Skocz do zawartości

Honda Rebel 250 1996 r


Patrycja

Rekomendowane odpowiedzi

W Zgierzu, w Łodzi i okolicach jest dość sporo choperów i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie... :smile: A jazda choperem powyżej stówki robi się nieprzyjemna i tez wolę spokojnie w trasie 70-80 i sobie podziwiać piękne okoliczności przyrody :biggrin:

pozdrawiam
Micek

-----------
Yamaha Virago XV 750 ' 1993
----------------------
Nice to Be Important, But More Important to Be Nice
MOTOCYKLE-ZGIERZ.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na codzien jezdze ciezarowka i juz kilka razy na trasie trafila mi sie taka grupka spokojnych, moim zdaniem minimalna predkosc powinna oscylowac ok 100km/h, poprostu zeby nie utrudniac innym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się wydaje, że wszystko zależy po 1 od posiadanego sprzętu, po 2 od umiejętności, i po 3 od warunków panujących dookoła (kolejność przypadkowa).Zdarza mi się jechać 170km/h z plecakiem i załadowanym moto po mokrej autostradzie w ulewie, tak samo jak zdarza mi się jeździć 70km/h na trasie ;)Wokół 100 też zdarza mi się oscylować ;)

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc pozwolę sobie dołączyć do rozwijającego tematu na swoim przykładzie :rolleyes:

[*]jak najbardziej zależy od posiadanego sprzętu

[*]każdy sprzęt wymaga jakby to ująć?innych umiejętności i oswojenia nawet samo pokonywanie zakrętów jedź sportem a np moim Cieniem nie wspomną o cięższych maszynach VTX DS innych

[*]umiejętności na naszych drogach często zawodzą więc jeszcze jest potrzebna wyobraźnia mówi Wam coś Pomarańczowa Legenda ?może go znaliście Tomek S z Zakopca jemu ich nie brakowało on i motór tworzyli jedność i wystarczył jeden zakręt cieknący układ chłodzenia czy z klimy puszki i nie ma go wśród nas a tą trasą mógł pomykać z zamkniętymi oczami

[*]ja już swoje chwile szaleństw pszeszedłem 20lat temu fakt nie ma co porównywać motórów do tych ale na owe czasy MZ każdy chciał mieć i na kole pośmigać tak że mam to juz za soba

[*]jeżdżę motogenem bo sprawia mi ogromną przyjemność a prędkości powyżej 110-120 juz nie robia na mnie wrażenia i adrenalinę wolę podnosić sobie w inny sposób

Tak że ja nie krytykuje tych co jada na złamanie karku więc nie widzę potrzeby krytykować tych wolniejszych należy pamiętać że mamy wspólna pasje ;)

zgierz-crop8c5gw.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak moto zimuje, możesz przyjechać na rowerze, też 2 oo :biggrin:

Patrycjo,mój rower jest za szybki żebym o tej porze roku latał nim bez akcesoryjnej szyby i podgrzewanych manetek :PA jeśli chodzi o te prędkości to ja na swoim przykładzie powiem tak:-co z tego że moja Czarna pojedzie 160km/h jak przy takiej prędkości i przy chopperowej pozycji to mnie mało co nie zdmuchnie z siodła ( brak szyby )-a poza tym to w przypadku 535 takie gnanie sprawi że silnik chce wyskoczyć z ramy i to najlepiej do jakiegoś solidnego warsztatu w celu kapitalnego remontu :(Jadąc tak jak na choppera przystało w granicach 80-100 to spalanie spada u mnie do 4 litrów,nie ma takiego dużego i męczącego naporu powietrza,jazda jest wygodna,komfortowa i bezpieczna,silnik sobie delikatnie mruczy i można jeszcze zobaczyć co nieco dookoła ;)Każdy rodzaj motonga wymaga innego stylu jazdy,innych preferencji i oczekiwań.Jazda ma nam sprawiać przyjemność a to czy "leżymy" na baku i gnamy ponad 200 czy siedzimy jak w fotelu i jedziemy 80 to już jest dla każdego z nas indywidualna sprawa bo każdy z nas ma inne potrzeby i oczekiwania.Jedno jest pewne że wszyscy kochamy jazdę i nasze motóry ;) LWG

To nie prawda że miłości nie można kupić za pieniądze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się nie będę wypowiadać, bo powyżej 120 km/h to bym musiała siatkę za sobą ciągnąć, na wypadek jakby silnik próbowało wypchnąć przez tłumiki. :biggrin: Tak, że kierowcy muszą przeboleć moje 90 km/h na trasie. ;)

Patrycjo,mój rower jest za szybki żebym o tej porze roku latał nim bez akcesoryjnej szyby i podgrzewanych manetek

A może by jakąś farelkę na kierę i akumulator do niej w plecak?

„A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto.”

M.Konopnicka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może by jakąś farelkę na kierę i akumulator do niej w plecak?

Może być farelka,choć to strasznie prądożerne urządzenie jest i taki akumulator na długo nie wystarczy więc w łapki będzie nadal zimno

To nie prawda że miłości nie można kupić za pieniądze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymówki, wymówki... :smile: Rękawice motocyklowe dają radę. ;)

„A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto.”

M.Konopnicka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymówki, wymówki... :smile: Rękawice motocyklowe dają radę. ;)

Najwyraźniej mam za cienkie bo już na początku listopada mi łapki kostniały ;)

To nie prawda że miłości nie można kupić za pieniądze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mieście do 3,5 l/ 100km, w trasie przy spokojnym, równym tempie poniżej 3l/100 km.

„A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto.”

M.Konopnicka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sam raz na rosnące ceny paliw. Już nie mogę się doczekać, kiedy odstawię samochód do garażu. Mój portfel też nie może się doczekać ;)

„A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto.”

M.Konopnicka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:smile: Wikipedia na temat tego modelu twierdzi 4,5-3,76l/100 km - nie wiem skąd to wzięli, ale też twierdzi, że max prędkość to 110, mi tam udało się go rozpędzić coś między 120-130. Za mała podziałka km/h, nie mogłam odczytać. :P

 

Honda się chwali 84 mile/galon, co daje ok. 2,7 litra/100 km. W sumie, w trasie jest blisko tej wartości.

 

Tutaj bardziej realne niż w Wikipedii wartości Honda Motorcycle Fuel Economy Guide ja bym dodała jakieś 0,2 l do tej tabeli. ;) Na wiosnę mam zamiar dać go na regulacje, to może się jeszcze poprawi o 0,0001 litra ;)

„A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto.”

M.Konopnicka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacje są przereklamowane. :smile: W zeszłym sezonie regulowałem swoja Yamaszkę i nawet o kropelkę się nie poprawiło spalanie... Pali 5 litrów w mieście, a na trasie udało mi się zejść do 3,9 i niżej nie da rady... trochę zazdroszczę takiego spalania jak w Twojej Rebelce, ale sam chciałem 750-tkę to teraz nie ma co marudzić :smile:

pozdrawiam
Micek

-----------
Yamaha Virago XV 750 ' 1993
----------------------
Nice to Be Important, But More Important to Be Nice
MOTOCYKLE-ZGIERZ.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie spalanie masz skromne. Mam podobny silnik, ale spalanie nieco większe. Zobacz na moim motoS poniżej.Na nowy sezon postaram się wyregulować gaźniki to może pomoże, choć nie koniecznie, bo znajomy po regulacji odnotował większe spalanie, ale stwierdził że jest dynamiczniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na spalanie ma tez ogromne znaczenie technika jazdy oraz ciśnienie w oponach.Nawet nie sądziłem jak bardzo ciśnienie wpływa na spalanie.Miałem problemy z nowymi dętkami i przy ubytku ciśnienia na poziomie 30% spalanie wzrastało o ok 1litr.U mnie po całym sezonie średnia spalania wyszła 5,13 l/100km w zakresie 4.2 -5.9 l/100kmByło by mniej gdyby nie jazdy do pracy przez centrum Łodzi - odcinek 5.6 km,ale średnia spalania to średnia więc się wszystko podaje ;)

To nie prawda że miłości nie można kupić za pieniądze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę spokojnie. Raz skoczył chyba do 4,2 czy 4,5, już nie pamiętam, ale to przy prędkościach bliskich jego maksymalnych możliwości. :biggrin:

„A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto.”

M.Konopnicka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasze motocykle są to stare gaźnikowe konstrukcje a mimo to potrafią zejść ze spalaniem do pułapu 3-4 litry.Gdyby nasz sprzęty były na wtrysku uzyskali byśmy jeszcze lepszy wynik.

To nie prawda że miłości nie można kupić za pieniądze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Może i ja dołączę do tematu. Może i nie mam choppera ale 250tka w pełnej postaci i powiem, że u mnie przy masie moto tylko 160kg i 250cc bardzo ciężko wyjść poza 3.5l /100km. Mnie się osobiście jeszcze nie udało i to jak bym nie jechał. Nawet po mieście przy 9-10 tys obrotów nie ma szans. Do 3 litrów schodziłem na początku jak docierałem silnik, pierwsze 300km faktycznie jeździłem wg książki do 5 tys obrotów i przekraczałem na prawdę rzadko żeby ładnie dotrzeć i faktycznie 3l da się... ale to nie mój styl jazdy :smile:.Oczywiście wszystko odnośnie preferencji. Mnie ogromną frajdę sprawia przeciskanie się na światłach i później szybki (o ile to możliwe na 250tce :biggrin:) start. Pewnie za 2-3 sezony Zipp'a zostawię kobicie a sam przesiądę się np na GSX-F 600 albo Horneta. Zobaczymy jak to będzie finansowo :smile:. Póki co ZIPP jest nowiutku z salonu, rocznik 2010 kupiony 2011 czerwiec i dostarcza mi wystarczająco wrażeń, nawet za dużo bo już jedna gleba była - piasek i polska droga pełna dziur...

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...