Finton Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Witam Mam prośbę wiecie może gdzie, mogę dokonać oględzin motocykla przed kupnem? Interesuje mnie taka opcja ponieważ nie mam zbyt dużego doświadczenia w sprawie motocykli, a nie chciałbym wpaść na minę! Jakie miejsca czy opcję polecacie i ile taka usługa może kosztować? Pozdrawiam wszystkich 0 Cytuj Ślązak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zino Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Witam Mam prośbę wiecie może gdzie, mogę dokonać oględzin motocykla przed kupnem? Interesuje mnie taka opcja ponieważ nie mam zbyt dużego doświadczenia w sprawie motocykli, a nie chciałbym wpaść na minę! Jakie miejsca czy opcję polecacie i ile taka usługa może kosztować? Pozdrawiam wszystkich Jeżeli nie jest daleko, to sam najpierw oblukaj,jak Ci przypasi,to wtedy bierz speca na konkretne oględziny i próbną jazdę.Z tego co wiem to Jakubko,Działkowy ew.Soltys z Kanzas napewno pomogą 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piżmak Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Poszukaj na forum,temat był już przerabiany 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...