Skocz do zawartości

Pomoc Przy Wyborze Nowego Motocykla.


Soilox

Rekomendowane odpowiedzi

z nakedów to street triple, ze sportów daytonę 675 jak już wspomniałem, według pewnego pisma w obydwu kategoriach wygrywa właśnie triumph,

ale jak wspomniał działkowy, na golasa to trzeba mieć big cojones ;)

 

ps. zresztą można poczytać te artykuły, trochę rozjaśnią sytuację odnośnie tego który sprzęt co sobą prezentuje

nie ufaj, nie proś, nie bój się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z nakedów to street triple, ze sportów daytonę 675 jak już wspomniałem, według pewnego pisma w obydwu kategoriach wygrywa właśnie triumph,

ale jak wspomniał działkowy, na golasa to trzeba mieć big cojones ;)

 

ps. zresztą można poczytać te artykuły, trochę rozjaśnią sytuację odnośnie tego który sprzęt co sobą prezentuje

 

Podasz link? :smile:

 

Obydwa dość ładne [wyróżniają się].

Co do N trudno mi powiedzieć czym lepiej mi się lata bo kilka przejażdżek zabudowanymi jak nic nie wnosi.

Byłem bandziorem na Warmii i powiem, że na miejscu [300 km] czułem się dobrze. Jedyny mankament to to iż zrobiłem jeden postój na trasie więc tyłka to ja nie czułem ale z całą resztą nie było źle. :biggrin:

 

Teraz chce może nie tyle zmiany na coś nowego a chce czegoś innego "skosztować" sportowego motocykla.

Wole później nauczyć się na własnym tyłku iż sportowe motocykle nie są dla mnie niż marudzić, że nigdy nie spróbowałem. =P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

Ja sobie nie wyobrażam np siebie na nakedzie z plecakiem i torbą jadącego w góry ze średnim v=160km/h ^^

 

hehehe :decayed: ... mało jeszcze doświadczyłeś... naked, pełen bagaż i trasy po 1000, albo i 1000paręset kaemów dziennie, ale v=160km/h trochę słabo - bo dzień za krótki, bywało szybciej :smile: ... tyle że tak jak pisałem, do tego potrzeba faceta, a nie (niczego broń Panie nie ujmując naszym forumowym Koleżankom) "cipki" :decayed: ... d*pa i kark ze stali, uchwyt Herkulesa i do przodu... sam "mniód" :riding: Edytowane przez działkowy emeryt (wyświetl historię edycji)

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d*pa i kark ze stali, uchwyt Herkulesa i do przodu... sam "mniód" :riding:

OT: działkowy no to nie pozostaje ci nic innego jak przygotować program treningowy dla przyszłych adeptów latania golasami :P

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahah. Po ostatnich wypowiedziach aż boje się dodawać kolejne pomysły ze sportowych.... =p

ZX 636 - kolejny sport z wydechem w siedzisku [nie wiem czemu strasznie mi sie to podoba]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZX 636 - kolejny sport z wydechem w siedzisku [nie wiem czemu strasznie mi sie to podoba]

...bo to Kawasaki ;) i w sumie najładniejsza szóstka z kawy(2005/2006)..efekt psuje tylko ten damski wydech w zadupku :smile: (bez urazy oczywiście, kwestia gustu)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo. Ja go strasznie lubię ze względu, że mam strasznie ograniczone miejsce do wjazdu na podwórko. Bandziorem nie raz zaryłem wydechem wygląda jak bym szlifa z 5 razy na wydechu zrobił.... Więc nie szukam tez "potworów". :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sportach raczej wydech jest w najgorszym wypadku w linii z przednią owiewką, bynajmniej nie wystaje tak żeby zawadzać nim przy wjeździe przez furtkę na podwórko.. Nie da się ukryć, że wydech w zadupku jest bezpieczniejszy dla siebie samego przy lekkich szlifach:) niestety nie zmienia to faktu, że to nie moja bajka, no chyba, że pod zadupkiem dwie sztuki ale to już dycha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podasz link?

oczywiście:

tu masz porównanie sportów:

http://www.motocykl-...aha-yzf-r6-2012

 

golasy są w najnowszym motocyklu, 7zł w kiosku albo poczekaj to po weekendzie prześlę Ci skan artykułu

 

 

 

tu porównanie troszkę z innej beczki: 1-2-3 czy 4 cylindry

http://www.motocykl-online.pl/testy/ktm-690-duke-ducati-monster-696-triumph-street-triple-r-suzuki-gsr-750-1-2-3-czy-4-cylindry

Edytowane przez piyok (wyświetl historię edycji)

nie ufaj, nie proś, nie bój się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście:

tu masz porównanie sportów:

http://www.motocykl-...aha-yzf-r6-2012

 

golasy są w najnowszym motocyklu, 7zł w kiosku albo poczekaj to po weekendzie prześlę Ci skan artykułu

 

 

 

tu porównanie troszkę z innej beczki: 1-2-3 czy 4 cylindry

http://www.motocykl-...-czy-4-cylindry

 

Ale zjechali RR.... I tak na razie najbardziej do mnie przemawia opiniami użytkowników i cenowo. :smile: Edytowane przez Soilox (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Triumph`ie łatwo się zakochać :smile: Jeśli bym miał wybierać między Daytoną, a CBR 600, to wiadomo, serce (Triumph) i rozum (Honda), ale wybrałbym to pierwsze :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jakieś pomysły? :smile: Podpowiedzi sugestie? Wszystko będzie dla mnie przydatne!

 

Dziś przeglądając strony w poszukiwaniu i orientowaniu się cenowo wpadło mi ogłoszenie:

http://otomoto.pl/honda-cbr-cbr600rr-zx6r-r6-gsxr600-M3397650.html

Nie wiem czy tylko ja mam z góry pesymistyczne nastawienie, że to może być bubel. :P

Edytowane przez Soilox (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz chce może nie tyle zmiany na coś nowego a chce czegoś innego "skosztować" sportowego motocykla. Wole później nauczyć się na własnym tyłku iż sportowe motocykle nie są dla mnie niż marudzić, że nigdy nie spróbowałem. =P

Dokładnie :biggrin:

Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem tak zgadzam się z Działkowym trzeba miec sporo krzepy aby latac golasem :biggrin:,

Co do dłuzyszch tras to jechałem z bagarzem 5h z przerwami na tankowanie srednia predkosc 170km/h i nie bylo problemu, jedynie d*pa mnie bolala od siedzenia ...moge stwierdzić że napewno nie zmienie na plastika, Jeśli się uda to na przyszły sezon zmianiam na Z1000 w nowej budzie.

Jadąc golasem czujesz każdą prędkość powyżej 200km/h chce Ci głowe urwać ale to wlasnie o to chodzi (mam respekt do prędkości), a obudowany moto hmmm no coz obudowany to juz nie jest to ....

Jesli chcesz za***rdalac to wybierz plastika, ale jesli przeważnie latasz do tej magicznej prędkości 200km/h to bierz golasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obecną chwile sam nie wiem.

Obie strony są za.

N - ma coś w sobie

Sport - ma coś w sobie

Obecnie po łodzi lata jakiś [sportowy golas] brak plastików, lampę szerszenia i lata.

Wygląda to.... ciekawie! A odejście miał.... Nawet marki motocykla nie zobaczyłem....

Zadałem już to pytanie i tu proszę o wytłumaczenie mi.... Istnieje coś takiego jak sport-golas czy to są samoróbki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

Istnieje coś takiego jak sport-golas czy to są samoróbki....

 

w zdecydowanej większości to samopały będące jeżdżącą reminiscencją po przebytych paciakach i potłuczonych owiewkach... choć przyznam, że dziwne pytanie... zalatuje mi to jakimś udawaniem Greka... ;)

drugi "nurt" to street'y czyli streetfightery, budowane przez właścicieli z większą lub mniejszą premedytacją, albo znów popaciakowe potłuki, dostające drugie życie jako streetfighter - w większości właśnie na sportowych motocyklach

seryjne sport golasy - pooglądaj modele Nuda czy Carenata firm Ducati, Benelli, Bimota czy Cagiva... ale i tak żadnego z nich najprawdopodobniej nie kupisz, jak już dokopiesz się do ceny :whistling:

 

moja rada - kup sobie plastika - jak Ci się nie spodoba, obedrzesz go z owiewek i będziesz miał taki goły samopał, jaki podobał Ci się na ulicy :decayed:

 

albo szukaj motocykla z owiewką typu bikini, czyli golas z czaszą i niską kierą na clip-on'ach - wszelkiej maści SV'ki, niektóre Aprilie, czy wreszcie legendarne TL'ki ...bierz od razu TL-S - on Ci pokaże czy lubisz nakedy czy plastiki

 

będziesz miał dwa w jednym :smile:

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obecną chwile sam nie wiem.

Obie strony są za.

N - ma coś w sobie

Sport - ma coś w sobie

Obecnie po łodzi lata jakiś [sportowy golas] brak plastików, lampę szerszenia i lata.

Wygląda to.... ciekawie! A odejście miał.... Nawet marki motocykla nie zobaczyłem....

Zadałem już to pytanie i tu proszę o wytłumaczenie mi.... Istnieje coś takiego jak sport-golas czy to są samoróbki....

 

wywnioskować można z Twojej wypowiedzi że obawiasz się braku "odejścia" w przypadku golasa....

otóż w większości przypadków, golasy posiadają silniki od swoich sportowych odpowiedników z ograniczoną mocą ale za to inaczej poprowadzonym momentem co daje lepsze zachowanie w dolnych partiach obrotów co dajmy na to w mieście jest bardziej przydatne niż kręcenie silnika do kilkunastu tysięcy rpmów, niech ktoś skoryguje moją opinię na ten temat ale golasy raczej nie mają kompleksów wobec sportów oczywiście do pewnej prędkości przy której wiatr zdejmuje cie z motóra

nie ufaj, nie proś, nie bój się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

silniki od swoich sportowych odpowiedników z ograniczoną mocą ale za to inaczej poprowadzonym momentem co daje lepsze zachowanie w dolnych partiach obrotów co dajmy na to w mieście jest bardziej przydatne niż kręcenie silnika do kilkunastu tysięcy rpmów, niech ktoś skoryguje moją opinię na ten temat ale golasy raczej nie mają kompleksów wobec sportów oczywiście do pewnej prędkości

jest dokładnie tak jak mówisz... plastik robi łuuu - łuuuuuuu - łuuuuuuuuuuu - łuuuuuuuuuuuuuuu i jadący obok golas łuu - łuuuu - łuuuuuu - łuuuuuuu i zabierają się tak samo ;) chyba, że V-ka to zamiast "ł" należy podstawić sobie "gr"... krzywa momentu jest spłaszczona, ale znacznie bardziej użyteczna na ulicy, tylko żeby odjechać podobnie trzeba szybciej machać biegami w nakedzie - generalnie wartości przyspieszeń są baaaardzo podobne porównywalny moment będzie osiągany na golasie niżej, ale prędkości max będą niższe

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe dziękuje za odpowiedź. Może racja, że obawiam się iż będzie się dusił. Ale tak jak mówiłem wcześniej... Sam nie wiem i pewnie do ostatniego momentu nie będę wiedział jaki motocykl kupie. ^^

Dzięki za odpowiedzi!

 

 

 

 

edit: głupie pytanie skasowane. :smile:

Edytowane przez Soilox (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe dziękuje za odpowiedź. Może racja, że obawiam się iż będzie się dusił. Ale tak jak mówiłem wcześniej... Sam nie wiem i pewnie do ostatniego momentu nie będę wiedział jaki motocykl kupie. ^^

I teraz kolejne pytanie [wiem zadaje sporo dziwnych pytań]: =P

Wiadomo z reguły w N są dość szerokie kierownice. A sportowa kierownica montowana w N. Chodzi mi te montowane do lagów. Ma swoje zastosowanie w praktyce? :P

 

W praktyce to można i lwa w d*pę pocałować ale po co.....????

 

odnośnie kierownicy, jak zwykle zależy kto czego chce (a sorry, Ty nie wiesz czego chcesz :smile: ), kierownice stosowane w większości golasów wymuszają dość prostą pozycję za kierownicą co dla mnie jest jednym z kluczowych elementów przemawiających na korzyść golasów, siedzę w miarę prosto i wszystko doskonale widzę, na sporcie kierownice typu clip on wymuszają co jest oczywiste pozycję mocno pochyloną, która według mnie trochę ogranicza orientację w tym co się dzieje dookoła mnie (zwłaszcza w mieście), dlatego streetfightery mają normalną kierownicę (rowerową),

aby sprawdzić różnice pomiędzy tymi dwoma przypadkami proponuję przymierzyć się do sv650 w plastkiu i w golasie, różnią się właśnie kierownicą, a żeby do golasa założyć clip ony to trzeba by chyba zmieniać górną półkę, tak jak to ma miejsce w svce

nie ufaj, nie proś, nie bój się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta SV zabudowana zaciekawiła mnie. Jeden mankament to moc....

 

Pomysłów jeszcze będzie pewnie kilka... Choć SV zaskoczyła mnie pozytywnie jest idealnym połączeniem sport-turystyka w plastiku. :biggrin:

Edytowane przez Soilox (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soilox chciałem ci tylko powiedzieć że od kiedy pamiętam to Honda nigdy nie brylowała w żadnej kategorii czy to 600ccm czy 1000ccm ,bo ceni się te motocykle za coś innego ,ale aby tego doświadczyć musisz mieć ją we władaniu ,a będziesz wiedział czemu .

 

Triumph 675 to czysto sportowe moto ,raczej nie do pomykania nim w mieście ,a do jazdy po torze

pozdro.

TZR 80RR->GSXR 600K2->CBR 600 RR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest dokładnie tak jak mówisz... plastik robi łuuu - łuuuuuuu - łuuuuuuuuuuu - łuuuuuuuuuuuuuuu i jadący obok golas łuu - łuuuu - łuuuuuu - łuuuuuuu i zabierają się tak samo ;) chyba, że V-ka to zamiast "ł" należy podstawić sobie "gr"...

I na co komu wykresy momentu obrotowego :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...