ridrick Opublikowano 25 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Hmm po cyklu dziwnych pytań naszła mnie taka refleksja. A może ty wcale nie powinieneś jeszcze zmieniać maszyny ?? Prawie sezon przejeżdżony na bandycie to wcale nie musi być tak wiele (zależy jak kto i ile jeździ). Może wybierz się na wycieczkę z kimś konkretnym kto potrafi zap.... i niech szczerze powie czy aby na pewno powinieneś myśleć o zmianie ze względu na brak adrenaliny i mocy. Mocne moto to fajna sprawa ale trzeba najpierw nauczyć się jeździć. Wszyscy chcą zaczynać od 600cc a później wsiadać na litra najlepiej po 3 miesiącach jazdy pomimo, że w zakrętach jadą 40km/h PS Wcale nie miało to być złośliwe, po prostu meczące jest słuchanie o kolejnych osobach które nie zmieściły się w zakręcie albo o takich z którymi nikt nie chce jeździć pomimo że mają zaje.. maszynę ale są niebezpieczni. 0 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soilox Opublikowano 26 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Rozumiem tą uwagę. Z reguły jak daje sobie jakieś zadanie to je realizuje więc pewnie postanowione. Jak i wiem, że litr to nie dla mnie więc nawet nie myślę o tym. Prosta jest dla wszystkich nie problem jest się rozpędzić. A mi frajdę sprawiają zakręty gdy można czuć motocykl i bawić się nim. PS Wcale nie miało to być złośliwe, po prostu meczące jest słuchanie o kolejnych osobach które nie zmieściły się w zakręcie albo o takich z którymi nikt nie chce jeździć pomimo że mają zaje.. maszynę ale są niebezpieczni. Wiadomo. Ale gdybym wiedział, że to nie jest dobry pomysł to bym nie chciał zmienić. Chce spełnić kolejne marzenie i mieć frajdę z jazdy jak i z posiadania. Dla mnie temat wyczerpany. Ciągle będę oscylował między N - Z 750 a Sportem - CBR 600 RR LwG 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lans Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Pamiętaj, że prócz jedynki masz jeszcze 4 (sprawne) wyższe biegi.. Wow dzięki za uświadomienie http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif. Szkoda tylko że tak późno, bo go sprzedaje http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/cry.png. Myślałem że to automat, tak jak w skuterze Dobrze że mamy na forum takie mądre głowy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 (edytowane) Wow dzięki za uświadomienie . Szkoda tylko że tak późnoNo cóż lepiej późno niż wcale.. Myślałem że to automat, tak jak w skuterzeAutomat powiadasz..a ja myślałem, że w większości jest bezstopniowa przekładnia pasowa. Dobrze że mamy na forum takie mądre głowyMylisz mądrość ze świadomością posiadania kilku przekładni i wałków "pod nogą" ale tak czy inaczej, chyba lepsze to niż "lansowanie" teorii o średnim spalaniu R1 na poziomie 20 L na 100 km (niestety takie info fora szybko chłoną).Mam nadzieję, że kolejny motocykl będzie palił relatywnie mniej, powodzenia ____ Sorry za odgrzanego i kotleta częściowego offtopa.. Edytowane 8 Października 2012 przez Lord Vader (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.