Skocz do zawartości

Jeśli 125 To Jaka?


Nowciu15

Rekomendowane odpowiedzi

no a na co możesz jeszcze innego patrzeć ?

-duszy ten motocykl nie ma bo to nie Włoszka 

-lusterka przymocowane do kierownicy jak w rowerze   :woot:

jedynie ekonomia przemawia na korzyść 4T cbrki ale ja uważam że : "Gdzie zaczyna się pasja tam kończy się ekonomia "

wiem wiem że bronisz swojego jak każdy , jeździłem wszystkimi i mam porównanie i w monecie Cbrki kupisz coś z wyżej wymienionych o rasowym wyglądzie supersporta a aż taki stary nie jestem i przerabiałem temat i wiem że oto najbardziej chodzi 

pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda nie postarała się z owiewkami w cbr 125, jest bardzo chuda i ma malutką czachę a o szybce już nie wspomnę(chcieli zmniejszyć opory powietrza). Dlatego byli zmuszeni zamontować lusterka na kierownicy. Prawdę mówiąc ten motocykl nie powinien nazywać się honda cbr 125 ponieważ nie jest to czysty sport, ma miękkie zawieszenie, dosyć wyprostowaną pozycje, lusterka na kierownicy, nisko podnóżki, uchwyt pasażera i masę niepotrzebnych rzeczy sportowemu motocyklowi.Dla mnie cbrka to pasja i środek transportu w jednym. Nie mogę sobie pozwolić na duże spalanie i wysokie koszty utrzymania a na moc nie narzekam  :woot:

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z tego, że tzr'ki, rs'ki mają bardziej rasowy wygląd jak swoją cbr 125 wszystkie odstawiam  :woot: Wymiary ma proporcjonalne do mocy ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olo chyba sobie jaja robisz  15 koni w cbr , a ponad 30  w 2t czyli rs 125 czy chyba robi różnice 

sądzę że dobrze zrobiona 50  może konkurować z twoją 125 w 4 T 

łatałem na prawdę wieloma szpejami w poj 50 - 125 i wiem co mówię , 

cbr 125 nie powinna mieć w nazwie litery R bo te moto nic wspólnego ze sportem nie ma no może oprócz nazwy 

niestety 125 w 4T nie jadą a ledwo się toczą gdzie trzeba wbijać co chwilę wyższy bieg 

no chyba  że Ty taki Rossi jesteś 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno za cbr 125 przemawia trwałość jednostki napędowej i niemalże wszystkich podzespołów, bardzo niskie koszta eksploatacji, bardzo fajny dźwięk (o niebo lepszy niz kosiarkowe 2t), według mnie spoko wygląd - oczywiscie to sprawa gustu ;)

 

Jak ktos szuka rasowego sporta w 125 to tylko w 2t. Dla mnie jednak ekonomia i bezawaryjność liczą się najbardziej więc wybór jest prosty. A co do mocy to nie oszukujmy się to nie jest ta pojemność...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olo chyba sobie jaja robisz  15 koni w cbr , a ponad 30  w 2t czyli rs 125 czy chyba robi różnice 

sądzę że dobrze zrobiona 50  może konkurować z twoją 125 w 4 T 

łatałem na prawdę wieloma szpejami w poj 50 - 125 i wiem co mówię , 

cbr 125 nie powinna mieć w nazwie litery R bo te moto nic wspólnego ze sportem nie ma no może oprócz nazwy 

niestety 125 w 4T nie jadą a ledwo się toczą gdzie trzeba wbijać co chwilę wyższy bieg 

no chyba  że Ty taki Rossi jesteś 

Jaj nie robię, bo wiadomo że nie ma co porównywać 125 2t i 125 4t :P

50 2t też jeździłem wieloma motocyklami i raczej będzie ciężko żeby dorównywały osiągami do cbr 125

Co do literki R, no to się zgodzę bo jakiś prawdziwy ścigacz z niej nie jest.

Co trochę wyższy bieg? Powiedz mi która z Twoich zachwalnach 50 2t i nawet 125 4t ma taką skrzynie w której na 3 osiągnie się 100km/h. 

Nawet już RS 125 2t nie produkują, tylko 4t  :biggrin:

Edytowane przez Olo (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak nie porównuje się , 2 inne światy 

no 4t 125 to nie ale Rs 125 2T szła na 3  100 km/h 

no fakt już nei robią 125 2t - normy spalin 

ale ta nowa Rs4 125 czy jakoś to się tam pisze to jest dosłownie kosmos , na fotkach to gdyby nie rozm opon to ciężko od Rsv4 odróżnić , tak samo zresztą jak r 125 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

15 koni w cbr , a ponad 30  w 2t czyli rs 125

Cbr 13,5 koni na walePokaż mi te konie (to ciekawosc nie złośliwość) w aprili rs 125 seryjnej odblokowanej, moc moze byc na kole, jakis wykres z hamowni albo filmik z yt.

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz 27 kucy , ale rocznik 2001 

tu 22 kuce ale kaganiec na modulę 

 

i zapraszam do lekturki ,bo to rzadkość : dobry  artykuł  na tym portalu 

http://www.scigacz.pl/Aprilia,RS,125,pol,szklanki,szczescia,7894.html

 

a co do samej hamowni to nie sugerował bym się nimi bo zwykle strojone są one pod klienta dla zarobku 

 jedynie przed i po modach na tej samej hamowni w tych samych warunkach można spr ile kucy i momentu przybyło 

 

ehhh piejne czasy mi się przypomniały 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej w 34 konie na wale uwierzę w silniku na rotaxie 123 na full odblokowaniu i dobrym stanie silnika. Czepiam się jak ktoś podaje tak niedokładne dane, ja mógłbym powiedzieć, że cbr ma ponad 10 koni, wynikało by, że może mieć 19,9 jak i 10,1 a w rezultacie 13,5 :smile:

Po nieba błękicie za*******am przez życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno za cbr 125 przemawia trwałość jednostki napędowej i niemalże wszystkich podzespołów, bardzo niskie koszta eksploatacji, bardzo fajny dźwięk (o niebo lepszy niz kosiarkowe 2t), według mnie spoko wygląd - oczywiscie to sprawa gustu ;)

 

Jak ktos szuka rasowego sporta w 125 to tylko w 2t. Dla mnie jednak ekonomia i bezawaryjność liczą się najbardziej więc wybór jest prosty. A co do mocy to nie oszukujmy się to nie jest ta pojemność...

nie oszukujmy sie, ale 4t nie brzmi duzo lepiej od 2t w klasie 125 cc, szczegolnie na wyzszych obrotach.

a juz przy wiekszych pojemnosciach to jakos 2t zle nie chodza, rzuccie okiem:

HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no wiadomo że 2T to zawsze będzie jak kosiara chodzić i o tym nawet nie ma co dyskutować 

34 KM i 25 Nm przy masie mniej niż 120 kg to naprawdę szybka zabawka , w porównaniu np do starych 600 gdzie moc 100 koni , moment gdzieś z 50 NM i waga nie całe 200 kg  to ktoś obcykany na rs 125 na prawdę potrafi objechać 600 

na SD na  Poznaniu jest taki gości na CBr 125 lata i skubany oblatuje zawsze tych co są pierwszy raz na SD , nie ważne 600 czy litr , panigale czy r1 ale chłopak na prawdę ma pojecię i dziwie się że nie próbuje swoich sił w Pucharze PL w 600 albo litrach 

kiedyś może jak się dorobię to kupie sobie taką Rs 125 i zrobię ją typowo na małą torówke , na nasze małe tory : Lublin czy Radom bo tam to więcej niż125 się marnuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a odbiegajac od tematu gdzie najlepiej wybrać się na tor? Jak to wygląda? Nie chodzi mi już o poznań, coś najbliżej ludzkiego.

 

łódzkiego. *

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radom 

Lublin Stary Kisielin 

Ułęż 

Białą Podlaska Poznań i to jest najwiekszy reszta to popierdułki do ćwiczenia techniki 

jak mi się coś przypomni to dopisze ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Chyba postawie na RS-ke :biggrin:. Duże ma spalanie, ale przyciąga ładnymi kształtami i osiągami :biggrin:. Zawsze preferowałem 2T xD. Troche kasy trzeba włożyć, ale po czasie sie uzbiera ;). Myślę, że to dobry zakup xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a ja myślę że lepiej cbr-kę jak co łatwiej potem sprzedać a ty napewno na większy się przesiądziesz powodzenia w zakupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zobacz też np. na Rieju RS2 125, to jest 4t. Niedługo prawdopodobnie będę miał takiego na sprzedaż. Spójrz też na Derbi GPR 125, te starsze roczniki to 2T a bodaj od 2009 zaczęły się w 4T pojawiać. Oba pojazdy na silnikach Yamahy, sporo tańsze, nawet te same roczniki, a wyglądem nie odstawają wcale ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

w taką opcje bym się nie pchał ze względu na żywotność silnika i koszty

 

 

w taką opcje bym się nie pchał ze względu na żywotność silnika i koszty

Koszty nie są takie duże z tego, co przeliczyłem ok 2200zl. No i zaoszczędzę na prawku prawie 1000zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Miałem ten sam problem, bo tu niby z jednej strony CBR czy tam YZF R w 4T, tu coś mało pali, tu się mało psuje, sratatata itd. :biggrin: Na NSR czy RS poszalejesz, lekkiej prędkości przynajmniej nabierzesz, bardziej poćwiczysz do większych motocykli. Wystarczy dobrze dbać o moto. Myślę, że dźwięk to tak samo mało istotna sprawa jak i wygląd motocykla- liczy się serce :smile:

Edit:// Przepraszam, nie zauważyłem, że odkopuję temat :/

Edytowane przez Jasio (wyświetl historię edycji)

:riding:  Kupię Aprilię RS125 '06+  :riding: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...