówię , cbr 125 nie powinna mieć w nazwie litery R bo te moto nic wspólnego ze sportem nie ma no może oprócz nazwy niestety 125 w 4T nie jadą a ledwo się toczą gdzie trzeba wbijać co chwilę wyższy bieg no chyba że Ty taki Rossi jesteś 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRRcin Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Na pewno za cbr 125 przemawia trwałość jednostki napędowej i niemalże wszystkich podzespołów, bardzo niskie koszta eksploatacji, bardzo fajny dźwięk (o niebo lepszy niz kosiarkowe 2t), według mnie spoko wygląd - oczywiscie to sprawa gustu . Jak ktos szuka rasowego sporta w 125 to tylko w 2t. Dla mnie jednak ekonomia i bezawaryjność liczą się najbardziej więc wybór jest prosty. A co do mocy to nie oszukujmy się to nie jest ta pojemność... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 (edytowane) Olo chyba sobie jaja robisz 15 koni w cbr , a ponad 30 w 2t czyli rs 125 czy chyba robi różnice sądzę że dobrze zrobiona 50 może konkurować z twoją 125 w 4 T łatałem na prawdę wieloma szpejami w poj 50 - 125 i wiem co mówię , cbr 125 nie powinna mieć w nazwie litery R bo te moto nic wspólnego ze sportem nie ma no może oprócz nazwy niestety 125 w 4T nie jadą a ledwo się toczą gdzie trzeba wbijać co chwilę wyższy bieg no chyba że Ty taki Rossi jesteś Jaj nie robię, bo wiadomo że nie ma co porównywać 125 2t i 125 4t 50 2t też jeździłem wieloma motocyklami i raczej będzie ciężko żeby dorównywały osiągami do cbr 125 Co do literki R, no to się zgodzę bo jakiś prawdziwy ścigacz z niej nie jest. Co trochę wyższy bieg? Powiedz mi która z Twoich zachwalnach 50 2t i nawet 125 4t ma taką skrzynie w której na 3 osiągnie się 100km/h. Nawet już RS 125 2t nie produkują, tylko 4t Edytowane 11 Lutego 2013 przez Olo (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 no tak nie porównuje się , 2 inne światy no 4t 125 to nie ale Rs 125 2T szła na 3 100 km/h no fakt już nei robią 125 2t - normy spalin ale ta nowa Rs4 125 czy jakoś to się tam pisze to jest dosłownie kosmos , na fotkach to gdyby nie rozm opon to ciężko od Rsv4 odróżnić , tak samo zresztą jak r 125 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlueSky Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 15 koni w cbr , a ponad 30 w 2t czyli rs 125Cbr 13,5 koni na walePokaż mi te konie (to ciekawosc nie złośliwość) w aprili rs 125 seryjnej odblokowanej, moc moze byc na kole, jakis wykres z hamowni albo filmik z yt. 0 Cytuj Po nieba błękicie za*******am przez życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 tu masz 27 kucy , ale rocznik 2001 tu 22 kuce ale kaganiec na modulę i zapraszam do lekturki ,bo to rzadkość : dobry artykuł na tym portalu http://www.scigacz.pl/Aprilia,RS,125,pol,szklanki,szczescia,7894.html a co do samej hamowni to nie sugerował bym się nimi bo zwykle strojone są one pod klienta dla zarobku jedynie przed i po modach na tej samej hamowni w tych samych warunkach można spr ile kucy i momentu przybyło ehhh piejne czasy mi się przypomniały 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlueSky Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Okej w 34 konie na wale uwierzę w silniku na rotaxie 123 na full odblokowaniu i dobrym stanie silnika. Czepiam się jak ktoś podaje tak niedokładne dane, ja mógłbym powiedzieć, że cbr ma ponad 10 koni, wynikało by, że może mieć 19,9 jak i 10,1 a w rezultacie 13,5 0 Cytuj Po nieba błękicie za*******am przez życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Królu Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Na pewno za cbr 125 przemawia trwałość jednostki napędowej i niemalże wszystkich podzespołów, bardzo niskie koszta eksploatacji, bardzo fajny dźwięk (o niebo lepszy niz kosiarkowe 2t), według mnie spoko wygląd - oczywiscie to sprawa gustu . Jak ktos szuka rasowego sporta w 125 to tylko w 2t. Dla mnie jednak ekonomia i bezawaryjność liczą się najbardziej więc wybór jest prosty. A co do mocy to nie oszukujmy się to nie jest ta pojemność... nie oszukujmy sie, ale 4t nie brzmi duzo lepiej od 2t w klasie 125 cc, szczegolnie na wyzszych obrotach. a juz przy wiekszych pojemnosciach to jakos 2t zle nie chodza, rzuccie okiem: 0 Cytuj HONDA CBR 929RR KAWASAKI ZX10R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 nie no wiadomo że 2T to zawsze będzie jak kosiara chodzić i o tym nawet nie ma co dyskutować 34 KM i 25 Nm przy masie mniej niż 120 kg to naprawdę szybka zabawka , w porównaniu np do starych 600 gdzie moc 100 koni , moment gdzieś z 50 NM i waga nie całe 200 kg to ktoś obcykany na rs 125 na prawdę potrafi objechać 600 na SD na Poznaniu jest taki gości na CBr 125 lata i skubany oblatuje zawsze tych co są pierwszy raz na SD , nie ważne 600 czy litr , panigale czy r1 ale chłopak na prawdę ma pojecię i dziwie się że nie próbuje swoich sił w Pucharze PL w 600 albo litrach kiedyś może jak się dorobię to kupie sobie taką Rs 125 i zrobię ją typowo na małą torówke , na nasze małe tory : Lublin czy Radom bo tam to więcej niż125 się marnuje 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Panowie a odbiegajac od tematu gdzie najlepiej wybrać się na tor? Jak to wygląda? Nie chodzi mi już o poznań, coś najbliżej ludzkiego. łódzkiego. * 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Królu Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 DELL 0 Cytuj HONDA CBR 929RR KAWASAKI ZX10R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Radom Lublin Stary Kisielin Ułęż Białą Podlaska Poznań i to jest najwiekszy reszta to popierdułki do ćwiczenia techniki jak mi się coś przypomni to dopisze 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowciu15 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Chyba postawie na RS-ke . Duże ma spalanie, ale przyciąga ładnymi kształtami i osiągami . Zawsze preferowałem 2T xD. Troche kasy trzeba włożyć, ale po czasie sie uzbiera . Myślę, że to dobry zakup xd 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chylon Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 a ja myślę że lepiej cbr-kę jak co łatwiej potem sprzedać a ty napewno na większy się przesiądziesz powodzenia w zakupie 1 Cytuj Auto Szkoła - Girls School - Łódź - Nauka jazdy dla kobiet biuro@girlsschool.pl tel.: 666-033-039 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowciu15 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 No jeszcze jest opcja żeby Yamahe przerobić , wymienić cylinder i tyle. Zaoszczędzę kase i poczekam na większą pojemność. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) w taką opcje bym się nie pchał ze względu na żywotność silnika i koszty Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez Majka11 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 też tak zrobiłem i się później na 125 przesiadłem 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apovsky Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zobacz też np. na Rieju RS2 125, to jest 4t. Niedługo prawdopodobnie będę miał takiego na sprzedaż. Spójrz też na Derbi GPR 125, te starsze roczniki to 2T a bodaj od 2009 zaczęły się w 4T pojawiać. Oba pojazdy na silnikach Yamahy, sporo tańsze, nawet te same roczniki, a wyglądem nie odstawają wcale ;p 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowciu15 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 w taką opcje bym się nie pchał ze względu na żywotność silnika i koszty w taką opcje bym się nie pchał ze względu na żywotność silnika i koszty Koszty nie są takie duże z tego, co przeliczyłem ok 2200zl. No i zaoszczędzę na prawku prawie 1000zl. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majka11 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 jak 2200 zł to dl a Ciebie drobne to luz 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasio Opublikowano 12 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 (edytowane) Miałem ten sam problem, bo tu niby z jednej strony CBR czy tam YZF R w 4T, tu coś mało pali, tu się mało psuje, sratatata itd. Na NSR czy RS poszalejesz, lekkiej prędkości przynajmniej nabierzesz, bardziej poćwiczysz do większych motocykli. Wystarczy dobrze dbać o moto. Myślę, że dźwięk to tak samo mało istotna sprawa jak i wygląd motocykla- liczy się serce Edit:// Przepraszam, nie zauważyłem, że odkopuję temat :/ Edytowane 12 Maja 2014 przez Jasio (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Kupię Aprilię RS125 '06+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.